ID Logistics rozpoczyna współpracę z Dan Cake i Internacional Vinhos
Grupa ID Logistics, jeden z europejskich liderów dedykowanej logistyki kontraktowej, zaczęła rok 2021 od realizacji nowych kontraktów z firmami z branży FMCG. ID Logistics rozpoczęło właśnie współpracę operacyjną z portugalskimi spółkami: Dan Cake, jednym z czołowych producentów na rynku piekarniczo-cukierniczym oraz z Internacional Vinhos, wiodącym producentem z branży beverage. Obsługa logistyczna obydwu tych firm będzie odbywać się w magazynie ID Logistics w Azambuja.
W ramach współpracy z Dan Cake, zespół ID Logistics ma odpowiadać za magazynowanie, kompletowanie i dystrybucję zamówień oraz logistykę zwrotów. Wolumen obsługiwanych towarów będzie obejmować dostawy około 1500 ton produktów do różnych lokalizacji w całej Portugalii.
ID Logistics zostało również operatorem logistycznym firmy Internacional Vinhos. Warto podkreślić, iż ID Logistics jest pierwszą firmą outsourcingową w obszarze usług logistycznych, której zaufał ten klient. Kontrakt zawarto na 3 lata. Do zadań ID Logistics należeć będą odbiory win i alkoholi z winiarni, magazynowanie, kompletowanie i dystrybucja produktów a także zarządzanie logistyką zwrotną.
Hugo Oliveira, Country Manager ID Logistics w Portugalii, powiedział: „Jesteśmy zadowoleni, że rozpoczęliśmy nowy rok od dwóch projektów, które umocnią naszą pozycję w logistyce artykułów spożywczych i napojów w Portugalii. Zdobycie zaufania wiodących firm, takich jak Dan Cake i Internacional Vinhos, jest doskonałą okazją do wzmocnienia doświadczenia w tym obszarze. Jednocześnie, dzięki wiedzy logistycznej będziemy mogli wspierać naszych klientów w prowadzeniu i rozwoju ich działalności”.
Iacube Vali, dyrektor handlowy Dan Cake, skomentował: „Współpraca z doświadczonym partnerem logistycznym, jakim jest ID Logistics, daje nam pewność, że przekazując zarządzanie operacjami logistycznymi, będziemy mogli skupić się na naszej podstawowej działalności, z całkowitą gwarancją, że są one w dobrych rękach". Natomiast Jorge Luís, dyrektor Business Unit, Internacional Vinhos, podkreślił: „Doświadczenie i wiedza ID Logistics były kluczowymi czynnikami, które zadecydowały o tym, że po raz pierwszy postawiliśmy na outsourcing działalności logistycznej, co niewątpliwie jest ważnym krokiem w rozwoju naszego biznesu".
ID Logistics dla branży FMCG w Polsce
Obsługa firm z branży FMCG jest też jednym z kluczowych kierunków rozwoju Grupy ID Logistics na polskim rynku dedykowanej logistyki kontraktowej. Do grona klientów operatora należą najwięksi polscy i globalni producenci z branży spożywczej, w tym cukierniczej i beverage. Centra dystrybucji, zarządzane przez ID Logistics, są w pełni dostosowane do składowania i dystrybucji artykułów spożywczych, w temperaturze kontrolowanej, z zachowaniem odpowiedniego poziomu wilgotności powietrza. Działają zgodnie z restrykcyjnymi normami jakości i wymogami określonymi w ramach Wewnętrznego Systemu Jakości ID Logistics – CID (Certyfikacja ID) oraz certyfikatu jakości IFS (International Food Standard).

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.