Rohlig Suus Logistics rozwija Portal Klienta i wdraża moduł Visibility
Rohlig Suus Logistics, czołowy polski operator logistyczny, rozwija Portal Klienta i wprowadza nowy moduł – Visibility w transporcie drogowym. Szybka informacja o nietypowych zdarzeniach w transporcie, możliwość zmiany daty dostawy przesyłki przez odbiorcę, łatwiejsze składanie reklamacji – to tylko niektóre nowe funkcje dostępne dla użytkowników portalu.
Visibility to możliwość śledzenia aktualnego statusu zamówienia i fizycznej lokalizacji wysyłek produktów od miejsca nadania do miejsca przeznaczenia. Nowa funkcja umożliwia przede wszystkim śledzenie statusów przesyłki w czasie rzeczywistym dzięki powiązaniu Portalu Klienta z aplikacjami kierowców. Klient ma dostęp do listy wszystkich zleceń i może w szybki i łatwy sposób podejrzeć szczegóły przesyłki, a gdy występują nietypowe zdarzenia w trakcie przewozu, alerty w aplikacji i powiadomienia mailowe pozwalają na błyskawiczną reakcję. Moduł jest dostępny również w wersji Portalu na urządzenia mobilne oraz w angielskiej wersji językowej.
– Naszym wyróżnikiem na rynku była zawsze wysoka jakość usług i eksperckie wsparcie, jakie oferujemy naszym klientom. Widzimy jednak, jak duże znaczenie ma dla nich również możliwość samodzielnego zarządzania swoimi wysyłkami i szybki dostęp do informacji. Dlatego pracując nad modułem Visibility w Portalu Klienta skupialiśmy się nie tylko na udostępnieniu klientom nowych funkcji, równie ważne było dla nas stworzenie maksymalnie przejrzystego i przyjaznego środowiska. Użytkownicy doceniają intuicyjność tych rozwiązań – mówi Tomasz Jeleń, Chief Commercial Officer w Rohlig Suus Logistics.
Moduł Visibility to tylko jedna z nowości wdrożonych w ostatnim czasie. Suus Portal Klienta pozwala też na samodzielną wycenę transportów drobnicy międzynarodowej, szybkie i proste składanie reklamacji i podgląd ich statusów oraz zmianę terminu dostawy po jej zleceniu – zarówno przez nadawcę, jak i odbiorcę.
Rohlig Suus zapowiada dalszy rozwój Portalu i kolejne nowości, m.in. śledzenie przesyłek morskich, lotniczych i kolejowych, prezentację pozycji pojazdu w serwisie FTL oraz możliwość dokupienia przez odbiorcę usług dodatkowych.
Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.