Komunikaty PR

Hillebrand Poland podsumowuje 2021 rok

2022-02-22  |  15:00
Biuro prasowe

Hillebrand Poland, operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze branży beverage, podsumował działalność w 2021 roku. Z rekordowym wzrostem przychodów,  firma umocniła swoją pozycję lidera na rynku usług logistycznych dedykowanych tej branży, w tym w transporcie płynnych produktów masowych i obsłudze dostaw eksportowych, we frachcie morskim i drogowym.  W tym roku Hillebrand Poland chce utrzymać dynamiczne tempo rozwoju.

Hillebrand Poland zakończył 2021 rok osiągając bardzo dobre wyniki we wszystkich obszarach działalności i segmentach usługach. Przychody firmy wzrosły o blisko 89 proc. do ponad 62,6 mln zł, zysk netto zwiększył się o ponad 84 proc. a EBITDA o ponad 80 proc.

Osiągnięcie tak dobrych wyników jest efektem wzrostów w dwóch, kluczowych dla Hillebrand w Polsce obszarach usług. Pierwszym z nich są transporty masowe wina z wykorzystaniem  elastycznych zbiorników - flexitanków, produkowanych w oparciu o innowacyjne i opatentowane technologie Hillebrand. Operator zwiększył wolumen obsługiwanych ładunków aż o 88 proc. wobec ub.r.  Drugim są dostawy eksportowe mocnych alkoholi, organizowane w transporcie drogowym do różnych krajów europejskich i w ramach morskich usług typu „short sea” do Wielkiej Brytanii. W tym segmencie, także dzięki aktywnie prowadzonym działaniom sprzedażowym, firma odnotowała wzrost aż o 174 proc. W ubiegłym roku Hillebrand Poland dynamicznie rozwinął też usługi transportowe napojów bezalkoholowych. Jednym z przykładów realizacji jest dostawa morska do Stanów Zjednoczonych 250 kontenerów koncentratu jabłkowego umieszczonego we flexitankach.

- Osiągnięcie bardzo dobrych wyników i umocnienie pozycji lidera w logistyce dla beverage, to efekt pracy i wielki sukces naszego zespołu, połączonego z doskonałą znajomością specyfiki obsługi tej branży. Teraz w jeszcze większym stopniu będziemy wykorzystywać nasze mocne strony w organizacji transportów masowych płynów, w oparciu o wyjątkową ofertę specjalistycznych flexitanków, dzięki którym zapewniamy ich bezpieczny transport. Polska jest krajem z dużym potencjałem wzrostu w światowym eksporcie napojów. Wzmocnienie współpracy z producentami napojów alkoholowych jak również bezalkoholowych i ich eksporterami ma być jednym z kluczowych elementów naszej strategii także w tym roku - zapowiada Ellina Lolis, wiceprezes zarządu Hillebrand Poland i prezes zarządu Hillebrand Russia.    

Doświadczony zespół i bezpieczny transport

Polski oddział Hillebrand Poland działa od 2013 roku, specjalizując się w organizacji dostaw morskich (jest liderem w morskich przewozach kontenerowych dla beverage), drogowych i lotniczych dla branży alkoholowej, winiarskiej, napojów i substancji płynnych. Za ich kompleksową realizację odpowiadają wyspecjalizowane działy spedycji, których pracownicy są ekspertami nie tylko w zakresie organizacji łańcuchów dostaw, ale też polskich i międzynarodowych przepisów regulujących warunki przewozów alkoholi. Co warto podkreślić, Hillebrand zapewnia też szeroką ofertę środków transportu, dostosowanych do specyfiki przewozów alkoholi, win i płynnych artykułów spożywczych, tj. flexitanki, folie termostatyczne VinLiner czy kontenery. Nie tylko w Polsce, ale i świecie znany jest z innowacji i unikalnych technologii, które zwiększają bezpieczeństwo transportów masowych płynów i wykorzystywane są na przykład we flexitankach. Należą do nich flexitanki Puls do przewozu gęstych cieczy, z innowacyjną technologią przeciw tworzeniu się osadów wewnątrz zbiornika czy  flexitanki do 40’ kontenerów chłodniczych, zapobiegające skokom temperatury i wahaniom wilgotności podczas transportu. Ofertę Hillebrand w tym zakresie znacząco wzmocniło przejęcie pod koniec 2020 roku firmy Braid Logistics, specjalisty w logistce towarów płynnych, z własną flotą ISO tanków, produkującego flexitanki przy użyciu unikalnej technologii Hexopure.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw Biuro prasowe
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.