Komunikaty PR

Strategiczny zwrot firmy STILL

2022-12-02  |  11:05
Biuro prasowe
Kontakt
Wojciech Podsiadły
Get More Services

ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl

Strategiczny zwrot firmy STILL

Firma STILL zadeklarowała jeszcze głębsze niż dotąd zaangażowanie w poszukiwanie i dostarczanie inteligentnych i zrównoważonych rozwiązań magazynowych. Wyodrębniła dodatkowo dwie linie produktowe zaspokające zróżnicowane potrzeby intralogistyczne.

Dynamicznie zmieniające się współcześnie otoczenie rynkowe wymaga zdecydowanych i szybkich działań. Identyfikując kluczowe potrzeby klientów intralogistycznych, firma STILL redefiniuje swoją ofertę i umacnia pozycję w obszarze magazynowych rozwiązań automatyzacyjnych i energetycznych. Jeszcze bardziej istotne niż dotąd będą w działalności firmy także zrównoważone rozwój i usługi serwisowe. Strategiczne założenia firmy STILL na najbliższą przyszłość obejmują:

  • wyodrębnienie dwóch linii produktowych:
    • standardowej, o dobrym stosunku jakości do ceny zakupu
    • oraz specjalnej, pozwalającej minimalizować TCO przy intensywnej eksploatacji dzięki innowacyjności i ponadprzeciętnej efektywności;
  • rozwój oferty automatyzacji i systemów energetycznych, w tym m.in.:
    • samouczące się wózki przemysłowe,
    • inteligentne ładowarki do wózków widłowych,
    • uruchomienie własnej produkcji wodorowych ogniw paliwowych;
  • poszerzenie oferty i zwiększenie stopnia cyfryzacji usług;
  • oraz jeszcze silniejsze akcentowanie zrównoważonego rozwoju – włącznie z koncepcją produkcji wózka widłowego zgodnie z ideą gospodarki cyrkularnej.

– Na współczesne wyzwania nie ma jednej odpowiedzi. Przykładowo, równolegle z indywidualizowanymi, złożonymi i wysoce efektywnymi rozwiązaniami istnieje zainteresowanie wózkami do prostych zastosowań. Rozwijamy obecnie ich ofertę – bez kompromisów w zakresie jakości wykonania, bezpieczeństwa pracy i niezawodności serwisu – mówi Frank Müller, Brand Management Senior Vice President STILL GmbH. – Inteligentne dopasowane rozwiązania to to, czego potrzebują dziś klienci. Rozwijamy się razem z nimi, w myśl naszego motto: "Tworząc inteligentne rozwiązania intralogistyczne - razem" – podsumowuje. Szczegółowe informacje na temat założeń firmy w każdym z wymienionych wyżej obszarów można odszukać w sekcji aktualności strony internetowej STILL Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Get More Services
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany Biuro prasowe
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie
Transport Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
2024-12-19 | 15:00

Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie

Transport drogowy, który odpowiadał za 61,3% całkowitego przewozu towarów w Unii Europejskiej w 2023 roku[1], uważany jest za jednego z największych emitentów gazów
Transport Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
2024-12-16 | 09:00

Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników

System SENT, pierwotnie służący do monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów wrażliwych, obejmie również podmioty spoza Polski. 1 listopada 2024 obowiązek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.