O korzyściach ogłaszania swoich usług w branży transportowej
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Transport i logistyka to jedna z najważniejszych części polskiej gospodarki. Jesteśmy europejskim liderem w tej dziedzinie, a zatrudnieni pracownicy stanowią trzecią pod względem liczebności grupę zawodową w Polsce[1] . Część z tych osób, to właściciele małych lub średnich firm, prowadzący działalność w skali lokalnej lub ogólnopolskiej. Większość z nich musi samodzielnie poszukiwać zleceniodawców. A tych najlepiej pozyskać ogłaszając swoje usługi w internecie.
Liczne analizy oraz prognozy rynku, pokazują, że mimo wyzwań, branża transportowa ma się dobrze. Jak wynika z raportu ManpowerGroup, transport i logistyka to jedna z nielicznych gałęzi polskiej gospodarki, która deklaruje utrzymanie dodatniego wskaźnika rekrutacji na poziomie +3% netto[2]. Obiecujące prognozy wskazują na dalszy rozwój tego sektora i mogą być zachętą do rozpoczęcia działalności w tym obszarze. Prawda jest jednak taka, że to nie prognozy, a działania, decydują o faktycznej kondycji firmy. A wśród tych, kluczową rolę pełnią reklama oraz promocja. I o ile jednak w przypadku dużych firm do zadań tych delegowane są całe zespoły, o tyle w przypadku małych przewoźników, często odpowiedzialność za nie spada na samego właściciela. I to do takich właśnie podmiotów ze swoją ofertą wychodzi OLX – największa platforma ogłoszeniowa w Polsce. To tutaj osoby świadczące różnego typu usługi transportowe mogą bezpłatnie zamieszczać swoje ogłoszenia, które każdego miesiąca przegląda prawie 12 milionów Polaków. Mogą również korzystać z narzędzi, które pozwolą im wypromować swój biznes.
Jak wynika z danych OLX, w maju tego roku na ogłoszenia z kategorii usług transportowych odpowiedziano 155 tys. razy. To o 3% więcej niż w kwietniu. Dane te są doskonałą wskazówką dla osób prowadzących działalność w obszarze usług transportowych, zwłaszcza tych działających lokalnie. Dzięki OLX zyskują większą widoczność, co przekłada się na większą liczbę klientów. Poza tym publikowanie ogłoszeń na serwisie nie wiąże się z kosztami i co istotne, można je łatwo aktualizować i modyfikować.
OLX to doskonałe miejsce dla przedsiębiorców, którzy chcą wypromować swoje usługi, a nie mają większego budżetu na działania marketingowe – mówi Artur Kołpowski, head of services w OLX. - Bez ponoszenia dużych kosztów otrzymują oni możliwość wykorzystywania narzędzi, takich jak np. personalizowana strona internetowa, i dzięki temu mogą budować rozpoznawalność swojej marki na większą, niż tylko najbliższa okolica, skalę – dodaje Kołpowski.
Dla wielu małych firm, zwłaszcza działających lokalnie, promowanie się na największym i najpopularniejszym serwisie ogłoszeniowym w Polsce to realna szansa na pozyskanie zleceniodawców. Użytkownicy platformy poszukujący usług transportowych najchętniej wybierają te świadczone przez podmioty działające w najbliższej okolicy. Ale to również sposób na rozszerzenie swojej działalności na teren, np. całego województwa, czy cały kraj. Istotnym argumentem przemawiającym za promocją usług transportowych na OLX są koszty. Przedsiębiorca, który zdecyduje się na przykład na utworzenie własnej strony www, musi liczyć się z wydatkiem rzędu kilku tysięcy złotych. Tymczasem OLX oferuje firmową i co istotne, darmową, stronę w domenie olx.pl, na której można dodać opis działalności oraz logo. Taka strona umożliwia również zarządzanie ogłoszeniami oraz weryfikowanie ich skuteczności. Tym samym jedynym kosztem, który ponosi przedsiębiorca, są te związane z dodaniem ogłoszenia lub jego wypromowaniem.
Korzystanie ze wszystkich oferowanych rozwiązań nie wymaga również specjalistycznej wiedzy ani czasu. Rozpoczęcie współpracy z OLX trwa tyle, ile zakładanie konta firmowego – statystycznie około minuty.
[1] https://pie.net.pl/polska-branza-tsl-tworzy-6-proc-polskiego-pkb-i-jest-liderem-wsrod-krajow-ue/
[2] https://logistyka.rp.pl/drogowy/art38086421-polski-sektor-tsl-osiagnal-znaczaca-odpornosc-na-kryzysy
EcoVadis nagradza Targor-Truck za zaangażowanie w zrównoważone łańcuchy dostaw
CEVA Logistics organizuje globalny program szkoleń dla 25 tys. pracowników
DSV – Global Transport and Logistics w gronie liderów transformacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.