O korzyściach ogłaszania swoich usług w branży transportowej
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Transport i logistyka to jedna z najważniejszych części polskiej gospodarki. Jesteśmy europejskim liderem w tej dziedzinie, a zatrudnieni pracownicy stanowią trzecią pod względem liczebności grupę zawodową w Polsce[1] . Część z tych osób, to właściciele małych lub średnich firm, prowadzący działalność w skali lokalnej lub ogólnopolskiej. Większość z nich musi samodzielnie poszukiwać zleceniodawców. A tych najlepiej pozyskać ogłaszając swoje usługi w internecie.
Liczne analizy oraz prognozy rynku, pokazują, że mimo wyzwań, branża transportowa ma się dobrze. Jak wynika z raportu ManpowerGroup, transport i logistyka to jedna z nielicznych gałęzi polskiej gospodarki, która deklaruje utrzymanie dodatniego wskaźnika rekrutacji na poziomie +3% netto[2]. Obiecujące prognozy wskazują na dalszy rozwój tego sektora i mogą być zachętą do rozpoczęcia działalności w tym obszarze. Prawda jest jednak taka, że to nie prognozy, a działania, decydują o faktycznej kondycji firmy. A wśród tych, kluczową rolę pełnią reklama oraz promocja. I o ile jednak w przypadku dużych firm do zadań tych delegowane są całe zespoły, o tyle w przypadku małych przewoźników, często odpowiedzialność za nie spada na samego właściciela. I to do takich właśnie podmiotów ze swoją ofertą wychodzi OLX – największa platforma ogłoszeniowa w Polsce. To tutaj osoby świadczące różnego typu usługi transportowe mogą bezpłatnie zamieszczać swoje ogłoszenia, które każdego miesiąca przegląda prawie 12 milionów Polaków. Mogą również korzystać z narzędzi, które pozwolą im wypromować swój biznes.
Jak wynika z danych OLX, w maju tego roku na ogłoszenia z kategorii usług transportowych odpowiedziano 155 tys. razy. To o 3% więcej niż w kwietniu. Dane te są doskonałą wskazówką dla osób prowadzących działalność w obszarze usług transportowych, zwłaszcza tych działających lokalnie. Dzięki OLX zyskują większą widoczność, co przekłada się na większą liczbę klientów. Poza tym publikowanie ogłoszeń na serwisie nie wiąże się z kosztami i co istotne, można je łatwo aktualizować i modyfikować.
OLX to doskonałe miejsce dla przedsiębiorców, którzy chcą wypromować swoje usługi, a nie mają większego budżetu na działania marketingowe – mówi Artur Kołpowski, head of services w OLX. - Bez ponoszenia dużych kosztów otrzymują oni możliwość wykorzystywania narzędzi, takich jak np. personalizowana strona internetowa, i dzięki temu mogą budować rozpoznawalność swojej marki na większą, niż tylko najbliższa okolica, skalę – dodaje Kołpowski.
Dla wielu małych firm, zwłaszcza działających lokalnie, promowanie się na największym i najpopularniejszym serwisie ogłoszeniowym w Polsce to realna szansa na pozyskanie zleceniodawców. Użytkownicy platformy poszukujący usług transportowych najchętniej wybierają te świadczone przez podmioty działające w najbliższej okolicy. Ale to również sposób na rozszerzenie swojej działalności na teren, np. całego województwa, czy cały kraj. Istotnym argumentem przemawiającym za promocją usług transportowych na OLX są koszty. Przedsiębiorca, który zdecyduje się na przykład na utworzenie własnej strony www, musi liczyć się z wydatkiem rzędu kilku tysięcy złotych. Tymczasem OLX oferuje firmową i co istotne, darmową, stronę w domenie olx.pl, na której można dodać opis działalności oraz logo. Taka strona umożliwia również zarządzanie ogłoszeniami oraz weryfikowanie ich skuteczności. Tym samym jedynym kosztem, który ponosi przedsiębiorca, są te związane z dodaniem ogłoszenia lub jego wypromowaniem.
Korzystanie ze wszystkich oferowanych rozwiązań nie wymaga również specjalistycznej wiedzy ani czasu. Rozpoczęcie współpracy z OLX trwa tyle, ile zakładanie konta firmowego – statystycznie około minuty.
[1] https://pie.net.pl/polska-branza-tsl-tworzy-6-proc-polskiego-pkb-i-jest-liderem-wsrod-krajow-ue/
[2] https://logistyka.rp.pl/drogowy/art38086421-polski-sektor-tsl-osiagnal-znaczaca-odpornosc-na-kryzysy

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.