Komunikaty PR

ID Logistics przejmuje GVT Transport & Logistics

2021-11-15  |  17:00
Biuro prasowe

ID Logistics, jeden z europejskich liderów logistyki kontraktowej, ogłosił nabycie 100 proc. udziałów w GVT Transport & Logistics, będącej częścią GVT Group of Logistics.

Wraz z przejęciem, ID Logistics aktywnie realizuje międzynarodową strategię rozwoju. Grupa umacnia swoją pozycję w Europie poprzez zdobycie pozycji kluczowego gracza logistycznego w krajach Beneluksu. Beneluks jest trzecim co do wielkości rynkiem logistycznym w Europie kontynentalnej, po Niemczech i Francji oraz bramą dla wielu klientów z branży przemysłowej  i indywidualnych.

GVT TRANSPORT & LOGISTICS: GRACZ W KRAJACH BENELUKSU

GVT Transport & Logistics jest częścią  transportowo - logistyczną Grupy GVT założonej w 1957 roku. Oferuje usługi magazynowania, transportu drogowego i dostaw ostatniej mili. Dział BTT, który świadczy multimodalne rozwiązania kontenerowe, nie jest objęty transakcją i jego operacje będą nadal realizowane przez GVT Group of Logistics.

GVT Transport & Logistics zarządza 12 lokalizacjami, zatrudnia ponad 750 profesjonalistów, wynajmuje magazyny o powierzchni 200 000 m² oraz posiada flotę 285 samochodów ciężarowych w Holandii i Belgii. Główny oddział logistyczny w Tilburgu jest strategicznie zlokalizowany w pobliżu ważnych portów i lotnisk, z dobrym dostępem do transportu rzecznego, kolejowego i drogowego, co ma kluczowe znaczenie dla wielu międzynarodowych producentów mających swoje siedziby w tym regionie. GVT Transport & Logistics obsługuje zróżnicowane portfolio klientów, głównie globalne firmy z branży elektronicznej i dystrybucji produktów nieżywnościowych.

ID LOGISTICS I GVT TRANSPORT & LOGISTICS

Już od wielu lat GVT Transport & Logistics i ID Logistics z powodzeniem współpracują w krajach Beneluksu. Ich siedziby mieszczą się w Tilburgu. Połączenie obu firm pozwoli oferować unikalne usługi logistyczne oraz zapewni wysoką pozycję na tym strategicznym rynku.

Transakcja wymaga jeszcze zatwierdzenia przez holenderskie organy regulacyjne odpowiedzialne za monitoring fuzji i przejęć. Oczekuje się, że przejęcie zostanie sfinalizowane do końca 2021 roku.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sfinalizowania umowy przejęcia GVT Transport & Logistics, która kończy kilka lat owocnej współpracy i rozwoju. Dzięki temu przejęciu, ID Logistics Benelux stanie się kluczowym graczem na rynkach Beneluksu, szczególnie w Holandii, i będzie mógł oferować pełen zakres usług naszym obecnym i przyszłym klientom. Jestem pewien, że zespół i pracownicy GVT w ramach Grupy ID Logistics mają przed sobą obiecującą przyszłość i będą mogli rozwijać swoje know-how na dużą skalę" - Eric Hémar, Prezes i Dyrektor Generalny ID Logistics.

W ciągu ostatnich 15 lat stworzyliśmy złożoną i zrównoważoną sieć dystrybucji z hubami w 6 lokalizacjach w krajach Beneluksu. Na szybko zmieniającym się i wymagającym rynku, ważne jest to, abyśmy mogli obsługiwać naszych klientów także w przyszłości. Jestem przekonany, że ten krok będzie stanowił jeszcze większą wartość dodaną dla naszych pracowników i klientów. Przejęcie przez ID Logistics oferuje nam większe możliwości rozwoju w przyszłości. Dzięki dotychczasowej owocnej współpracy jestem przekonany, że wysokie standardy i wartości wobec klientów i pracowników zostaną utrzymane" - Wil Versteijnen, Prezes i Dyrektor Generalny Grupy GVT.

Przejęcie  GVT Transport & Logistics jest bardzo dobrą wiadomością także dla polskiego oddziału ID Logistics i jednocześnie jednym z elementów realizacji strategii Grupy w obszarze rozwoju samego transportu. Również w Polsce kładziemy duży nacisk na rozwój usług transportowych. Obecnie mamy już trzy dedykowane oddziały, odpowiedzialne za obsługę klientów pod kątem tworzenia dla nich konkretnych rozwiązań transportowych szytych na miarę. Dzięki wymianie doświadczeń oraz know-how, także z kolegami z krajów Beneluksu, będziemy mogli wzmocnić naszą ofertę i w tym zakresie” – Sylwia Dunn, Business Development Director, ID Logistics Polska

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw Biuro prasowe
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.