Komunikaty PR

ID Logistics zarządza nowym magazynem e-commerce LPP w Rosji

2021-12-29  |  15:00
Biuro prasowe

ID Logistics, jeden z wiodących europejskich operatorów logistyki kontraktowej, umacnia swoją pozycję na rynku usług logistycznych dedykowanych obsłudze branży e-commerce. W Rosji ID Logistics rozwija współpracę z LPP, jedną z największych polskich firm odzieżowych, zarządzając jej nowym magazynem e-commerce o powierzchni 40 tys. mkw.

ID Logistics Rosja rozpoczął strategiczną współpracę z firmą LPP na początku 2021 r. Latem operator uruchomił operacyjnie i zarządza teraz nowym centrum fullfilment dla firmy odzieżowej, zlokalizowanym w Żukowskij, we wschodniej części obwodu moskiewskiego. Dzięki zwiększeniu zdolności operacyjnej, magazyn do końca roku osiągnie założoną wydajność. Obecnie za obsługę zamówień e-commerce w podmoskiewskim magazynie LPP odpowiada zespół ponad 600 pracowników i wciąż prowadzony jest proces rekrutacji.

„Jesteśmy dumni, że zostaliśmy wybrani przez LPP do realizacji strategicznego dla tej firmy projektu logistyki e-commerce w Rosji. Centrum fullfilment dla LPP integruje wszystkie najnowocześniejsze technologie  w zakresie kompletacji i przygotowywania zamówień e-commerce. Dołożymy wszelkich starań, aby wspierać rozwój naszego partnera na rynku rosyjskim” podkreśla Vera Gorbacheva, dyrektor generalny ID Logistics Rosja.

„Rozwój współpracy z LPP, jedną z największych polskich firm odzieżowych i wspieranie jej ekspansji na rynku rosyjskim to bardzo dobra informacja także dla naszego zespołu. Obsługa e-commerce ma dla nas strategiczne znaczenie, a naszą ofertę chcemy teraz kierować również do firm z branży odzieżowej. Know-how i doświadczenie ID Logistics Rosja będzie więc dla nas dużym wsparciem ” mówi Sylwia Dunn, business development director ID Logistics Polska.

SILNA POZYCJA NA RYNKU ROSYJSKIM

ID Logistics jest obecny w Rosji od 2010 r. Po ponad 10 latach dynamicznego rozwoju stał się piątym co do wielkości dostawcą logistyki kontraktowej na tym rynku, oferując unikalne podejście ukierunkowane na dedykowaną obsługę każdego klienta. ID Logistics Rosja specjalizuje się w logistyce kontraktowej dla e-commerce i handlu detalicznego, a także branży kosmetycznej, alkoholowej i FMCG. W Rosji ID Logistics rozpoczął swoją działalność od realizacji projektów dla sieci handlowych, w tym operacji fresh BBXD, co do dziś pozostaje  jego podstawową specjalizacją. Dzięki wdrażaniu najnowocześniejszych technologii dla e-commerce, z systemami put-to-light i zintegrowanymi przenośnikami, ID Logistics oferuje  kompleksowe usługi logistyki kontraktowej i transportowe, wspierane przez systemy WMS i TMS.  Centrum fullfilment dla LPP jest 4 magazynem e-commerce uruchomionym przez ID Logistics w Rosji od 2016 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany Biuro prasowe
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie
Transport Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
2024-12-19 | 15:00

Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie

Transport drogowy, który odpowiadał za 61,3% całkowitego przewozu towarów w Unii Europejskiej w 2023 roku[1], uważany jest za jednego z największych emitentów gazów
Transport Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
2024-12-16 | 09:00

Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników

System SENT, pierwotnie służący do monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów wrażliwych, obejmie również podmioty spoza Polski. 1 listopada 2024 obowiązek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.