Liderki CEVA Logistics nagrodzone tytułem “Women in Supply Chain 2023”
CEVA Logistics z dumą informuje, że Alejandra Lopez Orantes, dyrektorka ds. sprzedaży w Meksyku, oraz Maja Konrad, dyrektorka ds. doskonalenia transportu i operacji, zostały laureatkami nagrody Women in Supply Chain 2023, przyznawanej przez magazyn „Supply & Demand Chain Executive”.
Nagroda „Women in Supply Chain 2023” jest wyrazem uznania dla liderek i menedżerek, których osiągnięcia, zaangażowanie w mentoring i postawa liderska są przykładem rozwoju kariery kobiet na wszystkich poziomach łańcucha dostaw. W tym roku do grona wyróżnionych dołączyły dwie liderki CEVA, które doceniono za talent menedżerski oraz wkład w rozwój branży logistycznej.
Doug Smith, wiceprezes ds. zasobów ludzkich CEVA Logistics, Ameryka Północna, podkreśla: „Jesteśmy dumni, że nie jedna, ale dwie liderki z naszego zespołu zostały uhonorowane tym wyróżnieniem. Kobiety pełnią niezwykle ważne role w naszej organizacji, a Alejandra i Maja udowodniły, jak wiele mogą osiągnąć jeśli tylko są zainteresowane rozwojem swojej kariery w logistyce. Dzięki ich ciężkiej pracy nasza organizacja jest silniejsza”.
ALEJANDRA LOPEZ
Alejandra rozpoczęła pracę w CEVA 10 lat temu jako koordynatorka ds. logistyki. Awansowała na stanowiska menedżerskie, jako menedżerka ds. operacji, menedżerka oddziału i dyrektorka generalna regionu. Następnym krokiem w jej karierze było objęcie funkcji dyrektorki ds. sprzedaży w Meksyku. Pod jej kierownictwem w ciągu ostatnich dwóch lat odnotowano wzrost na poziomie 100%.
Zapytana o to, co było największym wyzwaniem i z czego jest najbardziej dumna w pracy, Alejandra Lopez odpowiedziała: „Podczas pandemii zbudowałam i kierowałam multidyscyplinarnym zespołem, jednocześnie zapewniając doskonałą obsługę klienta i znakomite wyniki biznesowe. Wymagało to koordynacji działań, zarządzania sprzecznymi priorytetami i upewnienia się, że wszyscy są zgodni co do celów rozwoju. Przekraczanie oczekiwań i obserwowanie, jak zespół wspólnie pokonuje przeszkody, wzmocniło znaczenie współpracy, komunikacji oraz wytrwałości w osiąganiu i przekraczaniu naszych celów. To doświadczenie nauczyło mnie, że dzięki zaangażowaniu i silnemu zespołowi można pokonać nawet najtrudniejsze wyzwania”.
MAJA KONRAD
Maja dołączyła do CEVA po przejęciu Ingram Micro CLS na początku 2022 r. W czasie pracy w Ingram Micro odpowiadała za zarządzanie strategiami cenowymi i uruchamiała nowe biznesy, dzięki którym wartość linii produktowej Shipwire wzrosła z 20 mln do 250 mln USD w ciągu ośmiu lat. Maja pracowała też jako wolontariuszka i mentorka organizacji non-profit Girls Inc., a jej talent, zaangażowanie i determinację potwierdza imponująca ścieżka kariery.
Na pytanie, co chciałaby przekazać kobietom pracującym w branży logistycznej i łańcucha dostaw, Maja Konrad podkreśla: „Cytując Sheryl Sandberg - musimy sprawić, aby kobiety zasiadały przy stole”. Ważne jest to, aby kobiety odkrywały możliwości kariery, które tradycyjnie były zdominowane przez mężczyzn. Tylko dzięki różnorodności, nowym perspektywom i różnym doświadczeniom możemy wznieść tę branżę na wyższy poziom".
O NAGRODZIE
Marina Mayer, redaktorka naczelna magazynu „Supply & Demand Chain Executive", wyjaśnia: „W tym roku otrzymaliśmy ponad 400 zgłoszeń, co jest największą liczbą zgłoszeń, nie tylko do tej nagrody, ale też do wszystkich innych, przyznawanych przez nas nagród. Co więcej, 118 z nich zostało przesłanych przez kolegów, którzy nominowali swoje przełożone, współpracowniczki lub partnerki biznesowe. Rok wcześniej było ich zaledwie 75. W tym roku swoje nominacje przysłało nam 39 kobiet, to ogromny wzrost w porównaniu z ubiegłoroczną edycją, gdzie było tylko 12. To pokazuje postęp. To pozwala mieć nadzieję, że pewnego dnia nagroda nie będzie już potrzebna, ponieważ mężczyźni i kobiety w łańcuchu dostaw będą równi".
Pełna lista laureatek jest dostępna na stronie: https://foodl.me/fdx1zi
Ciężarówki bezemisyjne rozwożą produkty PepsiCo w Warszawie
Jak obronić się przed mandatem za tachograf za granicą?
Ile zarabiają kierowcy zawodowi C+E? Co wpływa na ich wynagrodzenia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.