Hillebrand przejmuje kolejną firmę na rynku usług logistycznych dla beverage
Hillebrand, globalny operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze branży beverage, ogłosił przejęcie kolejnej firmy - Unedecom, wiodącego portugalskiego dostawcy usług logistycznych w zakresie transportów masowych płynów i produktów suchych. Dzięki tej akwizycji, Hillebrand umacnia pozycję nie tylko na rynku iberyjskim, ale też wzmacnia światowe łańcuchy dostaw w zakresie usług end-to-end.
- Nieustannie poszukujemy nowych możliwości rozszerzania naszej globalnej oferty usług dla klientów - mówi Cees van Gent, CEO i prezes zarządu Hillebrand. - Silna pozycja Unedecom na Półwyspie Iberyjskim, w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem i osiągnięciami w transporcie masowym napojów, innych niż niebezpieczne, stanowi dla nas wyjątkową szansę na wzmocnienie zespołów i usług.
Hillebrand, przejmując Unedecom, potwierdza silne zaangażowanie w kolejne inwestycje, tym samym umacniając swoją globalną sieć logistyczną i ofertę usług dla całej branży napojów alkoholowych oraz soków. Z kolei Unedecom pozyskał doświadczonego partnera, jakim jest Hillebrand, co ułatwi mu rozszerzenie działalności.
- Dzięki połączeniu z Hillebrand zapewniamy pracownikom i klientom nowe możliwości rozwoju - mówi Miguel van Uden, założyciel Unedecom, który budował ją przez ostatnich 25 lat. Reprezentujący obecny zarząd Unedecom, Catarina van Uden i Goncalo Correia de Sa, podkreślają - Hillebrand reprezentuje to, co jest najlepsze w branży, ma podobną kulturę i sposób myślenia, jeśli chodzi o obsługę klientów. Bycie częścią Hillebrand i wykorzystanie jej globalnej sieci, produktów oraz usług pozwoli nam na ulepszenie serwisu i dalszy wzrost.
Dynamiczny rozwój przez fuzje i akwizycje
Nabycie Unedecom jest już trzecią transakcją przejęcia, jaka została przeprowadzona przez Hillebrand na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy. Niespełna dwa miesiące temu Hillebrand objął większościowy pakiet udziałów francuskiego VignoblExport, dostawcy usług logistycznych specjalizującego się w obsłudze transportów niewielkich ilości alkoholi. Z kolei pod koniec 2020 r. Hillebrand przejął brytyjską firmę Braid, czołowego gracza na rynku płynnych produktów masowych.
- Akwizycja z Unedecom jest zgodna z naszym planem biznesowym. Potwierdza zdolność do dalszego rozwoju przez przejęcia, z ukierunkowaniem na tworzenie bardziej wyspecjalizowanych, wydajnych i trwałych łańcuchów dostaw dla beverage - podsumowuje Cees van Gent, CEO i prezes zarządu Hillebrand.
- Przejęcie Unedecom jest ważną wiadomością także dla polskiego rynku beverage, gdzie w ostatnim czasie obserwujemy duży wzrost zainteresowania usługami w obszarze transportów masowych płynów. Połączenie ogromnych możliwości sieci Hillebrand z doświadczeniem Unedecom na rynku iberyjskim z pewnością pozwoli nam na rozszerzenie oferty i przygotowanie nowych rozwiązań dla klientów w Polsce – podkreśla Ellina Lollis, wiceprezes JF Hillebrand Poland i prezes JF Hillebrand Russia
O Unedecom
Firma Unedecom została założona w 1993 r. w Sintrze, w Portugalii. Z oddziałami operacyjnymi w Sintrze, Lizbonie i Porto, jest wiodącym portugalskim dostawcą usług logistycznych, specjalizującym się w dostarczaniu rozwiązań transportowych płynów (tj. wina, soki, oleje), z wyjątkiem niebezpiecznych, i suchych ładunków masowych. Oferuje kompleksowe rozwiązania transportowe zarówno dla klientów lokalnych, jak i globalnych, organizując dostawy m.in. artykułów spożywczych, olejów jadalnych oraz suchych produktów masowych z wykorzystaniem cystern typu flexitanki i dry bulk liner.
Ekojazda z perspektywy zawodowego kierowcy
Komunikacja autobusowa jedzie po nowe technologie
DSV – Global Transport and Logistics wybrało generalnego wykonawcę swojej najwię
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany
W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.
Edukacja
Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem
Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.
IT i technologie
Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności
Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.