SkyCapacity i Time Critical Solution - CEVA uruchamia nowe usługi air cargo
CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, uruchamia dwie nowe usługi lotnicze. Pierwszą z nich jest SkyCapacity, gwarantująca dostęp do globalnej sieci air cargo o zwiększonej zdolności przewozowej. CEVA zainwestowała też w dedykowane rozwiązanie premium - Time Critical Solution, które ma zapewnić transport dla przesyłek pilnych i niestandardowych.
Zapewnienie zdolności przewozowych w każdym miejscu na świecie
Uruchamiając program SkyCapacity, CEVA Logistics nabyła miejsca na pokładach samolotów obsługujących kluczowe trasy, co pozwoliło zwiększyć zdolności przewozowe w całej jej sieci. Obecni i nowi klienci mogą już korzystać z siatki połączeń, która obejmuje dziesiątki lotów tygodniowo, przy stałych cenach i gwarantowanej powierzchni ładunkowej. Sieć jest dostępna dla klientów także jako rozwiązanie typu spot cargo.
W ramach CEVA SkyCapacity obsługiwane są różne kierunki do/z Ameryki Północnej i Południowej, Europy oraz Azji i Pacyfiku. Operator łączy wielu przewoźników, dysponujących flotą frachtowców i samolotów pasażerskich dla frachtu oraz samolotów pasażerskich. Oferta obejmuje także usługi zarządzania, śledzenia przesyłek i obsługi celnej.
Globalne rozwiązanie dla dostaw pilnych czasowo
Usługi CEVA Logistics Time Critical Solution dedykowane są branżom: healthcare, motoryzacyjnej, lotniczej i produkcyjnej, które wymagają szybkich dostaw, np. konkretnych części lub produktów. Nowe rozwiązanie oferuje niezawodność i bezpieczeństwo, niezbędne w przypadku transportów pilnych przesyłek, z priorytetową obsługą, gwarancją 100 proc. terminowości i wyborem możliwie najszybszych tras. Rozwiązanie to obejmuje też pełne ubezpieczenie i obsługę celną, zapewniając najkrótszy możliwy czas tranzytu.
CEVA uruchomiła także dedykowany zespół doświadczonych ekspertów, którzy zapewniają globalne wsparcie 24/7 i sprawne wdrożenie niestandardowych rozwiązań. Zespół Time Critical Solution, działając na zasadzie "one-stop-shop", w ciągu 15 minut kontaktuje się z klientem w sprawie zgłoszenia i w bardzo krótkim czasie przygotowuje rozwiązania transportowe. Dedykowany zespół zapewnia stały monitoring i opiekę nad każdą przesyłką. Gdy przesyłka nie zostanie dostarczona w terminie, klient otrzyma zwrot kosztów.
Peter Penseel, Chief Operating Officer, Air Freight, CEVA Logistics zapewnia: „CEVA Logistics, rozszerzając ofertę o dwie nowe usługi, zapewnia elastyczność łańcuchów dostaw w zakresie frachtu lotniczego. Większe zdolności przewozowe w sieci air cargo gwarantują też poczucie bezpieczeństwa. Podpisaliśmy już długoterminowe kontrakty z klientami, którzy oczekują stabilności, niezawodności i spójnych cen. Wierzymy, że program ten będzie kluczowym wyróżnikiem w latach 2021 - 2022. W przypadku usługi Time Critical Solution, CEVA zainwestowała w doświadczony zespół, aby zapewniać klientom w każdym miejscu na świecie rozwiązania dedykowane w obsłudze przesyłek pilnych i niestandardowych”.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.