Komunikaty PR

Nowe serie ciągników elektrycznych STILL

2022-03-09  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt
Wojciech Podsiadły
More&More Marketing

ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 5/13
52-204 Wrocław
wojciech|getmorepr.pl| |wojciech|getmorepr.pl
+48571246669
www.moreandmore.pl

Firma STILL wprowadza na rynek dwie nowe serie ciągników elektrycznych i wózków platformowych: LXT i LXW, wyróżniających się pod względem wydajności oraz bezpieczeństwa pracy. System DSR, w który zostały wyposażone, jest nominowany do nagrody IFOY 2022.

Oferta firmy STILL została poszerzona o ciągniki elektryczne o uciągu od 12 do 35 ton serii LXT 120-350 oraz elektryczne wózki platformowe LXW 20-30 o udźwigu od dwóch do trzech ton na powierzchni ładunkowej oraz uciągu do sześciu ton. Korzystające z innowacyjnego systemu wspomagania jazdy po rampach pojazdy o modułowej konstrukcji i licznych opcjach wyposażenia dodatkowego zostały z sukcesami przetestowane pod kątem pracy w stoczniach, branży automotive, firmach logistycznych i spedycyjnych oraz na lotniskach i dworcach.

Pojazdy serii LXT/LXW są napędzane dwoma silnikami 10,5 kW na tylnej osi. Trójfazowe silniki 80 V są hermetycznie zamknięte i nie wymagają konserwacji. Inteligentny układ sterowania ich pracą zapewnia elastyczność zachowania podczas pracy oraz zapobiega utracie prędkości nawet podczas długiej jazdy pod górę. Maksymalna szybkość pojazdów LXT bez ładunku wynosi 25 km/h, a LXW do 23 km/h. Ciągniki elektryczne i wózki platformowe nowych serii można szybko i łatwo ładować bez otwierania maski dzięki gniazdu szybkiego ładowania bądź ładowarce pokładowej. Obie osi każdego z pojazdów posiadają hydrauliczne hamulce wielotarczowe. To skuteczne, ciche i trwałe rozwiązanie. Wózki wyposażono także w załączający się automatycznie elektryczny hamulec postojowy oraz moduł pozwalający na odzyskiwanie energii kinetycznej podczas hamowania. Do zwiększenia bezpieczeństwa i ergonomii pracy przy użyciu LXT i LXW przyczyniają się także: komfortowa, amortyzowana kabina, duża ilość przeszkleń gwarantujących dobrą widoczność, opcjonalna kamera cofania oraz szerokie możliwości doposażenia wózka – w tym w systemy oświetlenia i integrację z oprogramowaniem zarządzania flotą.

Wyróżnikiem serii ciągników elektrycznych LXT i wózków platformowych LXW jest system dostosowania prędkości do kąta nachylenia wzniesienia, z którego zjeżdża pojazd. W zależności od wersji STILL Descent Speed Regulation (DSR) dokładnie rozpoznaje stopień pochyłości, uwzględnia aktualny ciężar ładunku i automatycznie dostosowuje prędkość do warunków, ingerując w pracę układu hamulcowego z tarczami w kąpieli olejowej. W wariancie standardowym prędkość jest ograniczana ręcznie do określonego limitu za pomocą przełącznika zjazdu ze wzniesienia. W opcjonalnie dostępnej wersji ECO system pokazuje nachylenie na wyświetlaczu i automatycznie ogranicza prędkość do określonej wartości. W opcji premium DSR automatycznie redukuje prędkość w zależności od nachylenia terenu i masy holowanego ładunku, bazując na wskazaniach pomiaru momentu obrotowego na silnikach napędowych. To innowacyjne rozwiązanie zostało nominowane w kategorii specjalnej nagrody IFOY 2022.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: More&More Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2024” Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:00

Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2024”

Wyróżnienie „Kobieta roku w Logistyce” przyznawane jest od 13 lat przez Forum Kobiet w Logistyce, które skupia społeczność menedżerek pracujących
Transport Nowa Country Manager na czele polskiego oddziału Hillebrand Gori
2024-07-01 | 15:00

Nowa Country Manager na czele polskiego oddziału Hillebrand Gori

Hillebrand Gori, globalny operator logistyczny dla branży beverage, powołał nowego Country Managera oddziału w Polsce. Z początkiem maja stanowisko to objęła Olga Kołakowska. Olga
Transport Trenerzy Akademii Kierowców Girteki o szkoleniach z jazdy BEV
2024-07-01 | 15:00

Trenerzy Akademii Kierowców Girteki o szkoleniach z jazdy BEV

Girteka, największy przewoźnik drogowy w Europie, promuje inicjatywy na rzecz dekarbonizacji i zrównoważonego transportu drogowego, w oparciu o elektryczne samochody  ciężarowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.