ID Logistics rozpoczyna współpracę z Dan Cake i Internacional Vinhos
Grupa ID Logistics, jeden z europejskich liderów dedykowanej logistyki kontraktowej, zaczęła rok 2021 od realizacji nowych kontraktów z firmami z branży FMCG. ID Logistics rozpoczęło właśnie współpracę operacyjną z portugalskimi spółkami: Dan Cake, jednym z czołowych producentów na rynku piekarniczo-cukierniczym oraz z Internacional Vinhos, wiodącym producentem z branży beverage. Obsługa logistyczna obydwu tych firm będzie odbywać się w magazynie ID Logistics w Azambuja.
W ramach współpracy z Dan Cake, zespół ID Logistics ma odpowiadać za magazynowanie, kompletowanie i dystrybucję zamówień oraz logistykę zwrotów. Wolumen obsługiwanych towarów będzie obejmować dostawy około 1500 ton produktów do różnych lokalizacji w całej Portugalii.
ID Logistics zostało również operatorem logistycznym firmy Internacional Vinhos. Warto podkreślić, iż ID Logistics jest pierwszą firmą outsourcingową w obszarze usług logistycznych, której zaufał ten klient. Kontrakt zawarto na 3 lata. Do zadań ID Logistics należeć będą odbiory win i alkoholi z winiarni, magazynowanie, kompletowanie i dystrybucja produktów a także zarządzanie logistyką zwrotną.
Hugo Oliveira, Country Manager ID Logistics w Portugalii, powiedział: „Jesteśmy zadowoleni, że rozpoczęliśmy nowy rok od dwóch projektów, które umocnią naszą pozycję w logistyce artykułów spożywczych i napojów w Portugalii. Zdobycie zaufania wiodących firm, takich jak Dan Cake i Internacional Vinhos, jest doskonałą okazją do wzmocnienia doświadczenia w tym obszarze. Jednocześnie, dzięki wiedzy logistycznej będziemy mogli wspierać naszych klientów w prowadzeniu i rozwoju ich działalności”.
Iacube Vali, dyrektor handlowy Dan Cake, skomentował: „Współpraca z doświadczonym partnerem logistycznym, jakim jest ID Logistics, daje nam pewność, że przekazując zarządzanie operacjami logistycznymi, będziemy mogli skupić się na naszej podstawowej działalności, z całkowitą gwarancją, że są one w dobrych rękach". Natomiast Jorge Luís, dyrektor Business Unit, Internacional Vinhos, podkreślił: „Doświadczenie i wiedza ID Logistics były kluczowymi czynnikami, które zadecydowały o tym, że po raz pierwszy postawiliśmy na outsourcing działalności logistycznej, co niewątpliwie jest ważnym krokiem w rozwoju naszego biznesu".
ID Logistics dla branży FMCG w Polsce
Obsługa firm z branży FMCG jest też jednym z kluczowych kierunków rozwoju Grupy ID Logistics na polskim rynku dedykowanej logistyki kontraktowej. Do grona klientów operatora należą najwięksi polscy i globalni producenci z branży spożywczej, w tym cukierniczej i beverage. Centra dystrybucji, zarządzane przez ID Logistics, są w pełni dostosowane do składowania i dystrybucji artykułów spożywczych, w temperaturze kontrolowanej, z zachowaniem odpowiedniego poziomu wilgotności powietrza. Działają zgodnie z restrykcyjnymi normami jakości i wymogami określonymi w ramach Wewnętrznego Systemu Jakości ID Logistics – CID (Certyfikacja ID) oraz certyfikatu jakości IFS (International Food Standard).
CEVA Logistics o logistyce dla zespołu Scuderia Ferrari i F1
Bolt wprowadza do oferty przejazdy zieloną Teslą
Girteka podsumowuje pierwsze testy w pełni elektrycznego ciągnika z naczepą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.