Komunikaty PR

UPS REKOMPENSUJE OFFSETY WĘGLOWE PACZEK W CZERWCU

2020-06-01  |  14:00
Biuro prasowe

Firma UPS (NYSE:UPS) ogłosiła, że z okazji Światowego Dnia Środowiska, zrekompensuje offsety węglowe wszystkich przesyłek wysłanych w czerwcu w ramach programu neutralności węglowej UPS carbon neutral. Usługa UPS carbon neutral równoważy szacowany ślad węglowy każdej paczki poprzez zakup offestów węglowych.

„Zdecydowanie nie ma lepszego sposobu, by uczcić Światowy Dzień Środowiska, niż poprzez wspieranie działań na rzecz naszej planety” powiedziała Suzanne Lindsay-Walker, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju (CSO) i wiceprezes ds. środowiska w UPS. „Firma UPS ma nadzieję, że poprzez zwiększenie świadomości o korzyściach usługi UPS Carbon Neutral, więcej klientów z niej skorzysta, pomagając w ten sposób sfinansować duże programy redukcji emisji dwutlenku węgla I zmniejszyć ślad węglowy przesyłek”.

Chcąc wziąć udział w programie, nadawcy uiszczają drobną opłatę, aby zrekompensować emisję CO2 przesyłek. UPS następnie dopasuje offsety węglowe przez cały miesiąc. Dzięki temu wpływ wysyłającego będzie podwójny i pozwoli w jeszcze większym stopniu ograniczyć ślad węglowy w czerwcu. Ryczałtowa cena za paczkę w ramach tej opcjonalnej usługi wynosi 0,45 zł, usługa międzynarodowa to koszt 0,80 zł, wysyłka poza kraje europejskie kosztuje 2,25 zł, a paleta Worldwide – 65 zł.

Firma US Pwprowadziła usługę UPS Carbon Neutral w 2010 r. Rocznie  firma rekompensuje ponad 60 milionów paczek, co odpowiada zrównoważeniu ponad 100 tys. ton dwutlenku węgla. W jej ramach UPS wspiera światowe projekty obejmujące zalesianie, niszczenie gazów wysypiskowych i oczyszczanie ścieków. Stosowany przez firmę UPS proces związany z przesyłkami z usługą Carbon Neutral jest corocznie sprawdzany, badany i weryfikowany przez firmę Société Générale de Surveillance (SGS). Ponadto, jest on zgodny z protokołem    CarbonNeutral  opracowanym przez firmę Natural Capital Partners. 

Usługa UPS carbon neutral to tylko jeden ze sposobów w jaki firma zmniejsza wpływ przesyłek na środowisko.  Klienci mogą również wybrać bardziej zrównoważone opcje dostaw oraz rozwiązania zaprojektowane z myślą o bardziej efektywnych zwrotach. Jedną z nich jest kierowanie paczek do lokalizacji alternatywnych punktów odbioru i nadania przesyłek UPS Access Point®.

Możliwość doręczenia przesyłek dla wielu konsumentów jednocześnie ogranicza próby dostawy dla jednego adresu. Klienci mogą również uczestniczyć w programie UPS Eco Responsible Packaging  bądź też UPS może przeprowadzić analizę śladu węglowego ich wysyłek. W zakresie zwrotów UPS współpracuje z firmą Optoro, korzystając z jej platformy optymalizacji zwrotów, która pomaga nadawcom w Stanach Zjednoczonych zmaksymalizować wartość zwrotów i zmniejszyć ilość towarów trafiających na śmietniki.

Co więcej, klienci są beneficjentami działań UPS skoncentrowanych na redukcji emisji dwutlenku węgla. W ciągu ostatniej dekady firma zainwestowała ponad 1 miliard dolarów w pojazdy napędzane paliwem alternatywnym i zaawansowaną technologię, a także w infrastrukturę pomocniczą. Firma jest obecnie największym użytkownikiem odnawialnego gazu ziemnego w branży transportowej i dysponuje specjalistyczną, alternatywnie zasilaną i zaawansowaną technologicznie flotą ponad 10300 pojazdów. Ostatnio UPS ogłosił plany zakupu ponad 6000 ciężarówek na gaz ziemny do 2022 roku, a w styczniu bieżącego roku – inwestycję w brytyjską firmę technologiczną Arrival, w ramach której zobowiązał się do zakupu 10 000 pojazdów elektrycznych. Firma UPS jest ważną częścią łańcuchów dostaw swoich klientów i stale oferuje zrównoważone rozwiązania, które mają wpływ na ich łańcuchy wartości.       

UPS automatycznie zrekompensuje wszystkie offsety w czerwcu. Aby rozpocząć bardziej zrównoważoną wysyłkę już dziś, wejdź tu. Więcej informacji na temat bieżących inicjatyw firmy UPS w zakresie zrównoważonego rozwoju można znaleźć na stroniewww.ups.com/sustainability, gdzie udostępniony zostanie 30 czerwca 2020 roku 18. doroczny raport firmy UPS dotyczącym zrównoważonego rozwoju.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Trend, którego nie da się zatrzymać: e-mikromobilność podbija europejskie rynki Biuro prasowe
2024-05-13 | 13:30

Trend, którego nie da się zatrzymać: e-mikromobilność podbija europejskie rynki

Fundamentem ekologia, filarami komfort i radość Europa bacznie przygląda się zachowaniom konsumenckim dotyczącym mikromobilności. Badanie przeprowadzone przez niemiecki ADAC wskazuje, że
Transport DSV – Global Transport and Logistics wyróżnione w najnowszym raporcie Forum Odpo
2024-05-09 | 14:00

DSV – Global Transport and Logistics wyróżnione w najnowszym raporcie Forum Odpo

Publikowany corocznie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” to największy polski przegląd inicjatyw CSR i
Transport Ciężarówki bezemisyjne rozwożą produkty PepsiCo w Warszawie
2024-04-29 | 15:00

Ciężarówki bezemisyjne rozwożą produkty PepsiCo w Warszawie

Warszawa, 29 kwietnia 2024 roku PepsiCo zaopatruje punkty sprzedaży w ścisłym centrum Warszawy rozwożąc napoje i przekąski w bezemisyjnych ciężarówkach. Działanie to wpisuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób

Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.

Transport

Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie

Ponad 85 mld  euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.

Transport

Przed polskimi firmami transportowymi piętrzą się problemy. Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy działający na unijnym rynku

Jednym z najpoważniejszych problemów firm transportowych jest dziś udział ogromnej liczby pośredników na unijnym rynku. – W sprytny sposób podkupują zlecenia, przetrzymując je do ostatniej chwili, kiedy mogą je dobrze, za niską cenę sprzedać. W efekcie przewoźnik wykonuje fracht o wartości niepokrywającej kosztów takiego transportu – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak ocenia, polska branża transportowa jest w tej chwili w kryzysie, wywołanym przez cały szereg nakładających się na siebie czynników, w tym także m.in. spowolnienie w europejskiej gospodarce i wyzwania związane z redukcją emisji. Zakłócenia powodowane ostatnimi protestami i blokowaniem polsko-ukraińskiej granicy tylko te problemy potęgują.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.