Komunikaty PR

Taylor Shipping Solutions - nowe biuro w Olivia Centre i innowacyjny projekt

2022-03-10  |  10:10
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Taylor Shipping Solutions rozwija w Olivii innowacyjny projekt z zakresu zarządzania transportem i logistyką, do którego zatrudnia 100 nowych osób w działach, a wkrótce uruchomi również kolejne rekrutacje.

Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84ioF8DSOVvqHz0vPHMA?e=bpJFeR autor Dawid Linkowski

Swoje nowe biura w Olivia Centre w Gdańsku otwiera Taylor Shipping Solutions, świadcząca usługi brokerskie na rzecz Landstar - jednego z największych przewoźników w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Główną usługą spółki są przewozy flotą ponad 12 tysięcy pojazdów ciężarowych w USA, Kanadzie i Meksyku. Drugim segmentem, w którym Taylor Shipping prowadzi działalność jest transport drogowy kontenerów dla największych globalnych firm na całym świecie. Spółka obsługuje porty w Savannah, Tampie, Jacksonville oraz Charleston w USA.

Poszerzanie działalności w Polsce potwierdza duży potencjał rozwoju firmy, która swoją działalność w naszym kraju zainaugurowała od dwuosobowego zespołu, a wspierał ją niewiele większy zespół z Bośni i Hercegowiny, gdzie firma otworzyła swoje pierwsze europejskie biuro siedem lat temu. Dynamiczna ekspansja polskiego oddziału oznaczała stopniową relokację kolejnych departamentów nie tylko z USA, ale i Sarajewa. Obecnie zespół w Polsce tworzy ponad 40 osób w działach Planning/Customer Service, Dispatch, Billing, Brokerage.

Najem nowej powierzchni w Olivia Centre związany jest z pracą nad rozwojem innowacyjnego systemu zarządzania transportem i logistyką, który ma wspierać działalność Taylor Shipping na całym świecie. W związku z tym polski oddział Tayor Shipping Solutions będzie rozbudowywany głównie w obszarze IT. Ostatnie miesiące w spółce poświęciliśmy na przygotowaniach pionierskiego rozwiązania, którym chcemy zrewolucjonizować transport i wdrożyć rozwiązania, dzięki którym podbijemy nowe rynki - mówi Paweł Popczyński, Director of Business Operations w Taylor Shipping Solutions. Liczymy, że dzięki nim również zdołamy przejąć kolejne segmenty w branży, dlatego nasz oddział nie tylko rozbudowuje się jako wsparcie istniejącej działalności, ale także w obszarze innowacji, planowania i nowych technologii. Właśnie z tego powodu szukamy pasjonatów, którzy wspólnie z nami chcą zrewolucjonizować rynek.

Olivia Centre była pierwszym wyborem naszego szefa - Austina Taylor, który jest właścicielem firmy i zarządza nią w Europie i Stanach Zjednoczonych – mówi Paweł Popczyński. Prestiż lokalizacji, możliwości technologiczne, najwyższa klasa bezpieczeństwa naszego centrum biznesowego to strategiczne wytyczne, których trzymaliśmy się w poszukiwaniach biura. Po pół roku poszukiwań okazało się, że wstępnie planowane przez nas wynajęcie 250 m2 powierzchni nie jest już wystarczające, dlatego też od tygodnia zajmujemy całe 7 piętro w Olivia Six. Muszę przyznać, że dzięki pomocy pracowników Olivii udało mi się wyjątkowo sprawnie przeprowadzić proces przeprowadzki. Dla nas to było ogromne wsparcie.

Do końca roku 2022 planujemy zatrudnić od stu do stu pięćdziesięciu osób. - dodaje Paweł Popczyński. Działamy dynamicznie, nie boimy się podejmowania decyzji. Wychodzimy też z założenia, że nauka zawodu to swego rodzaju misja. Austin lubi oferować pracownikom nowe możliwości i ciekawą pracę, coś, dzięki czemu mogą się rozwijać. Muszę przyznać, że to jest wspaniałe w naszej firmie i daje olbrzymią satysfakcję. Aktualnie poszukujemy chętnych do pracy w dziale IT (Manager, Backend- Frontend- Fullstack- Developers), brokerów (Spedytorów - 70 miejsc), specjalistów AP/AR, Planistów/Customer Service, ale przed nami również kolejne projekty, dlatego wkrótce uruchomimy rekrutację do działów Marketing, Drivers' Compliance, TMS Development, Drivers' Recruitment. Możemy już dzisiaj potwierdzić, że polska logistyka również za jakiś czas o nas usłyszy.

