Justyna Andreas nową CEO przesylkownia.pl

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.
Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Nową CEO firmy Packeta w Polsce, właściciela przesylkownia.pl została Justyna Andreas. Spółka jest częścią Packeta Group, lidera branży logistycznej w Czechach. Firma działa na ośmiu rynkach, dostarczając przesyłki do 33 państw na całym świecie.
Głównym zadaniem Justyny Andreas będzie rozwój działalności handlowej i transportowej oraz pozyskanie nowych klientów przesylkownia.pl (w Czechach działającej pod nazwą Zásilkovna). Koncern wiąże duże nadzieje z polskim rynkiem – zwiększenie efektywności i rozwój zespołu handlowego w Polsce należą do strategicznych celów Packeta Group na najbliższe trzy lata.
„Segment e-commerce rośnie w całej Europie, a Polska nie jest w tym zakresie wyjątkiem. W ciągu roku skala zakupów online wzrasta tu o 18 procent, a jego bieżąca wartość rynkowa wynosi około 50 miliardów złotych. Dla grupy Packeta otwierają się w ten sposób ogromne możliwości handlowe, które chcemy wykorzystać. Wierzę, że doświadczenie Justyny w zarządzaniu i biznesie pomogą nam spełnić nasze ambicje. Witamy Justynę w naszej rodzinie Packety i życzymy jej powodzenia i sukcesów w nowej roli. Poza tym bardzo się cieszę, że kolejna kobieta dołącza do ścisłego kierownictwa holdingu” - mówi CEO grupy Packeta i założycielka Zásilkovny Simona Kijonková.
„W Czechach Zásilkovna ma bardzo silną pozycję, celem jest oczywiście rozwijanie potencjału jej produktów i usług również w Polsce. Rynek ten jest prawie czterokrotnie większy niż czeski, ale na przykład liczba sklepów internetowych jest równa około dwóch trzecich sklepów czeskich. Z pewnością istnieje tutaj duży potencjał dalszego rozwoju. Bardzo cieszę się na pracę w przesylkownia.pl, jej sukces w Czechach jest dla mnie wielką motywacją” - dodaje nowa CEO przesylkownia.pl Justyna Andreas.
Przed przyjściem do grupy Packeta, Justyna Andreas pracowała na wysokich stanowiskach kierowniczych. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu firmami oraz rozwoju i budowaniu skutecznych zespołów handlowych. Pracowała dla Rail Cargo Eastern Europe jako Country Operations Manager, gdzie zajmowała się projektami logistycznymi i magazynowaniem dla firmy IKEA w Polsce, Słowacji i Czechach oraz dla większych firm rodzinnych zajmujących się produkcją i sprzedażą indywidualną oraz online, na przykład Colibra Sp, Red Rubin, czy La Boutique Suisse. W tym roku grupa Packeta spodziewa się obrotu w wysokości 2,5 miliarda koron czeskich i 35 milionów przesyłek.
Zásilkovna jest czeskim franczyzowym logistyczno-technologicznym projektem Simony Kijonkovej, który powstał w 2010 roku. Od tego czasu projekt rozwinął się w odnoszącą duże sukcesy firmę w Czechach, świadczącą kompleksowe usługi logistyczne dla sklepów internetowych. Zásilkovna jest częścią 14 firm holdingu Packeta, działających w 8 krajach, doręczających przesyłki do 33 krajów. Zásilkovna oferuje również odnoszącą sukcesy usługę Mezi námi do doręczania przesyłek między osobami fizycznymi. Packeta posiada ponad 5 000 własnych punktów odbioru, prawie 91 600 partnerskich punktów odbioru i współpracuje z ponad 28 000 sklepami internetowymi. Obrót grupy w roku 2019 wyniósł niemal 1,3 miliarda koron czeskich, liczba przesyłek przekroczyła 19 milionów. www.packeta.com / www.przesylkownia.pl

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.