Prezes Hegelmann zapowiada dalszy rozwój na polskim rynku
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
michal.zebik|goodonepr.pl| |michal.zebik|goodonepr.pl
796 996 253
www.goodonepr.pl
– Jesteśmy dziś liderem branży transportowej w Polsce, chcemy jednak nadal się rozwijać, aby utrzymać tę pozycję przez kolejne lata – mówi Fedir Yurkevych, Prezes Hegelmann Transporte Sp. z o.o. Firma posiada obecnie największą na naszym rynku flotę pojazdów własnych, kilka centrów logistycznych i zatrudnia ponad 3000 kierowców ciężarówek. Jej prezes zapowiada dalszą ekspansję oraz otwieranie kolejnych oddziałów.
– Rok 2019 był najbardziej udanym w historii polskiego oddziału naszej firmy. W jego trakcie rozbudowaliśmy centralę w Częstochowie i otworzyliśmy kolejne biura. Chcemy nadal dynamicznie się rozwijać i kontynuować ekspansję na polskim rynku – mówi Fedir Yurkevych. – Leżąca w sercu Europy Polska jest ważnym krajem tranzytowym i poważnym graczem na europejskim rynku transportu dalekobieżnego. Z punktu widzenia ogólnoeuropejskiego rozwoju Hegelmann Group mamy tutaj idealne warunki do działania – dodaje Yurkevych.
Rozwój firmy przyspieszył szczególnie w ostatnich latach. Należące od niedawna do Hegelmann Group spółki we Wrocławiu, Poznaniu i Katowicach rozwijają się w szybkim tempie zarówno pod względem liczby pracowników, jak i pojazdów oraz realizowanych zleceń. Tylko w pierwszych trzech kwartałach tego roku firma wykonała dla swoich klientów około 200 000 transportów, w tym wiele transportów specjalnych. Obecnie Hegelmann zatrudnia w Polsce ok. 3900 osób, w tym 3200 kierowców ciężarówek i 700 pracowników administracyjnych. W całej Europie dla Hegelmann Group pracuje ponad 7000 osób.
– Zaczęliśmy niecałe 10 lat temu w małym biurze w Częstochowie. Obecnie działamy w całym kraju jako ważna część międzynarodowej grupy. Posiadamy swoje centra logistyczne w Poznaniu, Katowicach, Gdańsku i we Wrocławiu i mamy w planach otwieranie kolejnych – zapowiada prezes Hegelmann Transporte Sp. z o.o.
Dzięki dynamicznemu rozwojowi Hegelmann Transporte Sp. z o.o. otrzymał w ubiegłym roku kilka nagród i wyróżnień w renomowanych rankingach, w tym I miejsce w kategorii dynamika przychodów z działalności TSL i I miejsce w kategorii przychody z działalności TSL (rodzaj transport). Firma zdobyła również liczne nagrody w zakresie usług i jakości.
Hegelmann Group, dysponująca ponad 4000 pojazdów, jest jedną z największych firm transportowych w Europie. W Polsce posiada ponad 2000 własnych samochodów ciężarowych i jest pod tym względem rynkowym liderem. W lutym tego roku firma zakupiła pięć samochodów ciężarowych napędzanych skroplonym gazem ziemnym (LNG). Spółka planuje, że do 2025 roku pojazdy tego typu będą stanowiły co najmniej 20 procent jej floty.
DSV – Global Transport and Logistics i Tchibo Polska kontynuują współpracę
Gruba Logistics: Lider w Zrównoważonym Transporcie Odpadów
Ekojazda z perspektywy zawodowego kierowcy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Ponad 70 proc. budynków w Polsce wymaga gruntownej modernizacji. 1 mln zł trafi na granty na innowacje w tym obszarze
Ograniczenie zużycia energii w budynkach to jeden z najbardziej efektywnych ekonomicznie sposobów redukcji emisji dwutlenku węgla. Tymczasem w Unii Europejskiej zdecydowana większość budynków mieszkalnych wymaga poprawy efektywności energetycznej. Innowacji, które mają w tym pomóc, poszukuje ING Bank Śląski w piątej edycji swojego Programu Grantowego dla start-upów i młodych naukowców. Najlepsi mogą liczyć na zastrzyk finansowania z przeznaczeniem na rozwój i komercjalizację swojego pomysłu. Budżet Programu Grantowego ING to 1 mln zł w każdej edycji.
Infrastruktura
Branża infrastrukturalna szykuje się na inwestycyjny boom. Projektanci i inżynierowie wskazują na szereg wyzwań w kolejnych latach
W kolejnych latach w polskiej gospodarce ma być odczuwalne przyspieszenie realizacji inwestycji infrastrukturalnych. Ma to związek z finansową perspektywą unijną na lata 2021–2027 i odblokowaniem środków z KPO. To inwestycje planowane na dziesiątki albo nawet na setki lat, a w dyskusji dotyczącej takich projektów często pomijana jest rola projektantów i inżynierów. Przedstawiciele tych zawodów wskazują na szereg wyzwań, które będą rzutować na planowanie i realizowanie wielkich projektów infrastrukturalnych. Do najważniejszych zaliczają się m.in. relacje z zamawiającymi, coraz mniejsza dostępność kadr, konieczność inwestowania w nowe, cyfrowe technologie oraz unijne regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju w branży budowlanej.
Konsument
Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi
Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.