Komunikaty PR

Nagrody dla ID Logistics za dynamiczny rozwój usług magazynowych

2022-06-30  |  15:00
Biuro prasowe

ID Logistics, operator logistyczny specjalizujący się w dedykowanej logistyce kontraktowej, dołączył do grona liderów i najlepszych firm nagrodzonych w 27. Rankingu Firm TSL. Firma została również laureatem Diamentów Forbesa 2022 woj. śląskiego.

NAGRODY W 27. RANKINGU FIRM TSL

W 27. edycji Rankingu Firm TSL, ID Logistics otrzymał dwie nagrody. Operator został laureatem II miejsca w kategorii „Przychody z deklarowanej głównej działalności - usługi magazynowe” i otrzymał wyróżnienie w kategorii „Dynamika przychodów z działalności TSL 2021”.

Ranking Firm TSL jest organizowany już od 27 lat, a jego autorką jest prof. Halina Brdulak ze Szkoły Głównej Handlowej. Od kilku lat patronem raportu jest „Dziennik Gazeta Prawna”. W tym roku do rankingu przystąpiły 74 firmy reprezentujące różne sektory usług TSL. Warunkiem uczestnictwa było uzyskanie w 2021 roku przychodu z działalności podstawowej TSL na poziomie co najmniej 2 mln złotych, stanowiącego nie mniej niż 51% wartości przychodu ogółem.

Nagrody w imieniu ID Logistics odebrała Sylwia Dunn, business development director, podczas  uroczystej gali 23 czerwca w Warszawie.

ID LOGISTICS W GRONIE LAUREATÓW DLAMENTÓW FORBESA

W tym roku ID Logistics zajął również III miejsce w rankingu miesięcznika Forbes – Diamenty Forbesa 2022 woj. śląskiego. Operator został nagrodzony w kategorii firm o poziomie przychodów powyżej 250 mln złotych. Laureatami rankingu są firmy działające na Śląsku (siedziba główna ID Logistics mieści się w Katowicach), reprezentujące różne branże, które wykazały się dużą dynamiką rozwoju.

Jesteśmy dumni, że nasza firma została doceniona i wyróżniona w rankingach ważnych dla rynku i branży TSL. Dziękujemy naszym klientom, partnerom i zespołom. Ubiegły rok był dla nas czasem intensywnej pracy i bardzo szybkiego rozwoju, uruchomiliśmy nowe centra dystrybucji dla e-commerce oraz retail i zwiększyliśmy zatrudnienie. Inwestowaliśmy też w innowacyjne rozwiązania, co zapewniło nam wzrost wydajności procesów i pozwoliło na szybkie dostosowanie już działających magazynów do efektywniejszej obsługi nowych kanałów sprzedaży. Teraz chcemy nie tylko utrzymać dynamiczne tempo rozwoju, ale znacznie je przyspieszyć” – Sylwia Dunn, business development director, ID Logistics.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Gotowi na różne scenariusze - ID Logistics o branży fashion Biuro prasowe
2024-04-24 | 16:00

Gotowi na różne scenariusze - ID Logistics o branży fashion

Branża fashion uznawana jest za jedną z tych najbardziej wymagających branż, z dynamiką wyznaczaną przez trendy, sezonowe i kompleksowe wymiany kolekcji, tak jak obecnie z zimowej na
Transport PostNL i Spring wprowadzają cztery miliony litrów biopaliwa (HVO100)
2024-04-24 | 13:12

PostNL i Spring wprowadzają cztery miliony litrów biopaliwa (HVO100)

Od tego tygodnia holenderskie przedsiębiorstwo pocztowe PostNL i Spring, jego międzynarodowa spółka zależna, wprowadzą do europejskiej sieci transportu drogowego około czterech
Transport Gruba Logistics z Gdyni: Wspierając Dzień Ziemi poprzez Ekologiczny Transport
2024-04-22 | 14:00

Gruba Logistics z Gdyni: Wspierając Dzień Ziemi poprzez Ekologiczny Transport

Dzień Ziemi, obchodzony corocznie 22 kwietnia, jest czasem refleksji nad naszym wpływem na środowisko naturalne oraz okazją do podjęcia działań na rzecz jego ochrony. W tym kontekście,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.