Komunikaty PR

Punkty Szybkiej Paczki GLS na stacjach Shell

2023-03-23  |  20:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

GLS uruchomił punkty Szybkiej Paczki na stacjach paliw Shell. To pierwsza współpraca tej firmy logistycznej z siecią stacji paliw. Obecnie paczki GLS można odbierać i nadawać w blisko 300 lokalizacjach Shella, a cała sieć Szybkiej Paczki GLS liczy ponad 5 tys. miejsc w całej Polsce.

 

Współpraca GLS i marki Shell oznacza dla klientów jeszcze szybsze i elastyczniejsze możliwości odbioru i nadawania paczek. Na stacjach Shell w całej Polsce działa już 278 punktów Szybkiej Paczki. – To nasza pierwsza współpraca z siecią stacji paliw. Dzięki działaniu z tak doświadczonym partnerem nasi klienci mogą nadawać i odbierać paczki dosłownie po drodze. To ważne, bo chcemy, by nasze punkty były zlokalizowane w jak najbardziej dostępnych i uczęszczanych miejscach w Polsce – mówi Sebastian Mazurowski, kierownik ds. rozwoju Sieci Szybka Paczka.

Klienci GLS na stacjach Shell mogą odebrać paczkę lub nadać ją w ramach usługi ShopReturnService (zwrot przesyłki do sklepu w wybranym punkcie Szybkiej Paczki). Dotyczy to wszystkich paczek krajowych i międzynarodowych o wadze do 20 kg i wymiarach 80x60x60 cm.

Stacje Shell oferują swoim klientom coraz bogatszą gamę produktów i usług. Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z kolejnym operatorem kurierskim. Widzimy, że coraz więcej klientów docenia rosnącą funkcjonalność naszych stacji paliw, na  których oprócz zatankowania lub naładowania auta może też napić się aromatycznej kawy, zjeść wartościowy posiłek, zrobić zakupy czy właśnie odebrać lub nadać paczkę – mówi Monika Kielak-Łokietek, prezeska zarządu Shell Mobility i członkini zarządu Shell Polska.

System, dzięki któremu możliwa jest współpraca GLS i stacji Shell, wdrożył i stale koordynuje Pointpack, integrator oraz partner technologiczny budujący rozwiązania IT, a także usługi serwisowe dla branży handlowej oraz kurierskiej.

Poprzez nowe wdrożenia z dotychczasowymi partnerami udowadniamy, że rynek kurierów, przesyłek ekspresowych i paczek (KEP) w Polsce nieustannie się rozwija. Słuchamy potrzeb konsumentów, dla których ważne są zarówno dogodne miejsca nadania lub odbioru przesyłki, jak i możliwość wyboru ulubionego przewoźnika kurierskiego – mówi Jacek Dąbrowski, menadżer ds. projektów i rozwoju usług kurierskich Pointpack.

 

Ponad 5 tys. punktów w całej Polsce

Obecnie sieć punktów Szybkiej Paczki GLS w całej Polsce przekroczyła liczbę 5 tys.

Rozwój Szybkiej Paczki to jakościowa zmiana, która dokonała się w obszarze odbioru i nadań paczek dla naszych klientów. Dzięki współpracy z lokalnym biznesem, a także dużymi sieciami, klienci mogą odbierać i nadawać paczki blisko swoich domów oraz miejsc pracy od poniedziałku do piątku do godzin wieczornych, a także w weekendy – mówi Sebastian Mazurowski.

Obecnie blisko 60 proc. przesyłek dostarczanych jest do punktów Szybkiej Paczki w ramach usługi FlexDeliveryService, czyli elastycznej formy dostawy oraz usługi ShopDeliveryService (doręczenie przesyłki do wybranego Punktu Szybkiej Paczki).

Dziś GLS intensywnie rozwija swoją sieć Szybkiej Paczki. Punkty nadań i odbiorów znajdują się w lokalnych sklepach i punktach usługowych, a także w znanych sieciach sklepów i hipermarketów takich jak Auchan, Carrefour, Lewiatan, ABC, Martes Sport, Smyk, Dealz, Stokrotka, Delikatesy Centrum, Duży Ben czy księgarniach Bonito i salonikach prasowych Kolporter.  

Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom wysokiej jakości usługi w ponad 40 krajach. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany Biuro prasowe
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie
Transport Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
2024-12-19 | 15:00

Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie

Transport drogowy, który odpowiadał za 61,3% całkowitego przewozu towarów w Unii Europejskiej w 2023 roku[1], uważany jest za jednego z największych emitentów gazów
Transport Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
2024-12-16 | 09:00

Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników

System SENT, pierwotnie służący do monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów wrażliwych, obejmie również podmioty spoza Polski. 1 listopada 2024 obowiązek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.