Komunikaty PR

O korzyściach ogłaszania swoich usług w branży transportowej

2023-06-21  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Transport i logistyka to jedna z najważniejszych części polskiej gospodarki. Jesteśmy europejskim liderem w tej dziedzinie, a zatrudnieni pracownicy stanowią trzecią pod względem liczebności grupę zawodową w Polsce[1] . Część z tych osób, to właściciele małych lub średnich firm, prowadzący działalność w skali lokalnej lub ogólnopolskiej. Większość z nich musi samodzielnie poszukiwać zleceniodawców. A tych najlepiej pozyskać ogłaszając swoje usługi w internecie.

Liczne analizy oraz prognozy rynku, pokazują, że mimo wyzwań, branża transportowa ma się dobrze. Jak wynika z raportu ManpowerGroup, transport i logistyka to jedna z nielicznych gałęzi polskiej gospodarki, która deklaruje utrzymanie dodatniego wskaźnika rekrutacji na poziomie +3% netto[2]. Obiecujące prognozy wskazują na dalszy rozwój tego sektora i mogą być zachętą do rozpoczęcia działalności w tym obszarze. Prawda jest jednak taka, że to nie prognozy, a działania, decydują o faktycznej kondycji firmy. A wśród tych, kluczową rolę pełnią reklama oraz promocja. I o ile jednak w przypadku dużych firm do zadań tych delegowane są całe zespoły, o tyle w przypadku małych przewoźników, często odpowiedzialność za nie spada na samego właściciela. I to do takich właśnie podmiotów ze swoją ofertą wychodzi OLX – największa platforma ogłoszeniowa w Polsce. To tutaj osoby świadczące różnego typu usługi transportowe mogą bezpłatnie zamieszczać swoje ogłoszenia, które każdego miesiąca przegląda prawie 12 milionów Polaków. Mogą również korzystać z narzędzi, które pozwolą im wypromować swój biznes.

Jak wynika z danych OLX, w maju tego roku na ogłoszenia z kategorii usług transportowych odpowiedziano 155 tys. razy. To o 3% więcej niż w kwietniu.  Dane te są doskonałą wskazówką dla osób prowadzących działalność w obszarze usług transportowych, zwłaszcza tych działających lokalnie. Dzięki OLX zyskują większą widoczność, co przekłada się na większą liczbę klientów. Poza tym publikowanie ogłoszeń na serwisie nie wiąże się z kosztami i co istotne, można je łatwo aktualizować i modyfikować.

OLX to doskonałe miejsce dla przedsiębiorców, którzy chcą wypromować swoje usługi, a nie mają większego budżetu na działania marketingowe – mówi Artur Kołpowski, head of services w OLX. - Bez ponoszenia dużych kosztów otrzymują oni możliwość wykorzystywania narzędzi, takich jak np. personalizowana strona internetowa, i dzięki temu mogą budować rozpoznawalność swojej marki na większą, niż tylko najbliższa okolica, skalę – dodaje Kołpowski.  

Dla wielu małych firm, zwłaszcza działających lokalnie, promowanie się na największym i najpopularniejszym serwisie ogłoszeniowym w Polsce to realna szansa na pozyskanie zleceniodawców. Użytkownicy platformy poszukujący usług transportowych najchętniej wybierają te świadczone przez podmioty działające w najbliższej okolicy.  Ale to również sposób na rozszerzenie swojej działalności na teren, np. całego województwa, czy cały kraj. Istotnym argumentem przemawiającym za promocją usług transportowych na OLX są koszty. Przedsiębiorca, który zdecyduje się na przykład na utworzenie własnej strony www, musi liczyć się z wydatkiem rzędu kilku tysięcy złotych. Tymczasem OLX oferuje firmową i co istotne, darmową, stronę w domenie olx.pl, na której można dodać opis działalności oraz logo. Taka strona umożliwia również zarządzanie ogłoszeniami oraz weryfikowanie ich skuteczności. Tym samym jedynym kosztem, który ponosi przedsiębiorca, są te związane z dodaniem ogłoszenia lub jego wypromowaniem.

Korzystanie ze wszystkich oferowanych rozwiązań nie wymaga również specjalistycznej wiedzy ani czasu. Rozpoczęcie współpracy z OLX trwa tyle, ile zakładanie konta firmowego – statystycznie około minuty. 

 


[1] https://pie.net.pl/polska-branza-tsl-tworzy-6-proc-polskiego-pkb-i-jest-liderem-wsrod-krajow-ue/

[2] https://logistyka.rp.pl/drogowy/art38086421-polski-sektor-tsl-osiagnal-znaczaca-odpornosc-na-kryzysy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany Biuro prasowe
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie
Transport Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
2024-12-19 | 15:00

Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie

Transport drogowy, który odpowiadał za 61,3% całkowitego przewozu towarów w Unii Europejskiej w 2023 roku[1], uważany jest za jednego z największych emitentów gazów
Transport Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
2024-12-16 | 09:00

Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników

System SENT, pierwotnie służący do monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów wrażliwych, obejmie również podmioty spoza Polski. 1 listopada 2024 obowiązek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.