Komunikaty PR

Punkty Szybkiej Paczki GLS na stacjach Shell

2023-03-23  |  20:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

GLS uruchomił punkty Szybkiej Paczki na stacjach paliw Shell. To pierwsza współpraca tej firmy logistycznej z siecią stacji paliw. Obecnie paczki GLS można odbierać i nadawać w blisko 300 lokalizacjach Shella, a cała sieć Szybkiej Paczki GLS liczy ponad 5 tys. miejsc w całej Polsce.

 

Współpraca GLS i marki Shell oznacza dla klientów jeszcze szybsze i elastyczniejsze możliwości odbioru i nadawania paczek. Na stacjach Shell w całej Polsce działa już 278 punktów Szybkiej Paczki. – To nasza pierwsza współpraca z siecią stacji paliw. Dzięki działaniu z tak doświadczonym partnerem nasi klienci mogą nadawać i odbierać paczki dosłownie po drodze. To ważne, bo chcemy, by nasze punkty były zlokalizowane w jak najbardziej dostępnych i uczęszczanych miejscach w Polsce – mówi Sebastian Mazurowski, kierownik ds. rozwoju Sieci Szybka Paczka.

Klienci GLS na stacjach Shell mogą odebrać paczkę lub nadać ją w ramach usługi ShopReturnService (zwrot przesyłki do sklepu w wybranym punkcie Szybkiej Paczki). Dotyczy to wszystkich paczek krajowych i międzynarodowych o wadze do 20 kg i wymiarach 80x60x60 cm.

Stacje Shell oferują swoim klientom coraz bogatszą gamę produktów i usług. Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z kolejnym operatorem kurierskim. Widzimy, że coraz więcej klientów docenia rosnącą funkcjonalność naszych stacji paliw, na  których oprócz zatankowania lub naładowania auta może też napić się aromatycznej kawy, zjeść wartościowy posiłek, zrobić zakupy czy właśnie odebrać lub nadać paczkę – mówi Monika Kielak-Łokietek, prezeska zarządu Shell Mobility i członkini zarządu Shell Polska.

System, dzięki któremu możliwa jest współpraca GLS i stacji Shell, wdrożył i stale koordynuje Pointpack, integrator oraz partner technologiczny budujący rozwiązania IT, a także usługi serwisowe dla branży handlowej oraz kurierskiej.

Poprzez nowe wdrożenia z dotychczasowymi partnerami udowadniamy, że rynek kurierów, przesyłek ekspresowych i paczek (KEP) w Polsce nieustannie się rozwija. Słuchamy potrzeb konsumentów, dla których ważne są zarówno dogodne miejsca nadania lub odbioru przesyłki, jak i możliwość wyboru ulubionego przewoźnika kurierskiego – mówi Jacek Dąbrowski, menadżer ds. projektów i rozwoju usług kurierskich Pointpack.

 

Ponad 5 tys. punktów w całej Polsce

Obecnie sieć punktów Szybkiej Paczki GLS w całej Polsce przekroczyła liczbę 5 tys.

Rozwój Szybkiej Paczki to jakościowa zmiana, która dokonała się w obszarze odbioru i nadań paczek dla naszych klientów. Dzięki współpracy z lokalnym biznesem, a także dużymi sieciami, klienci mogą odbierać i nadawać paczki blisko swoich domów oraz miejsc pracy od poniedziałku do piątku do godzin wieczornych, a także w weekendy – mówi Sebastian Mazurowski.

Obecnie blisko 60 proc. przesyłek dostarczanych jest do punktów Szybkiej Paczki w ramach usługi FlexDeliveryService, czyli elastycznej formy dostawy oraz usługi ShopDeliveryService (doręczenie przesyłki do wybranego Punktu Szybkiej Paczki).

Dziś GLS intensywnie rozwija swoją sieć Szybkiej Paczki. Punkty nadań i odbiorów znajdują się w lokalnych sklepach i punktach usługowych, a także w znanych sieciach sklepów i hipermarketów takich jak Auchan, Carrefour, Lewiatan, ABC, Martes Sport, Smyk, Dealz, Stokrotka, Delikatesy Centrum, Duży Ben czy księgarniach Bonito i salonikach prasowych Kolporter.  

Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom wysokiej jakości usługi w ponad 40 krajach. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport CEVA Logistics o logistyce dla zespołu Scuderia Ferrari i F1 Biuro prasowe
2024-05-15 | 16:00

CEVA Logistics o logistyce dla zespołu Scuderia Ferrari i F1

Już 19 maja na torze Imola odbędzie się GP Emilii Romanii, jeden z 24 wyścigów w tegorocznym kalendarzu Formuły 1. Dla zespołów i ich partnerów zajęcie pozycji
Transport Bolt wprowadza do oferty przejazdy zieloną Teslą
2024-05-14 | 13:00

Bolt wprowadza do oferty przejazdy zieloną Teslą

Bolt we współpracy z partnerem flotowym Eternis wprowadza do floty taksówek w Warszawie nowe samochody elektryczne marki Tesla. Na stołeczne ulice wyjadą już jutro pierwsze
Transport Girteka podsumowuje pierwsze testy w pełni elektrycznego ciągnika z naczepą
2024-05-14 | 12:00

Girteka podsumowuje pierwsze testy w pełni elektrycznego ciągnika z naczepą

W odpowiedzi na  wyzwania związane z ochroną środowiska branża logistyczna wciąż poszukuje zrównoważonych rozwiązań. Istotne jest tutaj wykorzystanie elektrycznych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.