Komunikaty PR

Logistyka kontraktowa w dobrym miejscu – DACHSER Polska w Gdańsku

2020-12-04  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Bardzo dobra kondycja portów bałtyckich napędza rozwój trójmiejskiego rynku logistycznego i magazynowego. Zajmuje on siódmą pozycję w Polsce i cały czas rośnie, a wraz z nim rozwija się usługa logistyki kontraktowej – jedna ze specjalności DACHSER Polska. Firma posiada swój magazyn w okolicach Gdańska, w bliskim sąsiedztwie autostrady A1, około 30 km. od portu i 20 minut drogi od międzynarodowego lotniska w stolicy regionu. Łączy usługi magazynowania z transportem drogowym, morskim i lotniczym, co w kombinacji z atrakcyjną lokalizacją stwarza doskonałą perspektywę eksportową dla klientów DACHSER.

Przeładunki portów trójmiejskich rosną z roku na rok, a Gdański po I półroczu br. awansował do pierwszej dwudziestki największych portów w Europie oraz utrzymał czwarte miejsce wśród portów bałtyckich. Napędza to rozwój i atrakcyjność rynku magazynowego i zwiększa zapotrzebowanie na logistykę kontraktową – jedną z gałęzi DACHSER Polska. Firma regularnie poszerza działalność, dysponując obecnie ponad 26 tys. m kw. powierzchni terminalowej i 29 tys. m kw. magazynów obsługujących logistykę kontraktową. Jeden z obiektów znajduje się 30 km od Portu Gdańskiego, oferując magazynowanie z szeregiem usług dodatkowych i niezbędne doświadczenie, które łączy z globalną siecią transportu.

Jednolite wysokie standardy

Logistyka kontraktowa w DACHSER to inteligentne i kompleksowe połączenie usług dla różnych jednostek biznesowych. Wydajne magazynowanie połączone jest z transportem drogowym – obsługiwanym przez DACHSER European Logistics – oraz morskim i powietrznym – DACHSER Air&Sea Logistics. Ponadto na logistykę kontraktową składa się indywidualne doradztwo oraz szereg usług dodatkowych dopasowanych do klienta, jak kompletacja, etykietowanie, wstępny montaż czy budowanie setów.

Kompleksowość oraz wcześniejsze poznanie działania klienta pozwalają na implementację rozwiązań dopasowanych do potrzeb dużych i średnich przedsiębiorstw przemysłowych i handlowych, optymalizując ich bilans logistyczny. Ponadto firmy wybierając pełną ofertę logistyki kontraktowej, korzystają z systemów transportowych w pełni zsynchronizowanych z Mikado – unikalnym systemem zarządzania magazynem (WMS) DACHSER.

Dlaczego logistyka kontraktowa?

Firma DACHSER specjalizuje się w logistyce kontraktowej dla firm eksportujących z takich sektorów i branż jak: przemysł, DIY, motoryzacja oraz magazynujących produkty o wysokiej wartości. Oferta przedsiębiorstwa to doskonałe rozwiązanie optymalizujące wiele procesów – w tym rekrutacji personelu, czy wynajęcia własnego magazynu – a także zmniejszające koszty. Jak mówi Andrzej Waszczuk, Manager Contract Logistics Poland w DACHSER: „Logistyka kontraktowa w DACHSER to postawienie na doświadczenie płynące z setek zleceń oraz sprawdzone systemy, które pozwalają śledzić przesyłki na każdym etapie. To także możliwość zaplanowania całego łańcucha dostaw z jedną firmą”.

Ponadto DACHSER stawia na elastyczność oferując klientom tylko niezbędną ilość miejsc paletowych, jaką potrzebują w danym momencie. To pozwala dużo lepiej zoptymalizować koszty klienta oraz wykorzystać przestrzeń obiektu. System ten umożliwia sprawną obsługę kilku partnerów w ramach jednego budynku.

Atrakcyjny partner dla eksportu

DACHSER w Gdańsku dzięki doskonałej lokalizacji jest atrakcyjnym partnerem dla eksporterów, szukających usług magazynowych w regionie trójmiasta. Magazyn firmy położony jest w sąsiedztwie autostrady A1 – leżącej w VI transeuropejskim korytarzu transportowym. To otwiera obiekt na sprawny transport drogowy w stronę południowej granicy i zapewnia połączenia z ważnymi ośrodkami centralnej i zachodniej Europy jak Berlin, Bruksela, Paryż. Ponadto bliskość międzynarodowego lotniska oraz portu w Gdańsku odkrywają potencjał nie tylko dla transportu europejskiego, ale również globalnego.

Logistyka kontraktowa DACHSER jest doceniana przez ekspertów logistyki. W 2020 roku w głosowaniu czytelników magazynu branżowego LOGISTIK HEUTE i członków niemieckiego stowarzyszenia logistycznego (BVL) DACHSER zajął drugie miejsce wśród marek logistycznych w Niemczech w kategorii „logistyka kontraktowa”. Z doświadczenia przedsiębiorstwa na największym rynku logistycznym w Europie korzysta DACHSER Polska, cały czas rozwijając i rozszerzając swoje usługi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Gruba Logistics z Gdyni: Wspierając Dzień Ziemi poprzez Ekologiczny Transport Biuro prasowe
2024-04-22 | 14:00

Gruba Logistics z Gdyni: Wspierając Dzień Ziemi poprzez Ekologiczny Transport

Dzień Ziemi, obchodzony corocznie 22 kwietnia, jest czasem refleksji nad naszym wpływem na środowisko naturalne oraz okazją do podjęcia działań na rzecz jego ochrony. W tym kontekście,
Transport BRAK ZDJĘCIA
2024-04-19 | 13:30

DSV – Global Transport and Logistics i Tchibo Polska kontynuują współpracę

Tchibo Polska i DSV – Global Transport and Logistics podjęły decyzję o kontynuacji współpracy. Firmy porozumiały się w zakresie przedłużenia realizacji wspólnych działań w zakresie logistyki o kolejne lata. Ponad
Transport Gruba Logistics: Lider w Zrównoważonym Transporcie Odpadów
2024-04-19 | 13:15

Gruba Logistics: Lider w Zrównoważonym Transporcie Odpadów

Gruba Logistics, ceniona firma logistyczna z siedzibą w Gdyni, nie tylko spełnia najwyższe standardy jakościowe w branży transportowej, ale również odgrywa istotną rolę w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami

Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.