Prezes Hegelmann zapowiada dalszy rozwój na polskim rynku
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
michal.zebik|goodonepr.pl| |michal.zebik|goodonepr.pl
796 996 253
www.goodonepr.pl
– Jesteśmy dziś liderem branży transportowej w Polsce, chcemy jednak nadal się rozwijać, aby utrzymać tę pozycję przez kolejne lata – mówi Fedir Yurkevych, Prezes Hegelmann Transporte Sp. z o.o. Firma posiada obecnie największą na naszym rynku flotę pojazdów własnych, kilka centrów logistycznych i zatrudnia ponad 3000 kierowców ciężarówek. Jej prezes zapowiada dalszą ekspansję oraz otwieranie kolejnych oddziałów.
– Rok 2019 był najbardziej udanym w historii polskiego oddziału naszej firmy. W jego trakcie rozbudowaliśmy centralę w Częstochowie i otworzyliśmy kolejne biura. Chcemy nadal dynamicznie się rozwijać i kontynuować ekspansję na polskim rynku – mówi Fedir Yurkevych. – Leżąca w sercu Europy Polska jest ważnym krajem tranzytowym i poważnym graczem na europejskim rynku transportu dalekobieżnego. Z punktu widzenia ogólnoeuropejskiego rozwoju Hegelmann Group mamy tutaj idealne warunki do działania – dodaje Yurkevych.
Rozwój firmy przyspieszył szczególnie w ostatnich latach. Należące od niedawna do Hegelmann Group spółki we Wrocławiu, Poznaniu i Katowicach rozwijają się w szybkim tempie zarówno pod względem liczby pracowników, jak i pojazdów oraz realizowanych zleceń. Tylko w pierwszych trzech kwartałach tego roku firma wykonała dla swoich klientów około 200 000 transportów, w tym wiele transportów specjalnych. Obecnie Hegelmann zatrudnia w Polsce ok. 3900 osób, w tym 3200 kierowców ciężarówek i 700 pracowników administracyjnych. W całej Europie dla Hegelmann Group pracuje ponad 7000 osób.
– Zaczęliśmy niecałe 10 lat temu w małym biurze w Częstochowie. Obecnie działamy w całym kraju jako ważna część międzynarodowej grupy. Posiadamy swoje centra logistyczne w Poznaniu, Katowicach, Gdańsku i we Wrocławiu i mamy w planach otwieranie kolejnych – zapowiada prezes Hegelmann Transporte Sp. z o.o.
Dzięki dynamicznemu rozwojowi Hegelmann Transporte Sp. z o.o. otrzymał w ubiegłym roku kilka nagród i wyróżnień w renomowanych rankingach, w tym I miejsce w kategorii dynamika przychodów z działalności TSL i I miejsce w kategorii przychody z działalności TSL (rodzaj transport). Firma zdobyła również liczne nagrody w zakresie usług i jakości.
Hegelmann Group, dysponująca ponad 4000 pojazdów, jest jedną z największych firm transportowych w Europie. W Polsce posiada ponad 2000 własnych samochodów ciężarowych i jest pod tym względem rynkowym liderem. W lutym tego roku firma zakupiła pięć samochodów ciężarowych napędzanych skroplonym gazem ziemnym (LNG). Spółka planuje, że do 2025 roku pojazdy tego typu będą stanowiły co najmniej 20 procent jej floty.

Jak zwiększyć bezpieczeństwo transportu?

MPK w walce z pandemią. Darmowy transport na szczepienia

CEVA Logistics uruchamia ekspresowe połączenie kolejowe Chiny - Europa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zdecydowana większość pracujących uciekła z pracowniczych planów kapitałowych. Mimo wysokich zwrotów z oszczędzania
Po trzech fazach wdrożenia PPK w programach oszczędzania na emeryturę wspólnie z pracodawcą i państwem uczestniczy niespełna jedna trzecia uprawnionych. To mniej, niż pierwotnie zakładał rząd. Choć specjaliści przekonują, że program jest dobrze skonstruowany, Polacy wciąż obawiają się powtórki historii z otwartymi funduszami emerytalnymi. Nawet mimo tego, że wyniki za ubiegły rok pokazują, że w ten sposób są w stanie zaoszczędzić więcej, niż gdyby odkładali sami. Zdaniem Grzegorza Chłopka z Instytutu Emerytalnego to właśnie brak zaufania do oszczędzania przy udziale instytucji jest największą przeszkodą w popularyzacji PPK.
Finanse
UOKiK jeszcze w styczniu wyda pierwsze decyzje ws. zatorów płatniczych. W toku jest 100 postępowań

UOKiK przyspiesza postępowania wobec przedsiębiorców zalegających swoim kontrahentom z płatnościami. – W czasie pandemii zatory płatnicze są coraz poważniejszym problemem, dlatego powinny być skutecznie eliminowane z rynku. Szczególnie jeśli dopuszczają się tego największe firmy, bo często cierpią na tym mali i średni przedsiębiorcy – mówi Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W ciągu roku od uzyskania nowych uprawnień w walce z zatorami płatniczymi urząd rozpoczął 100 takich postępowań, w tym 28 tylko w grudniu 2020 roku, m.in. w branży spożywczej, mięsnej, budowlanej, transportowej oraz kosmetycznej. Pierwsze decyzje mają zapaść jeszcze w tym miesiącu.
Konsument
Narodowy Spis Powszechny może zostać wydłużony z trzech do sześciu miesięcy. GUS będzie zachęcać do samospisywania się przez internet

Główny Urząd Statystyczny przygotowuje się do Narodowego Spisu Powszechnego 2021, który ma zostać przeprowadzony między kwietniem a czerwcem, choć z uwagi na pandemię COVID-19 stara się o jego wydłużenie do końca września. Warunki epidemiologiczne sprawiają, że tegoroczny spis będzie prowadzony głównie przez internet, za pomocą interaktywnego formularza dostępnego na stronie GUS. Jeśli natomiast osoba zobowiązana do udziału w spisie go nie wypełni, skontaktują się z nią telefonicznie lub osobiście rachmistrze spisowi.
Problemy społeczne
Jurek Owsiak: Żeby masowo szczepić Polaków, potrzeba pracy 24 godziny na dobę, także wolontariuszy. Jesteśmy gotowi wspomóc polską służbę zdrowia w akcji szczepień

W Polsce przeciwko koronawirusowi zaszczepiono pierwszą dawką ok. 600 tys. osób, a w rządowych magazynach czeka ok. 470 tys. szczepionek. To rezerwy na drugie dawki dla tych, którzy zostali zaszczepieni pierwszą. Tempo szczepień nie jest imponujące nie tylko ze względu na mniejsze dostawy od producentów w ostatnich dniach, ale też organizację całej operacji logistycznej. Zdarzały się dni, kiedy dziennie szczepionych jest ok. 11–12 tys. osób. Dlatego Jerzy Owsiak zaproponował wsparcie WOŚP w całym procesie. – To moment, kiedy potrzebne są wszystkie ręce na pokład – mówi.