Poznajcie zdobywców statuetki i tytułu Przyjazny Pracodawca TSL 2022
W trakcie pierwszego dnia 9. edycji Międzynarodowych Targów Transportu i Logistyki TransLogistica Poland oraz 4. Ogólnopolskich Targów Pracy Branży TSL – TransLogistica Jobs 2022, ogłoszono wyniki plebiscytu Przyjazny Pracodawca TSL 2022.
Tytuł Przyjaznego Pracodawcy TSL 2022 zdobyły firmy:
Geis PL w kategorii firm dużych (o zatrudnieniu powyżej 500 pracowników)
Frigo Logistics w kategorii firm średnich (o zatrudnieniu od 51 do 500 pracowników)
ETS EU w kategorii firm małych (o zatrudnieniu do 50 pracowników)
- Uhonorowanie firmy Geis PL tytułem „Przyjazny Pracodawca TSL 2022” to dla nas zaszczyt, ogromne wyróżnienie oraz potwierdzenie, że praca, jaką każdego dnia wykonujemy, aby budować angażujące i przyjazne miejsce pracy, przynosi efekt. Bycie przyjaznym i wspierającym pracodawcą jest nieodłączną częścią naszej kultury organizacyjnej. To nasze zobowiązanie wobec pracowników, które podejmujemy każdego dnia, dlatego też udział w Plebiscycie „Przyjazny Pracodawca TSL 2022” był dla nas okazją do sprawdzenia, czy wizja, kultura naszej organizacji, filozofia pracy, a także styl zarządzania zasobami ludzkimi składają się właśnie na słowo „przyjazny”. Mamy świadomość, że bycie przyjaznym i godnym zaufania pracodawcą wymaga nieustannej pracy, ale jednocześnie jesteśmy przekonani, że warto to robić - zwłaszcza dziś, w wymagającej i niepewnej rzeczywistości - powiedziała Dorota Wójcik, HR Manager Geis PL.
Jak wybierano laureatów?
Zwycięzcy zostali wyłonieni przez organizatorów plebiscytu - portal Pracujwlogistyce.pl
i organizatora Międzynarodowych Targów TransLogistica Poland - na podstawie punktacji uzyskanej w ocenie ankiet, które wypełniali przedsiębiorcy jako zgłoszenie do plebiscytu. Ankieta zawierała pytania dotyczące kilku obszarów: strategii zarządzania zespołem, motywacji pracowników oraz reakcji na bieżące zjawiska na rynku pracy tj. quiet quitting. Co roku ankieta odzwierciedla ogólne trendy rynku pracy. W tegorocznym plebiscycie szczególną uwagę zwrócono na zmiany i reakcje firm w czasach kryzysu. Do konkursu zgłosiło się kilkadziesiąt przedsiębiorstw.
- Każdy rok przynosi coś nowego, w każdym roku pracodawcy zmagają się z nowymi problemami i nowymi wyzwaniami. Ankieta pokazuje jak branża logistyczna radzi sobie w trudnych czasach, raz z brakiem kandydatów, a dwa z odpowiedzią na rosnącą inflację i kryzysy, które dotykają świat. Jak zawsze, wygrały najlepsze firmy, a poziom był bardzo wyrównany i to bez względu na wielkość firmy – skomentowała Beata Trochymiak, redaktor naczelna portalu Pracujwlogistyce.pl, współorganizatorka plebiscytu Przyjazny Pracodawca TSL.
- Plebiscyt Przyjaznego Pracodawcy to już tradycja naszych targów. W tym roku odbyła się już 7. edycja plebiscytu, który z roku na rok cieszy się coraz większym uznaniem na rynku pracy. Warto wspomnieć, że tegoroczne 9. Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyki – TransLogistica Poland 2022, których Plebiscyt jest częścią, zgromadziła ponad 300 wystawców, co plasuje te targi w gronie największych imprez logistycznych w Europie – podsumował Paweł Konowałek, dyrektor Międzynarodowych Targów Transportu i Logistyki TransLogistica Poland.
O plebiscycie
Organizatorami plebiscytu Przyjazny Pracodawca TSL są redakcja portalu Pracujwlogistyce.pl i Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyki TransLogistica Poland, które co roku odbywają się w pierwszym tygodniu listopada w Warszawie. Udział w Plebiscycie jest bezpłatny, każda z firm z branży TSL – bez względu na wielkość, może wziąć udział w plebiscycie, a zwycięzcy są wyłaniani w swoich kategoriach (małej, średniej i dużej firmy) na podstawie punktacji ankiety, którą wypełniają jako zgłoszenie do konkursu. Firma, która uzyska najwięcej punktów, zostaje zwycięzcą plebiscytu.
Na zdjęciu, od lewej, przedstawiciele firm: Geis PL, Frigo Logistics oraz ETS EU.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.