Komunikaty PR

Nowe serie ciągników elektrycznych STILL

2022-03-09  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt
Wojciech Podsiadły
Get More Services

ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl

Firma STILL wprowadza na rynek dwie nowe serie ciągników elektrycznych i wózków platformowych: LXT i LXW, wyróżniających się pod względem wydajności oraz bezpieczeństwa pracy. System DSR, w który zostały wyposażone, jest nominowany do nagrody IFOY 2022.

Oferta firmy STILL została poszerzona o ciągniki elektryczne o uciągu od 12 do 35 ton serii LXT 120-350 oraz elektryczne wózki platformowe LXW 20-30 o udźwigu od dwóch do trzech ton na powierzchni ładunkowej oraz uciągu do sześciu ton. Korzystające z innowacyjnego systemu wspomagania jazdy po rampach pojazdy o modułowej konstrukcji i licznych opcjach wyposażenia dodatkowego zostały z sukcesami przetestowane pod kątem pracy w stoczniach, branży automotive, firmach logistycznych i spedycyjnych oraz na lotniskach i dworcach.

Pojazdy serii LXT/LXW są napędzane dwoma silnikami 10,5 kW na tylnej osi. Trójfazowe silniki 80 V są hermetycznie zamknięte i nie wymagają konserwacji. Inteligentny układ sterowania ich pracą zapewnia elastyczność zachowania podczas pracy oraz zapobiega utracie prędkości nawet podczas długiej jazdy pod górę. Maksymalna szybkość pojazdów LXT bez ładunku wynosi 25 km/h, a LXW do 23 km/h. Ciągniki elektryczne i wózki platformowe nowych serii można szybko i łatwo ładować bez otwierania maski dzięki gniazdu szybkiego ładowania bądź ładowarce pokładowej. Obie osi każdego z pojazdów posiadają hydrauliczne hamulce wielotarczowe. To skuteczne, ciche i trwałe rozwiązanie. Wózki wyposażono także w załączający się automatycznie elektryczny hamulec postojowy oraz moduł pozwalający na odzyskiwanie energii kinetycznej podczas hamowania. Do zwiększenia bezpieczeństwa i ergonomii pracy przy użyciu LXT i LXW przyczyniają się także: komfortowa, amortyzowana kabina, duża ilość przeszkleń gwarantujących dobrą widoczność, opcjonalna kamera cofania oraz szerokie możliwości doposażenia wózka – w tym w systemy oświetlenia i integrację z oprogramowaniem zarządzania flotą.

Wyróżnikiem serii ciągników elektrycznych LXT i wózków platformowych LXW jest system dostosowania prędkości do kąta nachylenia wzniesienia, z którego zjeżdża pojazd. W zależności od wersji STILL Descent Speed Regulation (DSR) dokładnie rozpoznaje stopień pochyłości, uwzględnia aktualny ciężar ładunku i automatycznie dostosowuje prędkość do warunków, ingerując w pracę układu hamulcowego z tarczami w kąpieli olejowej. W wariancie standardowym prędkość jest ograniczana ręcznie do określonego limitu za pomocą przełącznika zjazdu ze wzniesienia. W opcjonalnie dostępnej wersji ECO system pokazuje nachylenie na wyświetlaczu i automatycznie ogranicza prędkość do określonej wartości. W opcji premium DSR automatycznie redukuje prędkość w zależności od nachylenia terenu i masy holowanego ładunku, bazując na wskazaniach pomiaru momentu obrotowego na silnikach napędowych. To innowacyjne rozwiązanie zostało nominowane w kategorii specjalnej nagrody IFOY 2022.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Get More Services
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany Biuro prasowe
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie
Transport Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
2024-12-19 | 15:00

Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie

Transport drogowy, który odpowiadał za 61,3% całkowitego przewozu towarów w Unii Europejskiej w 2023 roku[1], uważany jest za jednego z największych emitentów gazów
Transport Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
2024-12-16 | 09:00

Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników

System SENT, pierwotnie służący do monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów wrażliwych, obejmie również podmioty spoza Polski. 1 listopada 2024 obowiązek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.