Polonus uruchamia połączenie między Warszawą i Olsztynem
Ponowne włączenie tej linii do siatki połączeń Polonus zapewni dodatkowe połączenie ze stolicą mieszkańcom takich miejscowości, jak Legionowo, Serock, Pułtusk, Maków Mazowiecki, Przasnysz, Chorzele, Wielbark, Szczytno i Pasym. Bilety w atrakcyjnych cenach są już dostępne w sprzedaży, także zapraszamy do rezerwowania podróży na stronie www.pkspolonus.pl.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych pasażerów, z początkiem roku postanowiliśmy wznowić kursy Polonusa z Warszawy do Olsztyna. W ramach odpowiedzi na prośby mieszkańców, przywracamy codzienne połączenie ze stolicy do takich miejscowości, jak Pułtusk, Maków Mazowiecki, Przasnysz czy Szczytno. Zapraszamy serdecznie na pokłady naszych komfortowych i bezpiecznych autokarów – mówi Wojciech Gąsowski, członek zarządu Polonus.
Kurs będzie się rozpoczynać na Dworcu Autobusowym Warszawa Zachodnia o godzinie 10:10, by dotrzeć do Olsztyna o godzinie 14:40. Natomiast kurs powrotny z Olsztyna do Warszawy będzie wyruszać o godzinie 15:45, aby o godzinie 20:15 dotrzeć do stolicy.
Wyjazdy z Polonus są w pełni bezpieczne i komfortowe. W autokarach obowiązują rygorystyczne procedury bezpieczeństwa, tj. obowiązek noszenia maseczki zakrywającej usta i nos. Dodatkowo od dnia 17.10.2020 r. w związku z wprowadzonymi obostrzeniami, może być zajęte 50% miejsc siedzących w autobusie. Na pokładach autobusów obowiązuje reżim sanitarny:
• wszyscy pasażerowie powinni posiadać i podróżować w maseczce ochronnej,
• pojazdy są regularnie dezynfekowane za pomocą profesjonalnych urządzeń,
• podczas oczekiwania na przystanku należy zachować bezpieczną odległość pomiędzy pasażerami,
• pasażer, który będzie posiadał objawy choroby, takie jak kaszel, duszności, wysoka temperatura - nie zostanie wpuszczony na pokład autokaru.
Przewoźnik do obsługi swoich połączeń przeznacza nowoczesne, klimatyzowane autokary, wyposażone w wygodne, rozkładane i rozsuwane na boki fotele, toaletę, gniazdka 230V czy sprzęt audio-video. Pasażerowie Polonusa mogą też korzystać podczas podróży z bezpłatnego bezprzewodowego Internetu.
Polonus w swojej ofercie posiada ulgi ustawowe oraz następujące ulgi handlowe: 80% dla dzieci w wieku 0-6 lat (do rozpoczęcia nauki), zniżka w wysokości 20% dla uczniów i studentów do 26. roku życia, seniorów oraz posiadaczy Karty Dużej Rodziny oraz 30% ulga dla weteranów.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.