Kurierzy GLS akceptują więcej form płatności dzięki aplikacji PolCard®Go
Fiserv Polska S.A., właściciel marki PolCard from Fiserv, wyposażył ponad 2000 kurierów GLS w aplikację płatniczą PolCard Go from Fiserv. Wcześniej GLS akceptował płatności za przesyłki za pobraniem gotówką lub BLIKIEM. Teraz klienci GLS mogą również płacić kartą, telefonem lub zegarkiem. Ta zmiana znacząco wpłynie na komfort zarówno kurierów, jak i odbiorców paczek.
Warszawa, Polska, 4 października 2023 r. Kurierzy GLS mogą teraz akceptować więcej metod płatności dzięki aplikacji płatniczej PolCard Go. Została ona zaprojektowana m.in. z myślą o przedsiębiorcach, ich partnerach oraz współpracownikach, którzy nie chcą nosić przy sobie dodatkowych urządzeń płatniczych. Bardzo dobrze sprawdza się ona np. w branży kurierskiej. Dzięki PolCard Go płatności zbliżeniowe kartą, telefonem lub zegarkiem są teraz akceptowane w bezpieczny sposób.
- Do tej pory za przesyłki pobraniowe nasi kurierzy mogli przyjmować gotówkę i płatności BLIKIEM. Jednak ze względu na bardzo dużą popularność tych przesyłek na polskim rynku, a także w odpowiedzi na liczne zapytania klientów, zdecydowaliśmy się rozszerzyć możliwość płacenia innymi metodami. Z wprowadzeniem aplikacji PolCard Go, również nasi kurierzy mogą teraz cieszyć się większym komfortem i poczuciem bezpieczeństwa. Aplikacja płatnicza pozwala im przyjmować płatności w dowolnej wysokości, zawsze i wszędzie - mówi Kamila Siwek, senior finance manager GLS Poland.
Aplikację PolCard Go można zainstalować na smartfonie lub tablecie z funkcją NFC i systemem Android w wersji 8.1 lub wyższej. W ramach tej współpracy kurierzy GLS mogą korzystać z rozwiązania PolCard Go na ponad 2000 urządzeń.
- Kurierzy GLS mają od teraz ułatwione zadanie, ponieważ nie muszą oni nosić ze sobą dodatkowych urządzeń płatniczych, a wszystkie niezbędne narzędzia do przeprowadzania transakcji mają na swoich telefonach - mówi Filip Szymański, dyrektor ds. sprzedaży w departamencie klientów korporacyjnych Fiserv Polska S.A. - Dodatkowo GLS skorzystał z możliwości integracji własnej aplikacji kurierskiej z PolCard Go. To zautomatyzowało cały proces opłacania przesyłki, który od teraz nie wymaga od kuriera m.in. ręcznego wpisywania kwoty pobrania. Takie rozwiązanie zdecydowanie przyspiesza pracę oraz niweluje ryzyko pomyłki - podsumowuje Szymański.
Aplikacja PolCard Go jest rozwiązaniem przyjaznym dla środowiska, ponieważ eliminuje konieczność drukowania papierowych potwierdzeń transakcji. Każde z nich jest dostępne na stronie internetowej GLS wraz z danymi przesyłki, której płatność dotyczyła. Nie ma też potrzeby okresowej wymiany terminala, czy towarzyszących mu akcesoriów, ponieważ aplikacja PolCard Go jest stale aktualizowana o nowe funkcje, metody płatności, a także standardy bezpieczeństwa.
O Grupie GLS
Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom wysokiej jakości usługi w ponad 40 krajach. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.
O Fiserv
Fiserv, Inc. (NYSE: FI) dąży do przekazywania pieniędzy i informacji w sposób, który porusza świat. Jako światowy lider w dziedzinie płatności i technologii finansowych, firma pomaga klientom w osiąganiu najlepszych w swojej klasie wyników dzięki zaangażowaniu w innowacje i doskonałość w obszarach takich jak obsługa rachunków i rozwiązania bankowości cyfrowej, obsługa kart płatniczych i zarządzanie infrastrukturą sieciową, płatności, handel elektroniczny, akceptacja i przetwarzanie płatności w handlu i usługach oraz Clover® - bazującej na chmurze platformy sprzedażowej oraz do zarządzania biznesem. Fiserv jest członkiem S&P 500® Index i jedną z najbardziej podziwianych firm na świecie według listy World’s Most Admired Companies™ publikowanej przez magazyn Fortune®. Odwiedź stronę fiserv.com i śledź informacje w mediach społecznościowych, aby uzyskać więcej informacji o firmie.
Wyzwania i warunki przewozów towarów niebezpiecznych w transporcie ADR
Gotowi na różne scenariusze - ID Logistics o branży fashion
PostNL i Spring wprowadzają cztery miliony litrów biopaliwa (HVO100)
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.