Taylor Shipping Solutions - nowe biuro w Olivia Centre i innowacyjny projekt

Krzysztof Król
Ultra Relations
Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com
Taylor Shipping Solutions rozwija w Olivii innowacyjny projekt z zakresu zarządzania transportem i logistyką, do którego zatrudnia 100 nowych osób w działach, a wkrótce uruchomi również kolejne rekrutacje.
Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84ioF8DSOVvqHz0vPHMA?e=bpJFeR autor Dawid Linkowski
Swoje nowe biura w Olivia Centre w Gdańsku otwiera Taylor Shipping Solutions, świadcząca usługi brokerskie na rzecz Landstar - jednego z największych przewoźników w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Główną usługą spółki są przewozy flotą ponad 12 tysięcy pojazdów ciężarowych w USA, Kanadzie i Meksyku. Drugim segmentem, w którym Taylor Shipping prowadzi działalność jest transport drogowy kontenerów dla największych globalnych firm na całym świecie. Spółka obsługuje porty w Savannah, Tampie, Jacksonville oraz Charleston w USA.
Poszerzanie działalności w Polsce potwierdza duży potencjał rozwoju firmy, która swoją działalność w naszym kraju zainaugurowała od dwuosobowego zespołu, a wspierał ją niewiele większy zespół z Bośni i Hercegowiny, gdzie firma otworzyła swoje pierwsze europejskie biuro siedem lat temu. Dynamiczna ekspansja polskiego oddziału oznaczała stopniową relokację kolejnych departamentów nie tylko z USA, ale i Sarajewa. Obecnie zespół w Polsce tworzy ponad 40 osób w działach Planning/Customer Service, Dispatch, Billing, Brokerage.
Najem nowej powierzchni w Olivia Centre związany jest z pracą nad rozwojem innowacyjnego systemu zarządzania transportem i logistyką, który ma wspierać działalność Taylor Shipping na całym świecie. W związku z tym polski oddział Tayor Shipping Solutions będzie rozbudowywany głównie w obszarze IT. Ostatnie miesiące w spółce poświęciliśmy na przygotowaniach pionierskiego rozwiązania, którym chcemy zrewolucjonizować transport i wdrożyć rozwiązania, dzięki którym podbijemy nowe rynki - mówi Paweł Popczyński, Director of Business Operations w Taylor Shipping Solutions. Liczymy, że dzięki nim również zdołamy przejąć kolejne segmenty w branży, dlatego nasz oddział nie tylko rozbudowuje się jako wsparcie istniejącej działalności, ale także w obszarze innowacji, planowania i nowych technologii. Właśnie z tego powodu szukamy pasjonatów, którzy wspólnie z nami chcą zrewolucjonizować rynek.
Olivia Centre była pierwszym wyborem naszego szefa - Austina Taylor, który jest właścicielem firmy i zarządza nią w Europie i Stanach Zjednoczonych – mówi Paweł Popczyński. Prestiż lokalizacji, możliwości technologiczne, najwyższa klasa bezpieczeństwa naszego centrum biznesowego to strategiczne wytyczne, których trzymaliśmy się w poszukiwaniach biura. Po pół roku poszukiwań okazało się, że wstępnie planowane przez nas wynajęcie 250 m2 powierzchni nie jest już wystarczające, dlatego też od tygodnia zajmujemy całe 7 piętro w Olivia Six. Muszę przyznać, że dzięki pomocy pracowników Olivii udało mi się wyjątkowo sprawnie przeprowadzić proces przeprowadzki. Dla nas to było ogromne wsparcie.
Do końca roku 2022 planujemy zatrudnić od stu do stu pięćdziesięciu osób. - dodaje Paweł Popczyński. Działamy dynamicznie, nie boimy się podejmowania decyzji. Wychodzimy też z założenia, że nauka zawodu to swego rodzaju misja. Austin lubi oferować pracownikom nowe możliwości i ciekawą pracę, coś, dzięki czemu mogą się rozwijać. Muszę przyznać, że to jest wspaniałe w naszej firmie i daje olbrzymią satysfakcję. Aktualnie poszukujemy chętnych do pracy w dziale IT (Manager, Backend- Frontend- Fullstack- Developers), brokerów (Spedytorów - 70 miejsc), specjalistów AP/AR, Planistów/Customer Service, ale przed nami również kolejne projekty, dlatego wkrótce uruchomimy rekrutację do działów Marketing, Drivers' Compliance, TMS Development, Drivers' Recruitment. Możemy już dzisiaj potwierdzić, że polska logistyka również za jakiś czas o nas usłyszy.
