Komunikaty PR

Uber wprowadza nowy produkt z myślą o zwierzętach - Uber Pets

2021-12-07  |  09:30
Biuro prasowe

Najlepszym przyjacielem człowieka jest pies… albo kot, lub świnka morska. Od teraz mogą nie tylko towarzyszyć swojemu właścicielowi w domu, czy na spacerze, ale także podczas miejskiej podróży. Pomoże w tym dedykowana usługa Uber Pets, dzięki której możemy zamówić przejazd ze zwierzakiem, w cenie zbliżonej do UberX. W związku z uruchomieniem nowego produktu Uber zdecydował się również wesprzeć program Adopciaki.pl prowadzony przez Fundację Viva! - w nadziei, że ich futrzaści podopieczni prędko będą mogli ruszyć w swoją pierwszą podróż z nową rodziną. Jak działa Uber Pets?

O psie, który jeździł Uberem

Aplikacja Uber ułatwia przemieszczanie się milionom ludzi na świecie. Teraz firma zdecydowała, że najwyższy czas usprawnić  sposób, w jaki poruszamy się… z naszymi czworonożnymi pupilami. Zwierzaki coraz częściej towarzyszą nam w codziennych podróżach do sklepu czy nawet do pracy, zaś właściciele umawiający się, aby ich czworonożni przyjaciele mogli się ze sobą pobawić na podwórku albo psim placu zabaw, jest nową formą socjalizacji - nie tylko dla zwierząt.

Z myślą o naszych czworonogach, Uber uruchomił nowy produkt. Zamawiając przejazd Uber Pets, mamy pewność, że podróż odbędzie się w pojeździe, w którym nasi futrzaści przyjaciele są mile widziani. Kierowcy mogą sami zdecydować czy chcą oferować przejazdy w ramach Uber Pets. Od dziś aż w 7 lokalizacjach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Lublinie oraz w Aglomeracji Górnośląskiej, w widoku aplikacji pojawi się nowy produkt, przeznaczony dla właścicieli zwierząt. 

Nie masz zwierzaka - A może adoptuj?

Uruchamiając nowy produkt, Uber nie zapomniał o zwierzakach, które podróż do swojej nowej rodziny mają jeszcze przed sobą. Firma zdecydowała się wesprzeć program Adopciaki.pl prowadzony przez Fundację Viva!, zrzeszający wolontariuszy prowadzących domy tymczasowe dla bezdomnych psów i kotów.  Często są to zwierzęta po traumach, które w domu tymczasowym odzyskują zaufanie, są uczone życia z człowiekiem i przygotowywane do docelowej adopcji. Dzięki temu procesowi niemal 100% adopcji przez program Adopciaki.pl kończy się happy endem. Środki przekazane przez Uber pozwolą na przyjęcie do programu i pomoc jeszcze większej liczby zwierząt. Organizacja otrzymała także pulę kodów na przejazdy, które wolontariusze będą wykorzystywać w procesie adopcji i w transporcie zwierząt do nowych domów.

“Dobro zwierząt jest dla nas priorytetem. Dlatego cieszymy się, że coraz więcej firm wspiera program Adopciaki.pl i  sieć domów tymczasowych oraz uruchamia dedykowaną ofertę, która pomoże zarówno naszym wolontariuszom jak i przyszłym i obecnym właścicielom zwierzaków. Dzięki temu wsparciu będziemy mogli pomóc jeszcze większej liczbie zwierzaków i znaleźć im nowy dom” - mówi Elżbieta Malczyk, koordynator programu Adopciaki.pl z Fundacji Viva!

Jak działa Uber Pets?

Zamówienie przejazdu Uber Pets jest tak proste jak w przypadku podróży popularnym UberX. Wystarczy uruchomić aplikację Uber, wybrać adres docelowy, odbioru, a platforma połączy nas z najbliższym kierowcą, który wyraził zgodę na podróże ze zwierzętami domowymi. 

Przed skorzystaniem z Uber Pets należy pamiętać o dobrych praktykach, takich jak:

  • Pilnowanie, aby nasz czworonożny towarzysz nie przeszkadzał kierowcy w prowadzeniu auta
  • W razie możliwości zabranie ze sobą koca, na którym posadzimy naszego pupila, lub wzięcie go na kolana - aby zadbać o czystość pojazdu
  • Podróżowanie ze zwierzęciem na smyczy, w kagańcu lub transporterze
  • Skontaktowanie się z kierowcą, jeśli podróżujemy z więcej niż jednym pupilem. W ramach Uber Pets możemy podróżować z jednym zwierzęciem, chyba że kierowca wyrazi zgodę na przyjęcie dodatkowych pasażerów.

W ramach Uber Pets można podróżować ze zwierzętami domowymi*. Więcej informacji na temat korzystania z Uber Pets można znaleźć na stronie  https://www.uber.com/pl/blog/uber-pets/

Informacje o zwierzakach potrzebujących nowego domu można znaleźć na stronie adopciaki.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2024” Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:00

Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2024”

Wyróżnienie „Kobieta roku w Logistyce” przyznawane jest od 13 lat przez Forum Kobiet w Logistyce, które skupia społeczność menedżerek pracujących
Transport Nowa Country Manager na czele polskiego oddziału Hillebrand Gori
2024-07-01 | 15:00

Nowa Country Manager na czele polskiego oddziału Hillebrand Gori

Hillebrand Gori, globalny operator logistyczny dla branży beverage, powołał nowego Country Managera oddziału w Polsce. Z początkiem maja stanowisko to objęła Olga Kołakowska. Olga
Transport Trenerzy Akademii Kierowców Girteki o szkoleniach z jazdy BEV
2024-07-01 | 15:00

Trenerzy Akademii Kierowców Girteki o szkoleniach z jazdy BEV

Girteka, największy przewoźnik drogowy w Europie, promuje inicjatywy na rzecz dekarbonizacji i zrównoważonego transportu drogowego, w oparciu o elektryczne samochody  ciężarowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.