Premiera hulajnogi elektrycznej Fiat 500X-F12 na polskim rynku
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
FIAT 500X-F12 to największy z dotychczasowych modeli pojazdów marki Fiat. Duże, bo aż 12-calowe, pompowane koła, pozwalają nie tylko korzystać z niego na praktycznie każdym podłożu. Dają również o wiele większą przyczepność oraz zapewniają bardzo dobrą amortyzację. To wszystko w znacznym stopniu zwiększa komfort użytkowania urządzenia.
Sercem e-hulajnogi jest nowoczesny, zintegrowany z reduktorem silnik 250W, który pozwala rozwinąć prędkość do 25 km/h. Od innych odróżnia go niespotykany w innych urządzeniach moment obrotowy aż 37.0 Nm, podczas gdy typowa wartość dla hulajnóg to zaledwie 18.4 Nm. Nowością jest także bardzo pojemny akumulator 15Ah, dzięki któremu na jednym ładowaniu baterii, trwającym maksymalnie 10 godzin, pokonamy trasę nawet do 55 km.
Składana hulajnoga waży 20 kg i udźwignie do 120 kg. Pojazd został wyposażony w przedni i tylny hamulec tarczowy, pełne oświetlenie przód i tył oraz sygnalizację hamowania. Tak jak wszystkie wersje e-hulajnóg producenta, FIAT 500X-F12 nawiązuje swoim wyglądem do znanego i lubianego Fiata 500 – kultowego, włoskiego samochodu. Minimalistyczny design i przemyślana kolorystyka hulajnogi są więc kwintesencją włoskiego stylu.
Hulajnoga FIAT F500X-F12 jest dostępna w kolorze czarnym w cenie 2499 złotych. Znaleźć ją można m.in. na euro.com.pl oraz mediaexpert.pl.
Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.