SkyCapacity i Time Critical Solution - CEVA uruchamia nowe usługi air cargo
CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, uruchamia dwie nowe usługi lotnicze. Pierwszą z nich jest SkyCapacity, gwarantująca dostęp do globalnej sieci air cargo o zwiększonej zdolności przewozowej. CEVA zainwestowała też w dedykowane rozwiązanie premium - Time Critical Solution, które ma zapewnić transport dla przesyłek pilnych i niestandardowych.
Zapewnienie zdolności przewozowych w każdym miejscu na świecie
Uruchamiając program SkyCapacity, CEVA Logistics nabyła miejsca na pokładach samolotów obsługujących kluczowe trasy, co pozwoliło zwiększyć zdolności przewozowe w całej jej sieci. Obecni i nowi klienci mogą już korzystać z siatki połączeń, która obejmuje dziesiątki lotów tygodniowo, przy stałych cenach i gwarantowanej powierzchni ładunkowej. Sieć jest dostępna dla klientów także jako rozwiązanie typu spot cargo.
W ramach CEVA SkyCapacity obsługiwane są różne kierunki do/z Ameryki Północnej i Południowej, Europy oraz Azji i Pacyfiku. Operator łączy wielu przewoźników, dysponujących flotą frachtowców i samolotów pasażerskich dla frachtu oraz samolotów pasażerskich. Oferta obejmuje także usługi zarządzania, śledzenia przesyłek i obsługi celnej.
Globalne rozwiązanie dla dostaw pilnych czasowo
Usługi CEVA Logistics Time Critical Solution dedykowane są branżom: healthcare, motoryzacyjnej, lotniczej i produkcyjnej, które wymagają szybkich dostaw, np. konkretnych części lub produktów. Nowe rozwiązanie oferuje niezawodność i bezpieczeństwo, niezbędne w przypadku transportów pilnych przesyłek, z priorytetową obsługą, gwarancją 100 proc. terminowości i wyborem możliwie najszybszych tras. Rozwiązanie to obejmuje też pełne ubezpieczenie i obsługę celną, zapewniając najkrótszy możliwy czas tranzytu.
CEVA uruchomiła także dedykowany zespół doświadczonych ekspertów, którzy zapewniają globalne wsparcie 24/7 i sprawne wdrożenie niestandardowych rozwiązań. Zespół Time Critical Solution, działając na zasadzie "one-stop-shop", w ciągu 15 minut kontaktuje się z klientem w sprawie zgłoszenia i w bardzo krótkim czasie przygotowuje rozwiązania transportowe. Dedykowany zespół zapewnia stały monitoring i opiekę nad każdą przesyłką. Gdy przesyłka nie zostanie dostarczona w terminie, klient otrzyma zwrot kosztów.
Peter Penseel, Chief Operating Officer, Air Freight, CEVA Logistics zapewnia: „CEVA Logistics, rozszerzając ofertę o dwie nowe usługi, zapewnia elastyczność łańcuchów dostaw w zakresie frachtu lotniczego. Większe zdolności przewozowe w sieci air cargo gwarantują też poczucie bezpieczeństwa. Podpisaliśmy już długoterminowe kontrakty z klientami, którzy oczekują stabilności, niezawodności i spójnych cen. Wierzymy, że program ten będzie kluczowym wyróżnikiem w latach 2021 - 2022. W przypadku usługi Time Critical Solution, CEVA zainwestowała w doświadczony zespół, aby zapewniać klientom w każdym miejscu na świecie rozwiązania dedykowane w obsłudze przesyłek pilnych i niestandardowych”.

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.