Komunikaty PR

Hillebrand przejmuje VignoblExport

2021-05-13  |  14:00
Biuro prasowe

Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze branży beverage, przejął większościowy pakiet udziałów VignoblExport, dostawcy usług logistycznych wyspecjalizowanego w obsłudze transportów niewielkich ilości alkoholi.

VignoblExport zajmuje się organizacją transportów pojedynczych i niewielkich ładunków, takich jak próbki napojów alkoholowych na degustacje i imprezy, realizacją zamówień dla turystyki winiarskiej czy sprzedażą w kanale e-commerce. Do grona jego klientów należą zarówno duże firmy jak i indywidualni klienci na całym świecie.

- Przejęcie VignoblExport umocni pozycję Hillebrand w zakresie obsługi logistycznej pojedynczych ładunków, przyspieszy też nasz rozwój w obsłudze kanału sprzedaży e-commerce - mówi Cees van Gent, dyrektor generalny i prezes zarządu Hillebrand. - Obecność VignoblExport w najważniejszych krajach eksportujących wino, unikalna oferta usług i zaawansowane rozwiązania cyfrowe do realizacji zamówień i wysyłki małych ilości wina oraz innych alkoholi, potwierdzają, że firma doskonale pasuje do naszej sieci i zakresu usług Hillebrand.

- W Polsce obserwujemy wzrost zainteresowania organizacją dostaw niewielkich ilości alkoholi.  Połączenie doświadczenia i know-how obydwu firm pozwoli rozszerzyć paletę usług w naszym kraju i wzmocnić pozycję Hillebrand w tym segmencie usług logistycznych - podkreśla Ellina Lolis, wiceprezes zarządu Hillebrand Poland i prezes zarządu Hillebrand Russia.

Win-win dla obu firm

Hillebrand oferuje już obsługę logistyczną dostaw w małych ilościach na rynku napojów alkoholowych. Do tego dojdzie teraz know-how i świetna reputacja VignoblExport, a także rozbudowana baza klientów i unikatowe możliwości, co wzmocni te usługi i pozwoli dotrzeć Hillebrand z bezpośrednią ofertą do klientów końcowych. Z kolei Hillebrand jako nowy większościowy właściciel VignoblExport, poszerzy tej firmie zasięg działalności o kolejne kraje w oparciu o rozległą międzynarodową sieć Hillebrand. Obie firmy będą zatrudniały swoich ekspertów i wykorzystywały swoje zasoby do rozwoju biznesu na globalną skalę.

- Hillebrand oferuje VignoblExport wyjątkową szansę rozwoju na rynkach międzynarodowych i stanie się prawdziwym globalnym graczem wyspecjalizowanym w logistyce małych ilości – mówi Erwan Leteurtre, założyciel i dyrektor generalny VignoblExport. –  Dzięki obecności w ponad 90 krajach, ogromnemu doświadczeniu i pozycji światowego lidera na rynku spedycji, transportu oraz logistyki napojów alkoholowych i beverage, Hillebrand jest dla nas idealnym partnerem, który pomoże nam rozwinąć biznes w krajach, w których jesteśmy już obecni (tj. we Francji, Hiszpanii i Włoszech) i na całym świecie – uzupełnia Erwan Leteurtre.

Przejęcia i akwizycje

Hillebrand  konsekwentnie realizuje cele przyjętego planu biznesowego, poprzez rozwój organiczny i akwizycje, doskonaląc jakość obsługi klientów i ofertę dedykowanych rozwiązań dostosowanych do ich potrzeb.

- To przejęcie pokazuje nasze dążenie do poprawy oferty usług (dla klientów) i jednocześnie stanowi ważny krok w obsłudze rozwijającego się segmentu e-commerce - mówi Cees van Gent.

Objęcie większościowych udziałów w VignoblExport jest kolejnym przejęciem dokonanym przez Hillebrand. W ostatnim czasie Hillebrand przejął trzy firmy logistyczne, tj. Braid (Wlk. Brytania), światowego gracza wyspecjalizowanego w masowym transporcie substancji płynnych, Royal Logistics (USA), świadczącą usługi transportowe i magazynowe dla rynku beverage oraz 3W-Logistik (Niemcy).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Wyzwania i warunki przewozów towarów niebezpiecznych w transporcie ADR Biuro prasowe
2024-04-26 | 12:00

Wyzwania i warunki przewozów towarów niebezpiecznych w transporcie ADR

W dynamicznie rozwijającej się branży TSL (Transport, Spedycja, Logistyka), kluczowym wyzwaniem jest nieustająca gotowość do przewozu nawet najbardziej wymagających ładunków.
Transport Gotowi na różne scenariusze - ID Logistics o branży fashion
2024-04-24 | 16:00

Gotowi na różne scenariusze - ID Logistics o branży fashion

Branża fashion uznawana jest za jedną z tych najbardziej wymagających branż, z dynamiką wyznaczaną przez trendy, sezonowe i kompleksowe wymiany kolekcji, tak jak obecnie z zimowej na
Transport PostNL i Spring wprowadzają cztery miliony litrów biopaliwa (HVO100)
2024-04-24 | 13:12

PostNL i Spring wprowadzają cztery miliony litrów biopaliwa (HVO100)

Od tego tygodnia holenderskie przedsiębiorstwo pocztowe PostNL i Spring, jego międzynarodowa spółka zależna, wprowadzą do europejskiej sieci transportu drogowego około czterech

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.