Komunikaty PR

Rohlig Suus Logistics rozwija Portal Klienta i wdraża moduł Visibility

2022-07-13  |  11:20
Biuro prasowe

Rohlig Suus Logistics, czołowy polski operator logistyczny, rozwija Portal Klienta i wprowadza nowy moduł – Visibility w transporcie drogowym. Szybka informacja o nietypowych zdarzeniach w transporcie, możliwość zmiany daty dostawy przesyłki przez odbiorcę, łatwiejsze składanie reklamacji – to tylko niektóre nowe funkcje dostępne dla użytkowników portalu.

Visibility to możliwość śledzenia aktualnego statusu zamówienia i fizycznej lokalizacji wysyłek produktów od miejsca nadania do miejsca przeznaczenia. Nowa funkcja umożliwia przede wszystkim śledzenie statusów przesyłki w czasie rzeczywistym dzięki powiązaniu Portalu Klienta z aplikacjami kierowców. Klient ma dostęp do listy wszystkich zleceń i może w szybki i łatwy sposób podejrzeć szczegóły przesyłki, a gdy występują nietypowe zdarzenia w trakcie przewozu, alerty w aplikacji i powiadomienia mailowe pozwalają na błyskawiczną reakcję. Moduł jest dostępny również w wersji Portalu na urządzenia mobilne oraz w angielskiej wersji językowej.

– Naszym wyróżnikiem na rynku była zawsze wysoka jakość usług i eksperckie wsparcie, jakie oferujemy naszym klientom. Widzimy jednak, jak duże znaczenie ma dla nich również możliwość samodzielnego zarządzania swoimi wysyłkami i szybki dostęp do informacji. Dlatego pracując nad modułem Visibility w Portalu Klienta skupialiśmy się nie tylko na udostępnieniu klientom nowych funkcji, równie ważne było dla nas stworzenie maksymalnie przejrzystego i przyjaznego środowiska. Użytkownicy doceniają intuicyjność tych rozwiązań – mówi Tomasz Jeleń, Chief Commercial Officer w Rohlig Suus Logistics.

Moduł Visibility to tylko jedna z nowości wdrożonych w ostatnim czasie. Suus Portal Klienta pozwala też na samodzielną wycenę transportów drobnicy międzynarodowej, szybkie i proste składanie reklamacji i podgląd ich statusów oraz zmianę terminu dostawy po jej zleceniu – zarówno przez nadawcę, jak i odbiorcę.

Rohlig Suus zapowiada dalszy rozwój Portalu i kolejne nowości, m.in. śledzenie przesyłek morskich, lotniczych i kolejowych, prezentację pozycji pojazdu w serwisie FTL oraz możliwość dokupienia przez odbiorcę usług dodatkowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre Biuro prasowe
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.