Rozwiązanie logistyczne dla „odmrażanej” gospodarki
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Z myślą o wszystkich firmach, które obsługują obecnie zwiększoną liczbę zamówień lub spodziewają się, że nastąpi to w związku z odmrożeniem handlu, STILL Polska oferuje wózki w wynajmie krótkoterminowym z 20-procentowym rabatem.
Magazyny internetowych platform sprzedaży, sortownie firm kurierskich, drogerie, producenci środków ochrony osobistej i środków do dezynfekcji – to tylko niektóre z branż, dla których obecna sytuacja wiąże się ze znacznym wzrostem intensywności funkcjonowania. Zapowiedziano już także zniesienie części ograniczeń funkcjonowania placówek handlowych. STILL Polska wychodzi naprzeciw przedsiębiorstwom, które zmagają się z potrzebą radykalnego zwiększenia zdolności przeładunkowych (lub spodziewają się tego w najbliższej przyszłości). Przedsiębiorstwa chcące poprawić przepustowość procesów transportu wewnętrznego mogą skorzystać z 20-procentowego rabatu na nowe, składane online zamówienia na pojazdy w ramach oferty wynajmu krótkoterminowego STILL Polska. Na flotę STR (ang. Short-Term Rental) firmy składa się ponad 2,7 tys. wózków 60 różnych typów: od wózków czołowych, przez podnośnikowe, unoszące i systemowe aż po ciągniki i specjalistyczne rozwiązania kompletacji. Przy wsparciu działających zdalnie doradców handlowych można więc dobrać pojazd ściśle odpowiadający specyfice niemal każdego przedsiębiorstwa. – Mimo zagrożenia epidemiologicznego firma STILL Polska zachowała pełną sprawność operacyjną. Doradcy handlowi i techniczni pracują z klientami za pośrednictwem elektronicznych platform komunikacyjnych i są w stanie polecić optymalne rozwiązania pozwalające zwiększyć płynność procesów intralogistycznych. Normalnie funkcjonuje także sklep online STILL Polska, gdzie można od ręki kupić lub wynająć – teraz z rabatem – niewymagające dodatkowej konfiguracji modele. Łańcuchy dostaw części zamiennych są nienaruszone, a technicy serwisu pozostają w gotowości – wyposażeni w środki higieny i procedury pozwalające sprostać epidemiologicznym wytycznym w zakładach klientów. Z punktu widzenia dostaw i utrzymania ruchu nic nie stoi więc na przeszkodzie, żeby – jeśli zaistnieje zwiększone zapotrzebowanie na obsługę transportu wewnętrznego – wdrażać obecnie wydajne rozwiązania intralogistyczne – komentuje Wojciech Szmulczyński, Dyrektor Handlowy STILL Polska.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.