Komunikaty PR

SUUS oferuje codzienne połączenia drogowe do krajów bałtyckich

2023-07-18  |  16:00
Biuro prasowe

 

 

Rohlig SUUS Logistics, największy polski operator logistyczny rozwija transport drogowy w północno-wschodniej części Europy. Firma oferuje połączenia drobnicowe z krajami bałtyckimi: Litwą, Łotwą oraz Estonią. Kluczowe znaczenie na tym kierunku ma magazyn oraz agencja celna SUUSa w Białymstoku.

 

SUUS-em w stronę Bałtyku

Największy polski operator oferuje regularne i szybkie połączenia drobnicowe z Litwą, Łotwą i Estonią. We współpracy z firmą Delamode przewozy realizowane są codziennie, a czas transportu wynosi 2-3 dni robocze. Z tym operatorem SUUS kooperuje także na kierunku Finlandii, gdzie transit time wynosi 2-5 dni roboczych. Dzięki rozbudowanej sieci drobnicowej SUUSa w Europie, a także ofercie spedycji morskiej, lotniczej, kolejowej oraz intermodalnej klienci mogą także skorzystać z serwisu do innych państw Europy czy na inne kontynenty.

 

 – Wojna w Ukrainie ograniczyła możliwości transportowe we wschodniej Europie, dlatego znaczną część tego wolumenu przejęły kraje bałtyckie. Dostrzegamy rosnące zapotrzebowanie na połączenia drobnicowe w tym kierunku. Z tego względu umacniamy naszą pozycję i oferujemy regularne połączenia do Litwy, Łotwy i Estonii – mówi Piotr Szałkiewicz, dyrektor drobnicy międzynarodowej w Rohlig SUUS Logistics. – Zarówno Delamode, jak i SUUS mają doświadczenie w operacjach logistycznych na całym świecie. Dlatego połączenie naszych globalnych kompetencji, ale także znajomości lokalnych rynków Polski i krajów bałtyckich pozwala świadczyć nam najwyższą jakoś usług – dodaje.

 

Białystok bramą na kraje bałtyckie

Połączenia z krajami bałtyckimi są obsługiwane przez oddział Rohlig SUUS Logistics w Białymstoku, gdzie działa agencja celna z magazynem czasowego składowania i pozwoleniem na korzystanie z procedur uproszczonych, co znacznie ułatwia i przyspiesza odprawę towarów. Ponadto na początku tego roku SUUS otworzył swój drugi magazyn na Podlasiu, w Choroszczy koło Białegostoku. Całkowita powierzchnia magazynowa polskiego operatora w regionie wynosi 7,3 tys. m kw. W oddziałach firma oferuje m.in. magazynowanie, przeładunki, kompletowanie wg zamówień sprzedażowych, dekonsolidację kontenerów morskich i kolejowych, obsługę e-commerce oraz szeroki zakres usług dodanych (np. banderolowanie, tworzenie zestawów promocyjnych czy etykietowanie).

 

Atrakcyjna lokalizacja, coraz lepsza infrastruktura oraz rozwój inicjatyw, takich jak Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna, Via Carpatia czy sieć transportowa TEN-T, to tylko niektóre atuty Podlasia. Dla wielu firm Białystok to ważny punkt na mapie w kontekście transportu towarów do Litwy, Łotwy czy Estonii, ale to także hub logistyczny dla krajów bałtyckich w kierunku Europy Zachodniej i Południowej. To sprawia, że stale rośnie zapotrzebowanie na usługi logistyczne w regionie – mówi Krzysztof Gąsiewski, dyrektor regionalny w Rohlig SUUS Logistics.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2024” Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:00

Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2024”

Wyróżnienie „Kobieta roku w Logistyce” przyznawane jest od 13 lat przez Forum Kobiet w Logistyce, które skupia społeczność menedżerek pracujących
Transport Nowa Country Manager na czele polskiego oddziału Hillebrand Gori
2024-07-01 | 15:00

Nowa Country Manager na czele polskiego oddziału Hillebrand Gori

Hillebrand Gori, globalny operator logistyczny dla branży beverage, powołał nowego Country Managera oddziału w Polsce. Z początkiem maja stanowisko to objęła Olga Kołakowska. Olga
Transport Trenerzy Akademii Kierowców Girteki o szkoleniach z jazdy BEV
2024-07-01 | 15:00

Trenerzy Akademii Kierowców Girteki o szkoleniach z jazdy BEV

Girteka, największy przewoźnik drogowy w Europie, promuje inicjatywy na rzecz dekarbonizacji i zrównoważonego transportu drogowego, w oparciu o elektryczne samochody  ciężarowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.