Komunikaty PR

Rohlig Suus Logistics rozwija Portal Klienta i wdraża moduł Visibility

2022-07-13  |  11:20
Biuro prasowe

Rohlig Suus Logistics, czołowy polski operator logistyczny, rozwija Portal Klienta i wprowadza nowy moduł – Visibility w transporcie drogowym. Szybka informacja o nietypowych zdarzeniach w transporcie, możliwość zmiany daty dostawy przesyłki przez odbiorcę, łatwiejsze składanie reklamacji – to tylko niektóre nowe funkcje dostępne dla użytkowników portalu.

Visibility to możliwość śledzenia aktualnego statusu zamówienia i fizycznej lokalizacji wysyłek produktów od miejsca nadania do miejsca przeznaczenia. Nowa funkcja umożliwia przede wszystkim śledzenie statusów przesyłki w czasie rzeczywistym dzięki powiązaniu Portalu Klienta z aplikacjami kierowców. Klient ma dostęp do listy wszystkich zleceń i może w szybki i łatwy sposób podejrzeć szczegóły przesyłki, a gdy występują nietypowe zdarzenia w trakcie przewozu, alerty w aplikacji i powiadomienia mailowe pozwalają na błyskawiczną reakcję. Moduł jest dostępny również w wersji Portalu na urządzenia mobilne oraz w angielskiej wersji językowej.

– Naszym wyróżnikiem na rynku była zawsze wysoka jakość usług i eksperckie wsparcie, jakie oferujemy naszym klientom. Widzimy jednak, jak duże znaczenie ma dla nich również możliwość samodzielnego zarządzania swoimi wysyłkami i szybki dostęp do informacji. Dlatego pracując nad modułem Visibility w Portalu Klienta skupialiśmy się nie tylko na udostępnieniu klientom nowych funkcji, równie ważne było dla nas stworzenie maksymalnie przejrzystego i przyjaznego środowiska. Użytkownicy doceniają intuicyjność tych rozwiązań – mówi Tomasz Jeleń, Chief Commercial Officer w Rohlig Suus Logistics.

Moduł Visibility to tylko jedna z nowości wdrożonych w ostatnim czasie. Suus Portal Klienta pozwala też na samodzielną wycenę transportów drobnicy międzynarodowej, szybkie i proste składanie reklamacji i podgląd ich statusów oraz zmianę terminu dostawy po jej zleceniu – zarówno przez nadawcę, jak i odbiorcę.

Rohlig Suus zapowiada dalszy rozwój Portalu i kolejne nowości, m.in. śledzenie przesyłek morskich, lotniczych i kolejowych, prezentację pozycji pojazdu w serwisie FTL oraz możliwość dokupienia przez odbiorcę usług dodatkowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw Biuro prasowe
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.