Komunikaty PR

Sezon grzybowy także w logistyce - Fracht FWO dostarcza świeże kurki do USA

2020-09-30  |  12:00
Biuro prasowe

Fracht FWO Polska, operator logistyczny dla przemysłu, rozwija usługi lotnicze w zakresie transportów drobnicowych i specjalnych. Firma realizuje dostawy różnych grup towarów, w tym artykułów spożywczych wymagających odpowiednich warunków transportu. We wrześniu specjaliści z Działu Spedycji Lotniczej zorganizowali specjalny transport lotniczy, dostarczając do Stanów Zjednoczonych kilka ton świeżych grzybów.

Kilka ton świeżych kurek, umieszczonych w koszykach na paletach, zostało w dwóch transzach dowiezionych na lotnisko w Warszawie, a następnie załadowanych na pokład samolotów rejsowych lecących bezpośrednio do Nowego Jorku. Świeże grzyby są towarem bardzo wrażliwym na utratę jakości – kruche i podatne na uszkodzenia podczas transportu, dlatego też kluczowe znaczenie dla spedytorów Fracht FWO miały dwa czynniki – ekspresowy czas dostawy oraz zapewnienie odpowiednich warunków transportu.  

- Obecnie, w związku z obostrzeniami Covid - 19, organizacja transportów lotniczych świeżych artykułów wiąże się z dużym ryzykiem. Rejsy są często odwoływane, a to oznacza, że ładunek może nie wylecieć na czas. Taką możliwość musieliśmy uwzględnić przy organizacji dostawy świeżych grzybów - mówi Justyna Czerwińska, kierownik Działu Spedycji Lotniczej, Fracht FWO Polska. – Wybraliśmy najszybsze, bezpośrednie połączenia rejsowe z Nowym Jorkiem. Załadunek na pokład samolotu odbył się już następnego dnia po dostarczeniu palet z grzybami na lotnisko.

Dział Spedycji Lotniczej Fracht FWO zapewnił też szybkie i sprawne przygotowanie lotniczej dokumentacji transportowej, obsługę handlingową oraz załatwienie wszelkich formalności celnych na warszawskim Terminalu Cargo. Przy organizacji transportu świeżych grzybów trzeba pamiętać o zachowaniu odpowiedniej temperatury, tak aby zmniejszyć ryzyko ich uszkodzenia. Na warszawskim lotnisku, w oczekiwaniu na samolot, palety ze świeżymi kurkami były więc przechowywane w chłodni, w temperaturze kontrolowanej. Spedytorzy Fracht FWO dopilnowali też, aby na czas lotu zostały umieszczone w odpowiednim miejscu w luku bagażowym samolotu.

Drobnica lotnicza i transporty specjalne dla FMCG

Fracht FWO Polska ma ogromne doświadczenie w organizacji transportów drobnicowych różnych grup towarowych, m.in. dla firm z branży FMCG, health&care, automotive, itd. Na zlecenie klientów odpowiada też za pakowanie i przepakowywanie ładunków, ich specjalistyczne zabezpieczenie zgodnie z wymogami transportu lotniczego, dostawę i odbiór na/z lotniska oraz kompleksową obsługę dokumentacyjną, celną czy ubezpieczenie cargo.

Obecnie sieć partnerska Fracht obejmuje ok. 300 biur w portach lotniczych w ponad 50 krajach, dzięki czemu spedytorzy mogą zapewnić sprawne i szybkie dostawy lotnicze door-to-door różnych grup towarowych do wszystkich krajów na świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2024” Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:00

Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2024”

Wyróżnienie „Kobieta roku w Logistyce” przyznawane jest od 13 lat przez Forum Kobiet w Logistyce, które skupia społeczność menedżerek pracujących
Transport Nowa Country Manager na czele polskiego oddziału Hillebrand Gori
2024-07-01 | 15:00

Nowa Country Manager na czele polskiego oddziału Hillebrand Gori

Hillebrand Gori, globalny operator logistyczny dla branży beverage, powołał nowego Country Managera oddziału w Polsce. Z początkiem maja stanowisko to objęła Olga Kołakowska. Olga
Transport Trenerzy Akademii Kierowców Girteki o szkoleniach z jazdy BEV
2024-07-01 | 15:00

Trenerzy Akademii Kierowców Girteki o szkoleniach z jazdy BEV

Girteka, największy przewoźnik drogowy w Europie, promuje inicjatywy na rzecz dekarbonizacji i zrównoważonego transportu drogowego, w oparciu o elektryczne samochody  ciężarowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.