Komunikaty PR

Transport kontenerowy wymaga najlepszych zabezpieczeń

2021-08-30  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania NotkaPR ( 0.16 MB )

Eksperci oceniają, że branża TSL będzie rozwijać się dynamicznie, a transport kontenerowy, w tym intermodalny, stanie się coraz bardziej konkurencyjny. Ważnym detalem, by tak się stało są dobrze zabezpieczone jednostki transportowe, co zmniejsza ryzyko uszkodzenia towarów, usprawnia dostawy i poprawia jakość usług. Eksperci z Silny&Salamon od lat „stawiają kropkę nad i” w tym obszarze dostarczając plomby kontenerowe liderom branży TSL.

Branża TSL pomimo trudnej sytuacji gospodarczej wywołanej pandemią dobrze sobie poradziła, co potwierdza 26. ranking firm TSL opublikowany przez Dziennik Gazetę Prawną. Ranking wskazuje, że firmy z tego sektora w 2020 roku odnotowały wzrost przychodów o 7,1%, zwiększenie zatrudnienia o 30%, a rentowność o 26%.

Dobrze zabezpieczony towar

Eksperci oceniają, że branża TSL będzie rozwijać się nadal, a transport kontenerowy, w tym intermodalny, stanie się coraz bardziej konkurencyjny. W ostatnich latach jest najczęściej stosowanym rodzajem transportu i coraz więcej ładunków przewożonych jest w kontenerach, na co z wpłynął w dużej mierze intensywny rozwój e-commerce. Kontener będący jedną, dobrze zabezpieczoną jednostką transportową, jest zaplombowany podczas całego transportu. Dzięki temu ładunek jest łatwiejszy do przemieszczania, a przede wszystkim lepiej chroniony przed kradzieżą i wpływem czynników atmosferycznych. Rolę zabezpieczenia przewozów świetnie rozumieją eksperci w zabezpieczaniu ładunków z Silny&Salamon.

Wielu naszych klientów z branży TSL zajmujących się transportem kontenerowym i intermodalnym korzysta z plomb z rodziny Maxi Sal, które zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa, a wszelkie ślady manipulacji widoczne są na nich zarówno na trzpieniu, jak i butelkowej obudowie. Od lat dostarczamy plomby kontenerowe, m.in. dla PCC Intermodal na potrzeby organizacji krajowego i międzynarodowego transportu, który odbywa się  w oparciu o regularne, polskie i zagraniczne połączenia kolejowe pomiędzy morskimi i lądowymi terminalami przeładunkowymi – mówi Dagmara Puścikowska, menedżer ds. rozwoju.

Plomby kontenerowe spełniają normy ISO 17712, kryteria bezpieczeństwa C-TPAT, są również certyfikowane przez Instytut Mechaniki Precyzyjnej, a także wymagane przy przewozach kontenerowych m.in. do Stanów Zjednoczonych, Japonii i Emiratów Arabskich. 

– Klienci stosują nasze produkty do plombowania środków transportu, kontenerów i wagonów kolejowych, a także do zabezpieczania wartościowych ładunków. Plomby są odporne na ekstremalne warunki temperaturowe, a wytrzymałość na rozerwanie wynosi powyżej 1000 kg. Dodatkowo na każdej plombie wykonujemy trwały nadruk metodą laserową podwójnej numeracji na trzpieniu i obudowie, który pozwala jednoznacznie zidentyfikować plombę np.: moment założenia, partię towaru – podkreśla Dagmara Puścikowska, menedżer ds. rozwoju.

Partner od zabezpieczeń w gdyńskim porcie

Warto wspomnieć, że według rankingu DGP, jedną z kategorii firm, które uzyskały największą dynamikę przychodów, stanowią podmioty skupione na spedycji morskiej i oceanicznej. Nie bez znaczenia jest więc lokalizacja partnera w zabezpieczaniu ładunków kontenerowych, firmy Silny&Salamon, tuż obok prężnie rozwijającego się Portu Gdynia, którego rola w zakresie obsługi transportów kontenerowych stale rośnie.

Przed wakacjami eksperci z Silny&Salamon opracowali pierwszy na rynku przewodnik po plombach pt. „Jak dobrać skuteczne zabezpieczenie – przewodnik po plombach 2021”, który stanowi praktyczny zestaw porad dla tych, którzy stoją przed wyzwaniem zapewnienia bezpieczeństwa w firmie. Aby otrzymać bezpłatny egzemplarz, należy skontaktować się z Dagmarą Puścikowską, pisząc pod adres dagmara.puscikowska@plomby.biz.

Więcej informacji o firmie znajduje się na www.plomby.biz i www.pakowanie.biz oraz na profilach LinkedIn: Silny & Salamon Sp. z o.o. (profil główny) i Silny & Salamon - wyłączny dystrybutor APS Autobag.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2024” Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:00

Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2024”

Wyróżnienie „Kobieta roku w Logistyce” przyznawane jest od 13 lat przez Forum Kobiet w Logistyce, które skupia społeczność menedżerek pracujących
Transport Nowa Country Manager na czele polskiego oddziału Hillebrand Gori
2024-07-01 | 15:00

Nowa Country Manager na czele polskiego oddziału Hillebrand Gori

Hillebrand Gori, globalny operator logistyczny dla branży beverage, powołał nowego Country Managera oddziału w Polsce. Z początkiem maja stanowisko to objęła Olga Kołakowska. Olga
Transport Trenerzy Akademii Kierowców Girteki o szkoleniach z jazdy BEV
2024-07-01 | 15:00

Trenerzy Akademii Kierowców Girteki o szkoleniach z jazdy BEV

Girteka, największy przewoźnik drogowy w Europie, promuje inicjatywy na rzecz dekarbonizacji i zrównoważonego transportu drogowego, w oparciu o elektryczne samochody  ciężarowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.