ID Logistics nagrodzony za innowacje i rozwój
ID Logistics, operator logistyczny specjalizujący się w dedykowanej logistyce kontraktowej, kończy pierwsze półrocze z nagrodą i wyróżnieniami za innowacyjność i dynamiczny rozwój. Są one potwierdzeniem zaangażowania firmy w ciągłe poszukiwanie nowatorskich i dedykowanych rozwiązań logistycznych oraz umiejętności elastycznego dostosowania się do wymagań klientów i potrzeb rynku.
INNOWACYJNE TECHNOLOGIE
ID Logistics dołączył do grona laureatów prestiżowego konkursu Modern Retail Awards 2023, otrzymując nagrodę w kategorii Innovative Technology. Jak podkreśla w swoim uzasadnieniu jury „ID Logistics Polska to firma, która oferuje nowoczesne i innowacyjne technologicznie rozwiązania zastosowane w lokalizacjach magazynowych IDL obsługujących Klientów Retailowych oraz skrojone na miarę dla każdej dedykowanej lokalizacji Klienta. Taka unikatowość przekłada się bezpośrednio na wysoką jakość obsługi dystrybucyjnej. Rozwiązania w obszarze innowacyjnej technologii automatyki systemowej, zarządzania procesem, jak również dostosowane do nich umiejętności pracowników magazynowych i dystrybucyjnych, wpływają bezpośrednio na optymalizację całego procesu łańcucha dostaw dystrybucyjnych oraz obniżają znacznie koszty logistyczne Klientów”.
Celem Konkurs Modern Retail Awards jest wyróżnienie przedsiębiorstw, które przyczyniają się do rozwoju sektora handlu detalicznego i dystrybucji. To właśnie w obsłudze firm z tego sektora specjalizuje się ID Logistics. Tym, co wyróżnia operatora na rynku usług logistycznych, są autorskie i innowacyjne rozwiązania, które przyspieszają i zwiększają efektywność oraz wydajność obsługi magazynowej w centrach dystrybucji.
Wręczenie nagród odbyło się 15 czerwca br. podczas Modern Retail Gala, towarzyszącej Kongresowi Nowoczesnej Dystrybucji.
SZYBKI ROZWÓJ
ID Logistics został laureatem rankingu miesięcznika Forbes – Diamenty Forbesa 2023 woj. śląskiego w kategorii firm o poziomie przychodów powyżej 250 mln zł. W rankingu uwzględniane są najszybciej rozwijające się przedsiębiorstwa, które działają na Śląsku (w Katowicach znajduje się siedziba główna ID Logistics, tu też zlokalizowane są centra dystrybucji zarządzane przez operatora) i reprezentują różne sektory gospodarki. Co warto podkreślić, ID Logistics znalazł się też w gronie laureatów ubiegłorocznej edycji Diamentów Forbesa 2022 woj. śląskiego.
DYNAMIKA PRZYCHODÓW
„Dynamika przychodów z działalności TSL 2022” to wyróżnienie, które zostało przyznane ID Logistics w ramach 28. edycji Rankingu Firm TSL. Autorką rankingu, organizowanego pod patronatem „Dziennika Gazety Prawnej”, jest prof. Halina Brdulak ze Szkoły Głównej Handlowej. W tym roku wzięło w nim udział 75 firm reprezentujących różne sektory usług TSL, a warunkiem uczestnictwa było uzyskanie w 2022 r. przychodu z działalności podstawowej TSL na poziomie co najmniej 2 mln złotych.
Jest to kolejne wyróżnienie, które otrzymał ID Logistics w tym rankingu. W ubiegłym roku firma została laureatem II miejsca w kategorii „Przychody z deklarowanej głównej działalności - usługi magazynowe” i otrzymała wyróżnienie w kategorii „Dynamika przychodów z działalności TSL 2021”.
„Cieszymy się, że zostaliśmy docenieni i wyróżnieni w tak ważnych rankingach a nagroda Innovative Technology potwierdza nasze zaangażowanie w innowacyjne rozwiązania dla branży dystrybucji i retail. Dziękujemy naszym klientom, partnerom i zespołom. Ten rok rozpoczął się dla nas bardzo intensywnie. Uruchomienie nowych centrów dystrybucji dla retail i DIY, rozwój oferty, kolejne wdrożenia rozwiązań i systemów dla klientów. Teraz połączenie z firmą Spedimex, kluczowym graczem logistyki kontraktowej dla fashion, e-commerce i beauty, otwiera przed nami nowe możliwości rozwoju i tworzenia wartości dla klientów ” – Sylwia Dunn, business development director, ID Logistics.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.