Komunikaty PR

Hillebrand inwestuje w cyfryzację usług i rozwija platformę myHillebrand

2020-09-24  |  11:00
Biuro prasowe

Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku beverage, stawia na cyfryzację usług i wykorzystanie innowacyjnych technologii. Firma zwiększa teraz inwestycje w rozwój nowoczesnej platformy cyfrowej, która ułatwia klientom zarządzanie procesami transportowymi i magazynowymi w czasie rzeczywistym - myHillebrand.

Platforma myHillebrand została uruchomiona pod koniec 2018 roku i od tej pory stale jest rozwijana. Hillebrand jako światowy lider w zakresie innowacyjnych rozwiązań logistycznych dla rynku beverage współpracuje na co dzień z ponad 25 tys. klientów z tej branży. Aby zapewnić im efektywne zarządzanie i pełną kontrolę nad międzynarodowymi łańcuchami dostaw, eksperci Hillebrand opracowali i uruchomili specjalistyczne narzędzie – platformę myHillebrand, z której można korzystać na dowolnym urządzeniu mobilnym. Zastosowane tu rozwiązania zostały dopasowane do specyficznych potrzeb firm z branży beverage, ułatwiając im efektywne zarządzanie nawet najbardziej skomplikowanymi procesami transportowymi. Jej użytkownicy, w zależności od roli, jaką pełnią w łańcuchach dostaw, mają ustawione różne poziomy dostępu, sami też wybierają zakres informacji, który chcą otrzymać.

- Jedną z największych korzyści jest możliwość śledzenia przesyłek w czasie rzeczywistym. Dzięki otrzymywanym powiadomieniom, możemy na bieżąco monitorować ich status i zdalnie zarządzać poszczególnymi etapami transportu – mówi Renata Grabińska z firmy Pinot, importera i dystrybutora unikatowych alkoholi.

Dużym ułatwieniem dla firm korzystających z platformy myHillebrand, jest możliwość monitorowania trasy przesyłek i kolejnych etapów transportu na interaktywnej mapie świata. Dzięki temu wiadomo nie tylko w którym dokładnie miejscu znajduje się ładunek, ale także jak długą trasę ma jeszcze do pokonania.

- Forma graficzna jest świetnym uzupełnieniem osi czasu, dając wyobrażenie o przestrzeni i umożliwiając oszacowanie faktycznej drogi, jaką ładunek ma jeszcze do pokonania – podkreśla Barbara Kempa, Customer Service Supervisor, Wyborowa Pernord Ricard.

Dostępna w ponad 10 wersjach językowych, platforma myHillebrand wspiera organizację całego łańcucha dostaw w czasie rzeczywistym, od przeglądania stawek transportowych, rezerwację ładunków, zarządzanie dokumentacją przewozową i płatnościami po śledzenie przesyłek morskich, drogowych i lotniczych, wraz z monitorowaniem emisji dwutlenku węgla, powstałego podczas transportu. Pozwala na zarządzanie zapasami, m.in. monitorowanie stanów magazynowych. Umożliwia też udostępnianie i wymianę dokumentów transportowych w łańcuchu dostaw między producentami win i importerami, bez zbędnej papierkowej roboty.

Dane o temperaturze

W przypadku branży beverage duże znaczenie może mieć temperatura otoczenia w czasie transportu, zwłaszcza gdy ładunek nie jest przewożony w warunkach neutralizujących jej wpływ, we flexitanku czy np. ładowni statku. Dotyczy to zwłaszcza delikatnych odmian winogron, jak pinot noir, piw rzemieślniczych czy win biodynamicznych. Dlatego użytkownicy myHillebrand, oprócz standardowych informacji o lokalizacji i terminie dostawy przesyłki, informowani są również o temperaturze otoczenia, jaka panuje w danym miejscu. O tym czy jej wartość jest średnia, neutralna czy ekstremalna dla danej lokalizacji, wskazują różne kolory oznaczeń.

Kolejne inwestycje w rozwój cyfryzacji

Chcąc jeszcze lepiej dopasować platformę myHillebrand do specyficznych oczekiwań i potrzeb klientów z branży beverage, Hillebrand inwestuje w jej rozwój i rozszerza o kolejne funkcjonalności. W ostatnim czasie dodano możliwość zgłoszenia gotowości towaru do odbioru przez nadawcę przesyłki, rozbudowano też panel do zarządzania dokumentacją przewozową. Obecnie prowadzone są prace nad m.in. wdrożeniem opcji bezpośredniego dokonywania płatności oraz uruchomienia czatu - dedykowanego panelu wymiany informacji w czasie rzeczywistym między klientami, dostawcami, partnerami biznesowymi i urzędami na każdym etapie transportu, obecnym lub planowanym. Platforma ma być też rozszerzona o kolejne wersje językowe. 

- myHillebrand powstał w oparciu o wiedzę i doświadczenie ekspertów Hillebrand, działających w ponad 90 krajach na świecie. Dzięki temu, że wszystkie dane są dostępne w jednym miejscu, zapewniamy klientom pełną kontrolę i widoczność przesyłek od początku do końca procesu transportowego. MyHillebrand pełni funkcję zdalnego biura, ogranicza biurokrację, która wiąże się z organizacją transportów międzynarodowych. Teraz, dzięki kolejnym inwestycjom w rozwój tego narzędzia, będziemy mogli jeszcze bardziej efektywnie wesprzeć naszych klientów w zarządzaniu często skomplikowanymi łańcuchami dostaw – zapewnia Ellina Lolis, wiceprezes JF Hillebrand Poland i prezes JF Hillebrand Russia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Gruba Logistics z Gdyni: Wspierając Dzień Ziemi poprzez Ekologiczny Transport Biuro prasowe
2024-04-22 | 14:00

Gruba Logistics z Gdyni: Wspierając Dzień Ziemi poprzez Ekologiczny Transport

Dzień Ziemi, obchodzony corocznie 22 kwietnia, jest czasem refleksji nad naszym wpływem na środowisko naturalne oraz okazją do podjęcia działań na rzecz jego ochrony. W tym kontekście,
Transport BRAK ZDJĘCIA
2024-04-19 | 13:30

DSV – Global Transport and Logistics i Tchibo Polska kontynuują współpracę

Tchibo Polska i DSV – Global Transport and Logistics podjęły decyzję o kontynuacji współpracy. Firmy porozumiały się w zakresie przedłużenia realizacji wspólnych działań w zakresie logistyki o kolejne lata. Ponad
Transport Gruba Logistics: Lider w Zrównoważonym Transporcie Odpadów
2024-04-19 | 13:15

Gruba Logistics: Lider w Zrównoważonym Transporcie Odpadów

Gruba Logistics, ceniona firma logistyczna z siedzibą w Gdyni, nie tylko spełnia najwyższe standardy jakościowe w branży transportowej, ale również odgrywa istotną rolę w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.