Komunikaty PR

Hillebrand Poland podsumowuje 2021 rok

2022-02-22  |  15:00
Biuro prasowe

Hillebrand Poland, operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze branży beverage, podsumował działalność w 2021 roku. Z rekordowym wzrostem przychodów,  firma umocniła swoją pozycję lidera na rynku usług logistycznych dedykowanych tej branży, w tym w transporcie płynnych produktów masowych i obsłudze dostaw eksportowych, we frachcie morskim i drogowym.  W tym roku Hillebrand Poland chce utrzymać dynamiczne tempo rozwoju.

Hillebrand Poland zakończył 2021 rok osiągając bardzo dobre wyniki we wszystkich obszarach działalności i segmentach usługach. Przychody firmy wzrosły o blisko 89 proc. do ponad 62,6 mln zł, zysk netto zwiększył się o ponad 84 proc. a EBITDA o ponad 80 proc.

Osiągnięcie tak dobrych wyników jest efektem wzrostów w dwóch, kluczowych dla Hillebrand w Polsce obszarach usług. Pierwszym z nich są transporty masowe wina z wykorzystaniem  elastycznych zbiorników - flexitanków, produkowanych w oparciu o innowacyjne i opatentowane technologie Hillebrand. Operator zwiększył wolumen obsługiwanych ładunków aż o 88 proc. wobec ub.r.  Drugim są dostawy eksportowe mocnych alkoholi, organizowane w transporcie drogowym do różnych krajów europejskich i w ramach morskich usług typu „short sea” do Wielkiej Brytanii. W tym segmencie, także dzięki aktywnie prowadzonym działaniom sprzedażowym, firma odnotowała wzrost aż o 174 proc. W ubiegłym roku Hillebrand Poland dynamicznie rozwinął też usługi transportowe napojów bezalkoholowych. Jednym z przykładów realizacji jest dostawa morska do Stanów Zjednoczonych 250 kontenerów koncentratu jabłkowego umieszczonego we flexitankach.

- Osiągnięcie bardzo dobrych wyników i umocnienie pozycji lidera w logistyce dla beverage, to efekt pracy i wielki sukces naszego zespołu, połączonego z doskonałą znajomością specyfiki obsługi tej branży. Teraz w jeszcze większym stopniu będziemy wykorzystywać nasze mocne strony w organizacji transportów masowych płynów, w oparciu o wyjątkową ofertę specjalistycznych flexitanków, dzięki którym zapewniamy ich bezpieczny transport. Polska jest krajem z dużym potencjałem wzrostu w światowym eksporcie napojów. Wzmocnienie współpracy z producentami napojów alkoholowych jak również bezalkoholowych i ich eksporterami ma być jednym z kluczowych elementów naszej strategii także w tym roku - zapowiada Ellina Lolis, wiceprezes zarządu Hillebrand Poland i prezes zarządu Hillebrand Russia.    

Doświadczony zespół i bezpieczny transport

Polski oddział Hillebrand Poland działa od 2013 roku, specjalizując się w organizacji dostaw morskich (jest liderem w morskich przewozach kontenerowych dla beverage), drogowych i lotniczych dla branży alkoholowej, winiarskiej, napojów i substancji płynnych. Za ich kompleksową realizację odpowiadają wyspecjalizowane działy spedycji, których pracownicy są ekspertami nie tylko w zakresie organizacji łańcuchów dostaw, ale też polskich i międzynarodowych przepisów regulujących warunki przewozów alkoholi. Co warto podkreślić, Hillebrand zapewnia też szeroką ofertę środków transportu, dostosowanych do specyfiki przewozów alkoholi, win i płynnych artykułów spożywczych, tj. flexitanki, folie termostatyczne VinLiner czy kontenery. Nie tylko w Polsce, ale i świecie znany jest z innowacji i unikalnych technologii, które zwiększają bezpieczeństwo transportów masowych płynów i wykorzystywane są na przykład we flexitankach. Należą do nich flexitanki Puls do przewozu gęstych cieczy, z innowacyjną technologią przeciw tworzeniu się osadów wewnątrz zbiornika czy  flexitanki do 40’ kontenerów chłodniczych, zapobiegające skokom temperatury i wahaniom wilgotności podczas transportu. Ofertę Hillebrand w tym zakresie znacząco wzmocniło przejęcie pod koniec 2020 roku firmy Braid Logistics, specjalisty w logistce towarów płynnych, z własną flotą ISO tanków, produkującego flexitanki przy użyciu unikalnej technologii Hexopure.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre Biuro prasowe
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.