O korzyściach ogłaszania swoich usług w branży transportowej
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Transport i logistyka to jedna z najważniejszych części polskiej gospodarki. Jesteśmy europejskim liderem w tej dziedzinie, a zatrudnieni pracownicy stanowią trzecią pod względem liczebności grupę zawodową w Polsce[1] . Część z tych osób, to właściciele małych lub średnich firm, prowadzący działalność w skali lokalnej lub ogólnopolskiej. Większość z nich musi samodzielnie poszukiwać zleceniodawców. A tych najlepiej pozyskać ogłaszając swoje usługi w internecie.
Liczne analizy oraz prognozy rynku, pokazują, że mimo wyzwań, branża transportowa ma się dobrze. Jak wynika z raportu ManpowerGroup, transport i logistyka to jedna z nielicznych gałęzi polskiej gospodarki, która deklaruje utrzymanie dodatniego wskaźnika rekrutacji na poziomie +3% netto[2]. Obiecujące prognozy wskazują na dalszy rozwój tego sektora i mogą być zachętą do rozpoczęcia działalności w tym obszarze. Prawda jest jednak taka, że to nie prognozy, a działania, decydują o faktycznej kondycji firmy. A wśród tych, kluczową rolę pełnią reklama oraz promocja. I o ile jednak w przypadku dużych firm do zadań tych delegowane są całe zespoły, o tyle w przypadku małych przewoźników, często odpowiedzialność za nie spada na samego właściciela. I to do takich właśnie podmiotów ze swoją ofertą wychodzi OLX – największa platforma ogłoszeniowa w Polsce. To tutaj osoby świadczące różnego typu usługi transportowe mogą bezpłatnie zamieszczać swoje ogłoszenia, które każdego miesiąca przegląda prawie 12 milionów Polaków. Mogą również korzystać z narzędzi, które pozwolą im wypromować swój biznes.
Jak wynika z danych OLX, w maju tego roku na ogłoszenia z kategorii usług transportowych odpowiedziano 155 tys. razy. To o 3% więcej niż w kwietniu. Dane te są doskonałą wskazówką dla osób prowadzących działalność w obszarze usług transportowych, zwłaszcza tych działających lokalnie. Dzięki OLX zyskują większą widoczność, co przekłada się na większą liczbę klientów. Poza tym publikowanie ogłoszeń na serwisie nie wiąże się z kosztami i co istotne, można je łatwo aktualizować i modyfikować.
OLX to doskonałe miejsce dla przedsiębiorców, którzy chcą wypromować swoje usługi, a nie mają większego budżetu na działania marketingowe – mówi Artur Kołpowski, head of services w OLX. - Bez ponoszenia dużych kosztów otrzymują oni możliwość wykorzystywania narzędzi, takich jak np. personalizowana strona internetowa, i dzięki temu mogą budować rozpoznawalność swojej marki na większą, niż tylko najbliższa okolica, skalę – dodaje Kołpowski.
Dla wielu małych firm, zwłaszcza działających lokalnie, promowanie się na największym i najpopularniejszym serwisie ogłoszeniowym w Polsce to realna szansa na pozyskanie zleceniodawców. Użytkownicy platformy poszukujący usług transportowych najchętniej wybierają te świadczone przez podmioty działające w najbliższej okolicy. Ale to również sposób na rozszerzenie swojej działalności na teren, np. całego województwa, czy cały kraj. Istotnym argumentem przemawiającym za promocją usług transportowych na OLX są koszty. Przedsiębiorca, który zdecyduje się na przykład na utworzenie własnej strony www, musi liczyć się z wydatkiem rzędu kilku tysięcy złotych. Tymczasem OLX oferuje firmową i co istotne, darmową, stronę w domenie olx.pl, na której można dodać opis działalności oraz logo. Taka strona umożliwia również zarządzanie ogłoszeniami oraz weryfikowanie ich skuteczności. Tym samym jedynym kosztem, który ponosi przedsiębiorca, są te związane z dodaniem ogłoszenia lub jego wypromowaniem.
Korzystanie ze wszystkich oferowanych rozwiązań nie wymaga również specjalistycznej wiedzy ani czasu. Rozpoczęcie współpracy z OLX trwa tyle, ile zakładanie konta firmowego – statystycznie około minuty.
[1] https://pie.net.pl/polska-branza-tsl-tworzy-6-proc-polskiego-pkb-i-jest-liderem-wsrod-krajow-ue/
[2] https://logistyka.rp.pl/drogowy/art38086421-polski-sektor-tsl-osiagnal-znaczaca-odpornosc-na-kryzysy

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.