PETRONAS Lubricants International powraca na targi Autopromotec
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
PETRONAS Lubricants International (PLI) po raz trzeci bierze udział w znanych targach motoryzacyjnych Autopromotec, aby zaprezentować nową gamę rozwiązań w zakresie środków smarnych, zaprojektowanych specjalnie z myślą o zaspokojeniu potrzeb zróżnicowanego i stale zmieniającego się rynku. Targi, które odbędą się we włoskiej Fiera Di Bologna w dniach 25-28 maja, stanowią najbardziej specjalistyczną międzynarodową wystawę wyposażenia samochodowego i produktów rynku wtórnego, dostępną dla konsumentów i dystrybutorów w całej Europie.
Uczestnicy będą mogli dowiedzieć się z pierwszej ręki o PETRONAS Network, rodzinie warsztatów samochodowych PETRONAS, która obejmuje całą Europę i oferuje wysokiej jakości produkty i usługi, z których marka jest tak dobrze znana. Potencjalni dystrybutorzy mogą dowiedzieć się w trakcie wydarzenia więcej na temat przystąpienia do sieci, która jest otwarta dla wszystkich. Wystarczy, że podzielają dążenie PETRONAS do doskonałości, a także posiadają umiejętności techniczne i osobiste, aby być ambasadorami marki PETRONAS w obrębie całej Europy.
W tym roku PLI zaprezentuje zupełnie nową gamę produktów PETRONAS Syntium, pierwotnie zaprojektowaną dla zespołu PETRONAS Mercedes AMG Formula One, która obecnie oferuje o 37,8% większą ochronę przed zużyciem krytycznych części silnika. Nowa formuła jest ukierunkowana na strefy krytyczne pod względem termicznym, aby zapobiegać gromadzeniu się osadów, dzięki czemu nie tylko zmniejsza koszty konserwacji, ale także wydłuża sprawność pojazdów codziennego użytku. PETRONAS Syntium jest wyposażony w technologię CoolTech+™, która zmniejsza emisję spalin i zużycie paliwa nawet o 3%, co pozwala kierowcom zaoszczędzić pieniądze i zminimalizować wpływ jazdy na środowisko.
Zaprezentowana zostanie również odświeżona gama PETRONAS Iona, wprowadzona początkowo w 2019 r., a w listopadzie 2021 r. unowocześniona jako środek smarny nowej generacji. A wszystko to w celu przyspieszenia osiągnięcia przyszłości opartej na zerowej emisji netto poprzez optymalizację efektywności energetycznej, bezpieczeństwa i wydajności pojazdów elektrycznych. Jest to najbardziej zaawansowane rozwiązanie PLI w zakresie płynów do pojazdów elektrycznych.
To jednak nie koniec nowości, ponieważ zaprezentowana zostanie również gama PETRONAS Tutela. Zaprojektowana została nie tylko żeby sprostać różnorodnym wymaganiom złożonych, nowoczesnych pojazdów, ale także by zapewnić całkowitą ochronę mechaniczną automatycznych skrzyń biegów. Dzięki zaawansowanym systemom hydrauliki chłodniczej, które gwarantują najwyższą funkcjonalność i bezpieczeństwo pojazdów z automatyczną skrzynią biegów, płyn ten jest w stanie bezproblemowo zwalczać wysokie temperatury i kompensować utratę energii.
Domenico Ciaglia, Dyrektor Zarządzający EMEA w PLI, mówi: Jesteśmy szczególnie podekscytowani możliwością spotkania się z naszymi klientami i dystrybutorami twarzą w twarz podczas tegorocznych targów Autopromotec i możemy zaprezentować najnowsze rozwiązania z naszej oferty. Zawsze staramy się stawiać potrzeby naszych klientów na pierwszym miejscu, dlatego jesteśmy dumni, że możemy opracowywać najnowocześniejsze rozwiązania dla różnych pojazdów i stylów życia.
Cieszymy się również, że będziemy mogli przenieść naszą Sieć PETRONAS na „podwórka” niektórych naszych klientów i powitać nowych klientów w naszym centrum wsparcia dla dostawców usług motoryzacyjnych, którzy stale oferują wysokiej jakości produkty i doskonałą wiedzę - komentuje Ciaglia.
James Mark, szef działu marketingu, dodaje: W tym roku będą to nasze największe i najlepsze targi Autopromotec. Mamy do zaprezentowania kilka niesamowitych nowych produktów, które nie tylko przyniosą korzyści naszym klientom i partnerom, ale także będą dowodem naszego zaangażowania w poszukiwanie zrównoważonych rozwiązań dla nowoczesnego i ciągle zmieniającego się przemysłu motoryzacyjnego.
Odwiedź PLI na targach Autopromotec w pawilonie 28, stoisko A6.
Dodatkowe informacje dla prasy:
Adres targów: Autopromotec, 25-28 Maja 2022, Fiera Di Bologna, Piazza della Constituzione, 5 40128 Bologna BO, Italy
Stanowisko PETRONAS: Pawilon 28, Stanowisko A6
Godziny: 09:00 – 18:00 (CET)
Wywiady z rzecznikami PLI podczas targów są dostępne na życzenie. W celu rezerwacji terminu prosimy o kontakt z zespołem PR.
O PETRONAS Lubricants International
PETRONAS Lubricants International (PLI) jest globalnym producentem środków smarnych i częścią notowanej na liście Fortune 500 firmy PETRONAS, malezyjskiego koncernu petrochemicznego. Powstały w 2008 roku PETRONAS Lubricants International produkuje i wprowadza na rynek w ponad 90 krajach świata pełną gamę wysokiej jakości środków smarnych przeznaczonych dla przemysłu i pojazdów. Centrala firmy mieści się w Kuala Lumpur, PLI ma ponad 30 lokalnych przedstawicielstw w 27 krajach, zarządzanych z biur w Turynie, Belo Horizonte, Chicago i Durbanie. PLI jest obecnie w czołowej 10 największych producentów środków smarnych, a za cel stawia sobie nr 1 światowego zestawienia.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.pli-petronas.com
Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.