___________________
Olivia Business Centre w Gdańsku to największe i najnowocześniejsze centrum biurowo-biznesowe w aglomeracji trójmiejskiej. Jego docelowa wielkość znacznie przekroczy 200 000 mkw., a już obecnie wynosi 175 000 m kw., co uczyniło Olivię Business Centre największym projektem biurowym w Polsce. Projekt architektoniczny zespołu budynków oraz Olivia Gate powstał w pracowni Konior&Partners. Projektantem wszystkich budynków jest pracownia BJK Architekci. Najwięksi rezydenci Olivii to Amazon, Arrow, Bayer, Deloitte, Energa, EPAM, Fujifilm, Nordea, PwC, Ricoh, Sii, Staples, ThyssenKrupp.
Wiosną 2021 r. Olivia Business Centre poddana została najbardziej restrykcyjnej analizie prowadzonej przez ekspertów z International Well Building Institute (IWBI) z Nowego Yorku. Sprawdzane było bezpieczeństwo użytkowników budynków, a także rozwiązania podnoszące jakość życia na terenie centrum biznesowego, również w kontekście trwającej pandemii. Olivia otrzymała maksymalną ocenę 25 na 25 punktów. Wynik ten zdobyła w 22 podstawowych kategoriach oraz w 3 nowych, związanych z wdrożonymi na jej terenie innowacjami. Jest to pierwszy taki wynik na świecie, co potwierdza, że gdańskie budynki należą do ścisłej światowej czołówki biznesowej.
Olivia Business Centre to równocześnie znacznie więcej niż budynki. W ciągu roku odbywa się tutaj kilkaset wydarzeń biznesowych, edukacyjnych, kulturalnych i sportowych. Na terenie centrum biurowego wykreowane zostało unikalne połączenie usług i udogodnień dla najemców i gości, które tworzy osiem restauracji, 4 kawiarnie, profesjonalne dwupiętrowe centrum fitness, żłobek i przedszkole dla 100 dzieci, szkołę podstawową, liceum, akademię IT, centrum medyczne, gabinet dentystyczny, aptekę, 5 punktów obsługi klienta banków i 5 centrów konferencyjnych, O4 – jeden z największych coworkingów w Polsce, ale równocześnie rozległe patio wypełnione roślinnością, fontannami i miejscami wypoczynku.
W lipcu 2019 roku na 32, 33 i 34 piętrze Olivii Star, najwyższego budynku Polski północnej uruchomiony został projekt, stanowiący unikalną, dodatkową ofertę przyciągającą do Olivii Business Centre gości z całego świata. Na 32 piętrze otwarta została ogólnodostępna kondygnacja widokowa, umożliwiająca widok 360 st. na całe Trójmiasto. Oferuje nie tylko zachwycającą panoramę na Zatokę Gdańską, Trójmiejski Park Krajobrazowy i gdyńskie wybrzeże klifowe, ale także oryginalnie zaprojektowane wnętrza, punkty gastronomiczne i rekreacyjne. Na 33 piętrze budynku znajdują się dwie prestiżowe restauracje: Arco i Treinta y Tres, prowadzone przez Paco Péreza, jednego z najbardziej utytułowanych szefów kuchni na świecie. Natomiast na 34 kondygnacji, na wysokości blisko 160 metrów nad ziemią, utworzono położone najwyżej w Polsce multifunkcjonalne centrum konferencyjne. Olivia oferuje ponad 1600 miejsc parkingowych, szereg punktów do ładowania samochodów elektrycznych, punkty do przechowywania i ładowania hulajnóg elektrycznych, kilkaset stojaków rowerowych oraz duże szatnie z prysznicami dla rowerzystów w każdym z 8 budynków.

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.