Startuje Anatomia Wieltonu – teraz każdy może poznać kulisy branży transportowej
Startuje Anatomia Wieltonu – teraz każdy może poznać kulisy branży transportowej
Ruszyła Anatomia Wieltonu, czyli kanał na platformie YouTube, który przybliża tajniki branży transportowej. Wieluński producent naczep w przystępny sposób zaprezentuje pracę inżynierów, fabryki, wyniki testów i analiz produktów, a także zaawansowane technologie oraz lata doświadczeń. Anatomia Wieltonu zaprasza wszystkich sympatyków branży oraz osoby zainteresowane nowinkami technicznymi do poznania firmy od wewnątrz.
Do widoku ciągników siodłowych i całych zestawów na naszych drogach jesteśmy przyzwyczajeni. Każdy, kto kiedykolwiek widział jak kierowca takiego zestawu ciężarowego manewruje na parkingu, z pewnością przystanął i przyglądał się z uznaniem. Ale czy kiedyś zastanawialiśmy się jak wygląda proces produkcyjny takich pojazdów? O ile sam ciągnik traktujemy jako tę najważniejszą część, o tyle naczepy i przyczepy mogą z pozoru wydawać się nieskomplikowanymi pojazdami, o prostych konstrukcjach. Tymczasem za każdym produktem stoi wytężona praca inżynierów, godziny prac koncepcyjnych, wyniki testów i analiz, zaawansowane technologie i lata doświadczeń.
Anatomia Wieltonu to przede wszystkim chęć podzielenia się cenną wiedzą nt. naszej fabryki, produktów i stosowanych rozwiązań, którą przedstawiamy w przyjazny dla oka sposób. Niewielu z nas ma okazję odwiedzić jakąkolwiek fabrykę i zobaczyć jak coś jest zrobione od podstaw, szczególnie w dzisiejszych czasach. Dzięki nowemu kanałowi zapraszamy wszystkich do naszych hal produkcyjnych i do naszych laboratoriów, w których na co dzień powstają nowoczesne produkty. Osoby śledzące nasz kanał będą miały okazję poznać także wielu ekspertów. Przedstawiając unikatowe rozwiązania stosowane w produktach Wieltonu, czy poszczególne etapy naszych procesów produkcyjnych, chcemy zaprezentować naczepy z innej, zakulisowej perspektywy, która dla osób z branży automotive lub zajmujących się transportem, a także wszystkich sympatyków naszej marki, z pewnością okaże się interesująca. – zachęca Błażej Marcinkowski, Marketing Manager Wielton S.A.
Już w pierwszym odcinku Anatomii Wieltonu będzie się działo dużo i ciekawie. Prototypowa naczepa Curtain Master przez cztery tygodnie przejedzie aż pół miliona kilometrów, a Adrian Trucker Paker, znany z nieprzeciętnej siły kierowca i branżowy influencer, weźmie udział w teście wytrzymałości naczepy. Adrian oprowadzi także widzów po sercu Działu Badań i Rozwoju Wieltonu, czyli stacji do całopojazdowego badania naczep w Wieluniu. Pierwszy odcinek dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=juq2moYdLmk.
Kolejne filmy będą publikowane co miesiąc, a widzowie mogą spodziewać się zróżnicowanych treści. Z pewnością nie zabraknie filmów poradnikowych, w których znajdziemy informacje poszerzające wiedzę i cenne wskazówki. Fani nowoczesnych technologii znajdą również coś dla siebie. Obok twardej wiedzy możemy liczyć także na treści lżejsze, bardziej lifestylowe, m.in. zobaczymy życie w drodze.
Gospodarzami kolejnych odsłon będą eksperci Anatomii Wieltonu, ale nie tylko – osoby, które w najlepszy i najbardziej przystępny sposób będą potrafiły przybliżyć temat odcinka. Wielton będzie zapraszał także inne firmy i osoby związane z transportem, aby treści były atrakcyjne
i różnorodne dla widzów.
Przygotowaniem nagrań zajmuje się agencja Aware, a promocja Anatomii Wieltonu odbywa w ramach własnych kanałów komunikacyjnych. Kolejne nagrania będą regularnie do obejrzenia na kanale Anatomii Wieltonu: https://www.youtube.com/channel/UCluza5SA1fK6yNskNqFH9HA.
Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.