Komunikaty PR

Taylor Shipping Solutions - nowe biuro w Olivia Centre i innowacyjny projekt

2022-03-10  |  10:10
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Taylor Shipping Solutions rozwija w Olivii innowacyjny projekt z zakresu zarządzania transportem i logistyką, do którego zatrudnia 100 nowych osób w działach, a wkrótce uruchomi również kolejne rekrutacje.

Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84ioF8DSOVvqHz0vPHMA?e=bpJFeR autor Dawid Linkowski

Swoje nowe biura w Olivia Centre w Gdańsku otwiera Taylor Shipping Solutions, świadcząca usługi brokerskie na rzecz Landstar - jednego z największych przewoźników w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Główną usługą spółki są przewozy flotą ponad 12 tysięcy pojazdów ciężarowych w USA, Kanadzie i Meksyku. Drugim segmentem, w którym Taylor Shipping prowadzi działalność jest transport drogowy kontenerów dla największych globalnych firm na całym świecie. Spółka obsługuje porty w Savannah, Tampie, Jacksonville oraz Charleston w USA.

Poszerzanie działalności w Polsce potwierdza duży potencjał rozwoju firmy, która swoją działalność w naszym kraju zainaugurowała od dwuosobowego zespołu, a wspierał ją niewiele większy zespół z Bośni i Hercegowiny, gdzie firma otworzyła swoje pierwsze europejskie biuro siedem lat temu. Dynamiczna ekspansja polskiego oddziału oznaczała stopniową relokację kolejnych departamentów nie tylko z USA, ale i Sarajewa. Obecnie zespół w Polsce tworzy ponad 40 osób w działach Planning/Customer Service, Dispatch, Billing, Brokerage.

Najem nowej powierzchni w Olivia Centre związany jest z pracą nad rozwojem innowacyjnego systemu zarządzania transportem i logistyką, który ma wspierać działalność Taylor Shipping na całym świecie. W związku z tym polski oddział Tayor Shipping Solutions będzie rozbudowywany głównie w obszarze IT. Ostatnie miesiące w spółce poświęciliśmy na przygotowaniach pionierskiego rozwiązania, którym chcemy zrewolucjonizować transport i wdrożyć rozwiązania, dzięki którym podbijemy nowe rynki - mówi Paweł Popczyński, Director of Business Operations w Taylor Shipping Solutions. Liczymy, że dzięki nim również zdołamy przejąć kolejne segmenty w branży, dlatego nasz oddział nie tylko rozbudowuje się jako wsparcie istniejącej działalności, ale także w obszarze innowacji, planowania i nowych technologii. Właśnie z tego powodu szukamy pasjonatów, którzy wspólnie z nami chcą zrewolucjonizować rynek.

Olivia Centre była pierwszym wyborem naszego szefa - Austina Taylor, który jest właścicielem firmy i zarządza nią w Europie i Stanach Zjednoczonych – mówi Paweł Popczyński. Prestiż lokalizacji, możliwości technologiczne, najwyższa klasa bezpieczeństwa naszego centrum biznesowego to strategiczne wytyczne, których trzymaliśmy się w poszukiwaniach biura. Po pół roku poszukiwań okazało się, że wstępnie planowane przez nas wynajęcie 250 m2 powierzchni nie jest już wystarczające, dlatego też od tygodnia zajmujemy całe 7 piętro w Olivia Six. Muszę przyznać, że dzięki pomocy pracowników Olivii udało mi się wyjątkowo sprawnie przeprowadzić proces przeprowadzki. Dla nas to było ogromne wsparcie.

Do końca roku 2022 planujemy zatrudnić od stu do stu pięćdziesięciu osób. - dodaje Paweł Popczyński. Działamy dynamicznie, nie boimy się podejmowania decyzji. Wychodzimy też z założenia, że nauka zawodu to swego rodzaju misja. Austin lubi oferować pracownikom nowe możliwości i ciekawą pracę, coś, dzięki czemu mogą się rozwijać. Muszę przyznać, że to jest wspaniałe w naszej firmie i daje olbrzymią satysfakcję. Aktualnie poszukujemy chętnych do pracy w dziale IT (Manager, Backend- Frontend- Fullstack- Developers), brokerów (Spedytorów - 70 miejsc), specjalistów AP/AR, Planistów/Customer Service, ale przed nami również kolejne projekty, dlatego wkrótce uruchomimy rekrutację do działów Marketing, Drivers' Compliance, TMS Development, Drivers' Recruitment. Możemy już dzisiaj potwierdzić, że polska logistyka również za jakiś czas o nas usłyszy.

