Rozwiązanie logistyczne dla „odmrażanej” gospodarki
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Z myślą o wszystkich firmach, które obsługują obecnie zwiększoną liczbę zamówień lub spodziewają się, że nastąpi to w związku z odmrożeniem handlu, STILL Polska oferuje wózki w wynajmie krótkoterminowym z 20-procentowym rabatem.
Magazyny internetowych platform sprzedaży, sortownie firm kurierskich, drogerie, producenci środków ochrony osobistej i środków do dezynfekcji – to tylko niektóre z branż, dla których obecna sytuacja wiąże się ze znacznym wzrostem intensywności funkcjonowania. Zapowiedziano już także zniesienie części ograniczeń funkcjonowania placówek handlowych. STILL Polska wychodzi naprzeciw przedsiębiorstwom, które zmagają się z potrzebą radykalnego zwiększenia zdolności przeładunkowych (lub spodziewają się tego w najbliższej przyszłości). Przedsiębiorstwa chcące poprawić przepustowość procesów transportu wewnętrznego mogą skorzystać z 20-procentowego rabatu na nowe, składane online zamówienia na pojazdy w ramach oferty wynajmu krótkoterminowego STILL Polska. Na flotę STR (ang. Short-Term Rental) firmy składa się ponad 2,7 tys. wózków 60 różnych typów: od wózków czołowych, przez podnośnikowe, unoszące i systemowe aż po ciągniki i specjalistyczne rozwiązania kompletacji. Przy wsparciu działających zdalnie doradców handlowych można więc dobrać pojazd ściśle odpowiadający specyfice niemal każdego przedsiębiorstwa. – Mimo zagrożenia epidemiologicznego firma STILL Polska zachowała pełną sprawność operacyjną. Doradcy handlowi i techniczni pracują z klientami za pośrednictwem elektronicznych platform komunikacyjnych i są w stanie polecić optymalne rozwiązania pozwalające zwiększyć płynność procesów intralogistycznych. Normalnie funkcjonuje także sklep online STILL Polska, gdzie można od ręki kupić lub wynająć – teraz z rabatem – niewymagające dodatkowej konfiguracji modele. Łańcuchy dostaw części zamiennych są nienaruszone, a technicy serwisu pozostają w gotowości – wyposażeni w środki higieny i procedury pozwalające sprostać epidemiologicznym wytycznym w zakładach klientów. Z punktu widzenia dostaw i utrzymania ruchu nic nie stoi więc na przeszkodzie, żeby – jeśli zaistnieje zwiększone zapotrzebowanie na obsługę transportu wewnętrznego – wdrażać obecnie wydajne rozwiązania intralogistyczne – komentuje Wojciech Szmulczyński, Dyrektor Handlowy STILL Polska.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.