Logistyka kontraktowa w dobrym miejscu – DACHSER Polska w Gdańsku
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Bardzo dobra kondycja portów bałtyckich napędza rozwój trójmiejskiego rynku logistycznego i magazynowego. Zajmuje on siódmą pozycję w Polsce i cały czas rośnie, a wraz z nim rozwija się usługa logistyki kontraktowej – jedna ze specjalności DACHSER Polska. Firma posiada swój magazyn w okolicach Gdańska, w bliskim sąsiedztwie autostrady A1, około 30 km. od portu i 20 minut drogi od międzynarodowego lotniska w stolicy regionu. Łączy usługi magazynowania z transportem drogowym, morskim i lotniczym, co w kombinacji z atrakcyjną lokalizacją stwarza doskonałą perspektywę eksportową dla klientów DACHSER.
Przeładunki portów trójmiejskich rosną z roku na rok, a Gdański po I półroczu br. awansował do pierwszej dwudziestki największych portów w Europie oraz utrzymał czwarte miejsce wśród portów bałtyckich. Napędza to rozwój i atrakcyjność rynku magazynowego i zwiększa zapotrzebowanie na logistykę kontraktową – jedną z gałęzi DACHSER Polska. Firma regularnie poszerza działalność, dysponując obecnie ponad 26 tys. m kw. powierzchni terminalowej i 29 tys. m kw. magazynów obsługujących logistykę kontraktową. Jeden z obiektów znajduje się 30 km od Portu Gdańskiego, oferując magazynowanie z szeregiem usług dodatkowych i niezbędne doświadczenie, które łączy z globalną siecią transportu.
Jednolite wysokie standardy
Logistyka kontraktowa w DACHSER to inteligentne i kompleksowe połączenie usług dla różnych jednostek biznesowych. Wydajne magazynowanie połączone jest z transportem drogowym – obsługiwanym przez DACHSER European Logistics – oraz morskim i powietrznym – DACHSER Air&Sea Logistics. Ponadto na logistykę kontraktową składa się indywidualne doradztwo oraz szereg usług dodatkowych dopasowanych do klienta, jak kompletacja, etykietowanie, wstępny montaż czy budowanie setów.
Kompleksowość oraz wcześniejsze poznanie działania klienta pozwalają na implementację rozwiązań dopasowanych do potrzeb dużych i średnich przedsiębiorstw przemysłowych i handlowych, optymalizując ich bilans logistyczny. Ponadto firmy wybierając pełną ofertę logistyki kontraktowej, korzystają z systemów transportowych w pełni zsynchronizowanych z Mikado – unikalnym systemem zarządzania magazynem (WMS) DACHSER.
Dlaczego logistyka kontraktowa?
Firma DACHSER specjalizuje się w logistyce kontraktowej dla firm eksportujących z takich sektorów i branż jak: przemysł, DIY, motoryzacja oraz magazynujących produkty o wysokiej wartości. Oferta przedsiębiorstwa to doskonałe rozwiązanie optymalizujące wiele procesów – w tym rekrutacji personelu, czy wynajęcia własnego magazynu – a także zmniejszające koszty. Jak mówi Andrzej Waszczuk, Manager Contract Logistics Poland w DACHSER: „Logistyka kontraktowa w DACHSER to postawienie na doświadczenie płynące z setek zleceń oraz sprawdzone systemy, które pozwalają śledzić przesyłki na każdym etapie. To także możliwość zaplanowania całego łańcucha dostaw z jedną firmą”.
Ponadto DACHSER stawia na elastyczność oferując klientom tylko niezbędną ilość miejsc paletowych, jaką potrzebują w danym momencie. To pozwala dużo lepiej zoptymalizować koszty klienta oraz wykorzystać przestrzeń obiektu. System ten umożliwia sprawną obsługę kilku partnerów w ramach jednego budynku.
Atrakcyjny partner dla eksportu
DACHSER w Gdańsku dzięki doskonałej lokalizacji jest atrakcyjnym partnerem dla eksporterów, szukających usług magazynowych w regionie trójmiasta. Magazyn firmy położony jest w sąsiedztwie autostrady A1 – leżącej w VI transeuropejskim korytarzu transportowym. To otwiera obiekt na sprawny transport drogowy w stronę południowej granicy i zapewnia połączenia z ważnymi ośrodkami centralnej i zachodniej Europy jak Berlin, Bruksela, Paryż. Ponadto bliskość międzynarodowego lotniska oraz portu w Gdańsku odkrywają potencjał nie tylko dla transportu europejskiego, ale również globalnego.
Logistyka kontraktowa DACHSER jest doceniana przez ekspertów logistyki. W 2020 roku w głosowaniu czytelników magazynu branżowego LOGISTIK HEUTE i członków niemieckiego stowarzyszenia logistycznego (BVL) DACHSER zajął drugie miejsce wśród marek logistycznych w Niemczech w kategorii „logistyka kontraktowa”. Z doświadczenia przedsiębiorstwa na największym rynku logistycznym w Europie korzysta DACHSER Polska, cały czas rozwijając i rozszerzając swoje usługi.
EcoVadis nagradza Targor-Truck za zaangażowanie w zrównoważone łańcuchy dostaw
CEVA Logistics organizuje globalny program szkoleń dla 25 tys. pracowników
DSV – Global Transport and Logistics w gronie liderów transformacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.