___________________

Olivia Business Centre w Gdańsku to największe i najnowocześniejsze centrum biurowo-biznesowe w aglomeracji trójmiejskiej. Jego docelowa wielkość znacznie przekroczy 200 000 mkw., a już obecnie wynosi 175 000 m kw., co uczyniło Olivię Business Centre największym projektem biurowym w Polsce. Projekt architektoniczny zespołu budynków oraz Olivia Gate powstał w pracowni Konior&Partners. Projektantem wszystkich budynków jest pracownia BJK Architekci. Najwięksi rezydenci Olivii to Amazon, Arrow, Bayer, Deloitte, Energa, EPAM, Fujifilm, Nordea, PwC, Ricoh, Sii, Staples, ThyssenKrupp. 

 

Wiosną 2021 r. Olivia Business Centre poddana została najbardziej restrykcyjnej analizie prowadzonej przez ekspertów z International Well Building Institute (IWBI) z Nowego Yorku. Sprawdzane było bezpieczeństwo użytkowników budynków, a także rozwiązania podnoszące jakość życia na terenie centrum biznesowego, również w kontekście trwającej pandemii.  Olivia otrzymała maksymalną ocenę 25 na 25 punktów. Wynik ten zdobyła w 22 podstawowych kategoriach oraz w 3 nowych, związanych z wdrożonymi na jej terenie innowacjami. Jest to pierwszy taki wynik na świecie, co potwierdza, że gdańskie budynki należą do ścisłej światowej czołówki biznesowej.

 

Olivia Business Centre to równocześnie znacznie więcej niż budynki. W ciągu roku odbywa się tutaj kilkaset wydarzeń biznesowych, edukacyjnych, kulturalnych i sportowych. Na terenie centrum biurowego wykreowane zostało unikalne połączenie usług i udogodnień dla najemców i gości, które tworzy osiem restauracji, 4 kawiarnie, profesjonalne dwupiętrowe centrum fitness, żłobek i przedszkole dla 100 dzieci, szkołę podstawową, liceum, akademię IT, centrum medyczne, gabinet dentystyczny, aptekę, 5 punktów obsługi klienta banków i 5 centrów konferencyjnych, O4 – jeden z największych coworkingów w Polsce, ale równocześnie rozległe patio wypełnione roślinnością, fontannami i miejscami wypoczynku. 

W lipcu 2019 roku na 32, 33 i 34 piętrze Olivii Star, najwyższego budynku Polski północnej uruchomiony został projekt, stanowiący unikalną, dodatkową ofertę przyciągającą do Olivii Business Centre gości z całego świata. Na 32 piętrze otwarta została ogólnodostępna kondygnacja widokowa, umożliwiająca widok 360 st. na całe Trójmiasto. Oferuje nie tylko zachwycającą panoramę na Zatokę Gdańską, Trójmiejski Park Krajobrazowy i gdyńskie wybrzeże klifowe, ale także oryginalnie zaprojektowane wnętrza, punkty gastronomiczne i rekreacyjne. Na 33 piętrze budynku znajdują się dwie prestiżowe restauracje: Arco i Treinta y Tres, prowadzone przez Paco Péreza, jednego z najbardziej utytułowanych szefów kuchni na świecie. Natomiast na 34 kondygnacji, na wysokości blisko 160 metrów nad ziemią, utworzono położone najwyżej w Polsce multifunkcjonalne centrum konferencyjne. Olivia oferuje ponad 1600 miejsc parkingowych, szereg punktów do ładowania samochodów elektrycznych, punkty do przechowywania i ładowania hulajnóg elektrycznych, kilkaset stojaków rowerowych oraz duże szatnie z prysznicami dla rowerzystów w każdym z 8 budynków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ultra Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany Biuro prasowe
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie
Transport Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
2024-12-19 | 15:00

Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie

Transport drogowy, który odpowiadał za 61,3% całkowitego przewozu towarów w Unii Europejskiej w 2023 roku[1], uważany jest za jednego z największych emitentów gazów
Transport Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
2024-12-16 | 09:00

Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników

System SENT, pierwotnie służący do monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów wrażliwych, obejmie również podmioty spoza Polski. 1 listopada 2024 obowiązek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.