ID Logistics rozpoczyna współpracę z Dan Cake i Internacional Vinhos
Grupa ID Logistics, jeden z europejskich liderów dedykowanej logistyki kontraktowej, zaczęła rok 2021 od realizacji nowych kontraktów z firmami z branży FMCG. ID Logistics rozpoczęło właśnie współpracę operacyjną z portugalskimi spółkami: Dan Cake, jednym z czołowych producentów na rynku piekarniczo-cukierniczym oraz z Internacional Vinhos, wiodącym producentem z branży beverage. Obsługa logistyczna obydwu tych firm będzie odbywać się w magazynie ID Logistics w Azambuja.
W ramach współpracy z Dan Cake, zespół ID Logistics ma odpowiadać za magazynowanie, kompletowanie i dystrybucję zamówień oraz logistykę zwrotów. Wolumen obsługiwanych towarów będzie obejmować dostawy około 1500 ton produktów do różnych lokalizacji w całej Portugalii.
ID Logistics zostało również operatorem logistycznym firmy Internacional Vinhos. Warto podkreślić, iż ID Logistics jest pierwszą firmą outsourcingową w obszarze usług logistycznych, której zaufał ten klient. Kontrakt zawarto na 3 lata. Do zadań ID Logistics należeć będą odbiory win i alkoholi z winiarni, magazynowanie, kompletowanie i dystrybucja produktów a także zarządzanie logistyką zwrotną.
Hugo Oliveira, Country Manager ID Logistics w Portugalii, powiedział: „Jesteśmy zadowoleni, że rozpoczęliśmy nowy rok od dwóch projektów, które umocnią naszą pozycję w logistyce artykułów spożywczych i napojów w Portugalii. Zdobycie zaufania wiodących firm, takich jak Dan Cake i Internacional Vinhos, jest doskonałą okazją do wzmocnienia doświadczenia w tym obszarze. Jednocześnie, dzięki wiedzy logistycznej będziemy mogli wspierać naszych klientów w prowadzeniu i rozwoju ich działalności”.
Iacube Vali, dyrektor handlowy Dan Cake, skomentował: „Współpraca z doświadczonym partnerem logistycznym, jakim jest ID Logistics, daje nam pewność, że przekazując zarządzanie operacjami logistycznymi, będziemy mogli skupić się na naszej podstawowej działalności, z całkowitą gwarancją, że są one w dobrych rękach". Natomiast Jorge Luís, dyrektor Business Unit, Internacional Vinhos, podkreślił: „Doświadczenie i wiedza ID Logistics były kluczowymi czynnikami, które zadecydowały o tym, że po raz pierwszy postawiliśmy na outsourcing działalności logistycznej, co niewątpliwie jest ważnym krokiem w rozwoju naszego biznesu".
ID Logistics dla branży FMCG w Polsce
Obsługa firm z branży FMCG jest też jednym z kluczowych kierunków rozwoju Grupy ID Logistics na polskim rynku dedykowanej logistyki kontraktowej. Do grona klientów operatora należą najwięksi polscy i globalni producenci z branży spożywczej, w tym cukierniczej i beverage. Centra dystrybucji, zarządzane przez ID Logistics, są w pełni dostosowane do składowania i dystrybucji artykułów spożywczych, w temperaturze kontrolowanej, z zachowaniem odpowiedniego poziomu wilgotności powietrza. Działają zgodnie z restrykcyjnymi normami jakości i wymogami określonymi w ramach Wewnętrznego Systemu Jakości ID Logistics – CID (Certyfikacja ID) oraz certyfikatu jakości IFS (International Food Standard).
Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.