Startuje Anatomia Wieltonu – teraz każdy może poznać kulisy branży transportowej
Startuje Anatomia Wieltonu – teraz każdy może poznać kulisy branży transportowej
Ruszyła Anatomia Wieltonu, czyli kanał na platformie YouTube, który przybliża tajniki branży transportowej. Wieluński producent naczep w przystępny sposób zaprezentuje pracę inżynierów, fabryki, wyniki testów i analiz produktów, a także zaawansowane technologie oraz lata doświadczeń. Anatomia Wieltonu zaprasza wszystkich sympatyków branży oraz osoby zainteresowane nowinkami technicznymi do poznania firmy od wewnątrz.
Do widoku ciągników siodłowych i całych zestawów na naszych drogach jesteśmy przyzwyczajeni. Każdy, kto kiedykolwiek widział jak kierowca takiego zestawu ciężarowego manewruje na parkingu, z pewnością przystanął i przyglądał się z uznaniem. Ale czy kiedyś zastanawialiśmy się jak wygląda proces produkcyjny takich pojazdów? O ile sam ciągnik traktujemy jako tę najważniejszą część, o tyle naczepy i przyczepy mogą z pozoru wydawać się nieskomplikowanymi pojazdami, o prostych konstrukcjach. Tymczasem za każdym produktem stoi wytężona praca inżynierów, godziny prac koncepcyjnych, wyniki testów i analiz, zaawansowane technologie i lata doświadczeń.
Anatomia Wieltonu to przede wszystkim chęć podzielenia się cenną wiedzą nt. naszej fabryki, produktów i stosowanych rozwiązań, którą przedstawiamy w przyjazny dla oka sposób. Niewielu z nas ma okazję odwiedzić jakąkolwiek fabrykę i zobaczyć jak coś jest zrobione od podstaw, szczególnie w dzisiejszych czasach. Dzięki nowemu kanałowi zapraszamy wszystkich do naszych hal produkcyjnych i do naszych laboratoriów, w których na co dzień powstają nowoczesne produkty. Osoby śledzące nasz kanał będą miały okazję poznać także wielu ekspertów. Przedstawiając unikatowe rozwiązania stosowane w produktach Wieltonu, czy poszczególne etapy naszych procesów produkcyjnych, chcemy zaprezentować naczepy z innej, zakulisowej perspektywy, która dla osób z branży automotive lub zajmujących się transportem, a także wszystkich sympatyków naszej marki, z pewnością okaże się interesująca. – zachęca Błażej Marcinkowski, Marketing Manager Wielton S.A.
Już w pierwszym odcinku Anatomii Wieltonu będzie się działo dużo i ciekawie. Prototypowa naczepa Curtain Master przez cztery tygodnie przejedzie aż pół miliona kilometrów, a Adrian Trucker Paker, znany z nieprzeciętnej siły kierowca i branżowy influencer, weźmie udział w teście wytrzymałości naczepy. Adrian oprowadzi także widzów po sercu Działu Badań i Rozwoju Wieltonu, czyli stacji do całopojazdowego badania naczep w Wieluniu. Pierwszy odcinek dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=juq2moYdLmk.
Kolejne filmy będą publikowane co miesiąc, a widzowie mogą spodziewać się zróżnicowanych treści. Z pewnością nie zabraknie filmów poradnikowych, w których znajdziemy informacje poszerzające wiedzę i cenne wskazówki. Fani nowoczesnych technologii znajdą również coś dla siebie. Obok twardej wiedzy możemy liczyć także na treści lżejsze, bardziej lifestylowe, m.in. zobaczymy życie w drodze.
Gospodarzami kolejnych odsłon będą eksperci Anatomii Wieltonu, ale nie tylko – osoby, które w najlepszy i najbardziej przystępny sposób będą potrafiły przybliżyć temat odcinka. Wielton będzie zapraszał także inne firmy i osoby związane z transportem, aby treści były atrakcyjne
i różnorodne dla widzów.
Przygotowaniem nagrań zajmuje się agencja Aware, a promocja Anatomii Wieltonu odbywa w ramach własnych kanałów komunikacyjnych. Kolejne nagrania będą regularnie do obejrzenia na kanale Anatomii Wieltonu: https://www.youtube.com/channel/UCluza5SA1fK6yNskNqFH9HA.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.