___________________

Olivia Business Centre w Gdańsku to największe i najnowocześniejsze centrum biurowo-biznesowe w aglomeracji trójmiejskiej. Jego docelowa wielkość znacznie przekroczy 200 000 mkw., a już obecnie wynosi 175 000 m kw., co uczyniło Olivię Business Centre największym projektem biurowym w Polsce. Projekt architektoniczny zespołu budynków oraz Olivia Gate powstał w pracowni Konior&Partners. Projektantem wszystkich budynków jest pracownia BJK Architekci. Najwięksi rezydenci Olivii to Amazon, Arrow, Bayer, Deloitte, Energa, EPAM, Fujifilm, Nordea, PwC, Ricoh, Sii, Staples, ThyssenKrupp. 

 

Wiosną 2021 r. Olivia Business Centre poddana została najbardziej restrykcyjnej analizie prowadzonej przez ekspertów z International Well Building Institute (IWBI) z Nowego Yorku. Sprawdzane było bezpieczeństwo użytkowników budynków, a także rozwiązania podnoszące jakość życia na terenie centrum biznesowego, również w kontekście trwającej pandemii.  Olivia otrzymała maksymalną ocenę 25 na 25 punktów. Wynik ten zdobyła w 22 podstawowych kategoriach oraz w 3 nowych, związanych z wdrożonymi na jej terenie innowacjami. Jest to pierwszy taki wynik na świecie, co potwierdza, że gdańskie budynki należą do ścisłej światowej czołówki biznesowej.

 

Olivia Business Centre to równocześnie znacznie więcej niż budynki. W ciągu roku odbywa się tutaj kilkaset wydarzeń biznesowych, edukacyjnych, kulturalnych i sportowych. Na terenie centrum biurowego wykreowane zostało unikalne połączenie usług i udogodnień dla najemców i gości, które tworzy osiem restauracji, 4 kawiarnie, profesjonalne dwupiętrowe centrum fitness, żłobek i przedszkole dla 100 dzieci, szkołę podstawową, liceum, akademię IT, centrum medyczne, gabinet dentystyczny, aptekę, 5 punktów obsługi klienta banków i 5 centrów konferencyjnych, O4 – jeden z największych coworkingów w Polsce, ale równocześnie rozległe patio wypełnione roślinnością, fontannami i miejscami wypoczynku. 

W lipcu 2019 roku na 32, 33 i 34 piętrze Olivii Star, najwyższego budynku Polski północnej uruchomiony został projekt, stanowiący unikalną, dodatkową ofertę przyciągającą do Olivii Business Centre gości z całego świata. Na 32 piętrze otwarta została ogólnodostępna kondygnacja widokowa, umożliwiająca widok 360 st. na całe Trójmiasto. Oferuje nie tylko zachwycającą panoramę na Zatokę Gdańską, Trójmiejski Park Krajobrazowy i gdyńskie wybrzeże klifowe, ale także oryginalnie zaprojektowane wnętrza, punkty gastronomiczne i rekreacyjne. Na 33 piętrze budynku znajdują się dwie prestiżowe restauracje: Arco i Treinta y Tres, prowadzone przez Paco Péreza, jednego z najbardziej utytułowanych szefów kuchni na świecie. Natomiast na 34 kondygnacji, na wysokości blisko 160 metrów nad ziemią, utworzono położone najwyżej w Polsce multifunkcjonalne centrum konferencyjne. Olivia oferuje ponad 1600 miejsc parkingowych, szereg punktów do ładowania samochodów elektrycznych, punkty do przechowywania i ładowania hulajnóg elektrycznych, kilkaset stojaków rowerowych oraz duże szatnie z prysznicami dla rowerzystów w każdym z 8 budynków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ultra Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre Biuro prasowe
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.