Spalinowe wózki widłowe RCD/RCG – solidna propozycja STILL
More&More Marketing
ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 5/13
52-204 Wrocław
wojciech|getmorepr.pl| |wojciech|getmorepr.pl
+48571246669
www.moreandmore.pl
Firma STILL Polska wprowadziła na rynek solidne, wydajne i uniwersalne pojazdy spalinowe na ON i LPG o udźwigu maksymalnym od 1,5 t do 5 t. Modele serii RCG charakteryzują się dobrym stosunkiem jakości do ceny i są obecnie dostępne z wydłużoną gwarancją.
Jako kompleksowy dostawca wózków widłowych i infrastruktury magazynowej STILL Polska rozumie specyfikę potrzeb transportowych branż: budowlanej, drzewnej i tworzyw sztucznych. Dostrzega także, jak ze względu na epidemię zmieniły się rynkowe uwarunkowania. W związku z tym firma rozszerzyła swoją ofertę. Dwie bliźniacze serie wózków widłowych z napędem Diesla i gazowym, RCD/RCG, stanowią efekt dążenia projektantów do minimalizacji kosztów inwestycji w pojazdy transportu wewnętrznego z zachowaniem kojarzonej z marką niezawodności i solidności wykonania. Dobry stosunek jakości do ceny oraz dostęp do znanej z szybkości i skuteczności reakcji obsługi serwisowej STILL Polska sprawiają, że nowe wózki widłowe marki kojarzonej z klasą premium są wartą uwagi propozycją w segmencie podstawowym.
Wyróżnikiem wszystkich wózków serii RCD i RCG jest wysoka ergonomia pracy operatora. Wygodę sterowania zapewniają znajdujące się blisko fotela dźwignie hydrauliczne oraz regulowana kolumna kierownicy. Amortyzowana kabina absorbuje wibracje podczas jazdy po nierównościach, a jej konstrukcja – z nisko położoną deską rozdzielczą, dużymi oknami i wąskimi słupkami dachu – w połączeniu z wąskimi profilami masztu i wysokiej jakości seryjnym oświetleniem gwarantują doskonałą widoczność we wszystkie strony.
Wózki widłowe STILL RCD/RCG charakteryzują się dużymi wartościami udźwigów resztkowych, decydującymi o możliwości podnoszenia ładunków na znaczne wysokości. Szeroka dostępność: wyposażenia dodatkowego, wideł różnej długości i zróżnicowanych masztów; oraz duża moc silnika (dla wariantu z udźwigiem 4 – 5 ton przekraczająca 55 kW) sprawiają, że pojazdy te są rozwiązaniem uniwersalnym, dającym sobie radę we wszystkich typowych dla ich klasy zastosowaniach. Silniki wózków RCD/RCG wyposażono w system redukcji emisji szkodliwych substancji, dzięki czemu są zgodne z normą emisji spalin EU5. Dodatkowo, zasilane LPG wózki serii RCG są dostępne są z gwarancją wydłużoną do 3 lat (lub 3 tys. mth).
![Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_356804139,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
![Koszty transportu morskiego rosną!](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1703946446,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Koszty transportu morskiego rosną!
![DSV – Global Transport and Logistics od ponad 6 lat wspiera Aesculap Chifa w och](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1942833306,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
DSV – Global Transport and Logistics od ponad 6 lat wspiera Aesculap Chifa w och
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros1,w_274,_small.jpg)
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
![](https://www.newseria.pl/files/11111/oigd-zielone-regulacje-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
![](https://www.newseria.pl/files/11111/upmedic-ai-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.