Startuje Anatomia Wieltonu – teraz każdy może poznać kulisy branży transportowej
Startuje Anatomia Wieltonu – teraz każdy może poznać kulisy branży transportowej
Ruszyła Anatomia Wieltonu, czyli kanał na platformie YouTube, który przybliża tajniki branży transportowej. Wieluński producent naczep w przystępny sposób zaprezentuje pracę inżynierów, fabryki, wyniki testów i analiz produktów, a także zaawansowane technologie oraz lata doświadczeń. Anatomia Wieltonu zaprasza wszystkich sympatyków branży oraz osoby zainteresowane nowinkami technicznymi do poznania firmy od wewnątrz.
Do widoku ciągników siodłowych i całych zestawów na naszych drogach jesteśmy przyzwyczajeni. Każdy, kto kiedykolwiek widział jak kierowca takiego zestawu ciężarowego manewruje na parkingu, z pewnością przystanął i przyglądał się z uznaniem. Ale czy kiedyś zastanawialiśmy się jak wygląda proces produkcyjny takich pojazdów? O ile sam ciągnik traktujemy jako tę najważniejszą część, o tyle naczepy i przyczepy mogą z pozoru wydawać się nieskomplikowanymi pojazdami, o prostych konstrukcjach. Tymczasem za każdym produktem stoi wytężona praca inżynierów, godziny prac koncepcyjnych, wyniki testów i analiz, zaawansowane technologie i lata doświadczeń.
Anatomia Wieltonu to przede wszystkim chęć podzielenia się cenną wiedzą nt. naszej fabryki, produktów i stosowanych rozwiązań, którą przedstawiamy w przyjazny dla oka sposób. Niewielu z nas ma okazję odwiedzić jakąkolwiek fabrykę i zobaczyć jak coś jest zrobione od podstaw, szczególnie w dzisiejszych czasach. Dzięki nowemu kanałowi zapraszamy wszystkich do naszych hal produkcyjnych i do naszych laboratoriów, w których na co dzień powstają nowoczesne produkty. Osoby śledzące nasz kanał będą miały okazję poznać także wielu ekspertów. Przedstawiając unikatowe rozwiązania stosowane w produktach Wieltonu, czy poszczególne etapy naszych procesów produkcyjnych, chcemy zaprezentować naczepy z innej, zakulisowej perspektywy, która dla osób z branży automotive lub zajmujących się transportem, a także wszystkich sympatyków naszej marki, z pewnością okaże się interesująca. – zachęca Błażej Marcinkowski, Marketing Manager Wielton S.A.
Już w pierwszym odcinku Anatomii Wieltonu będzie się działo dużo i ciekawie. Prototypowa naczepa Curtain Master przez cztery tygodnie przejedzie aż pół miliona kilometrów, a Adrian Trucker Paker, znany z nieprzeciętnej siły kierowca i branżowy influencer, weźmie udział w teście wytrzymałości naczepy. Adrian oprowadzi także widzów po sercu Działu Badań i Rozwoju Wieltonu, czyli stacji do całopojazdowego badania naczep w Wieluniu. Pierwszy odcinek dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=juq2moYdLmk.
Kolejne filmy będą publikowane co miesiąc, a widzowie mogą spodziewać się zróżnicowanych treści. Z pewnością nie zabraknie filmów poradnikowych, w których znajdziemy informacje poszerzające wiedzę i cenne wskazówki. Fani nowoczesnych technologii znajdą również coś dla siebie. Obok twardej wiedzy możemy liczyć także na treści lżejsze, bardziej lifestylowe, m.in. zobaczymy życie w drodze.
Gospodarzami kolejnych odsłon będą eksperci Anatomii Wieltonu, ale nie tylko – osoby, które w najlepszy i najbardziej przystępny sposób będą potrafiły przybliżyć temat odcinka. Wielton będzie zapraszał także inne firmy i osoby związane z transportem, aby treści były atrakcyjne
i różnorodne dla widzów.
Przygotowaniem nagrań zajmuje się agencja Aware, a promocja Anatomii Wieltonu odbywa w ramach własnych kanałów komunikacyjnych. Kolejne nagrania będą regularnie do obejrzenia na kanale Anatomii Wieltonu: https://www.youtube.com/channel/UCluza5SA1fK6yNskNqFH9HA.
EcoVadis nagradza Targor-Truck za zaangażowanie w zrównoważone łańcuchy dostaw
CEVA Logistics organizuje globalny program szkoleń dla 25 tys. pracowników
DSV – Global Transport and Logistics w gronie liderów transformacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.