UPS REKOMPENSUJE OFFSETY WĘGLOWE PACZEK W CZERWCU
Firma UPS (NYSE:UPS) ogłosiła, że z okazji Światowego Dnia Środowiska, zrekompensuje offsety węglowe wszystkich przesyłek wysłanych w czerwcu w ramach programu neutralności węglowej UPS carbon neutral. Usługa UPS carbon neutral równoważy szacowany ślad węglowy każdej paczki poprzez zakup offestów węglowych.
„Zdecydowanie nie ma lepszego sposobu, by uczcić Światowy Dzień Środowiska, niż poprzez wspieranie działań na rzecz naszej planety” powiedziała Suzanne Lindsay-Walker, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju (CSO) i wiceprezes ds. środowiska w UPS. „Firma UPS ma nadzieję, że poprzez zwiększenie świadomości o korzyściach usługi UPS Carbon Neutral, więcej klientów z niej skorzysta, pomagając w ten sposób sfinansować duże programy redukcji emisji dwutlenku węgla I zmniejszyć ślad węglowy przesyłek”.
Chcąc wziąć udział w programie, nadawcy uiszczają drobną opłatę, aby zrekompensować emisję CO2 przesyłek. UPS następnie dopasuje offsety węglowe przez cały miesiąc. Dzięki temu wpływ wysyłającego będzie podwójny i pozwoli w jeszcze większym stopniu ograniczyć ślad węglowy w czerwcu. Ryczałtowa cena za paczkę w ramach tej opcjonalnej usługi wynosi 0,45 zł, usługa międzynarodowa to koszt 0,80 zł, wysyłka poza kraje europejskie kosztuje 2,25 zł, a paleta Worldwide – 65 zł.
Firma US Pwprowadziła usługę UPS Carbon Neutral w 2010 r. Rocznie firma rekompensuje ponad 60 milionów paczek, co odpowiada zrównoważeniu ponad 100 tys. ton dwutlenku węgla. W jej ramach UPS wspiera światowe projekty obejmujące zalesianie, niszczenie gazów wysypiskowych i oczyszczanie ścieków. Stosowany przez firmę UPS proces związany z przesyłkami z usługą Carbon Neutral jest corocznie sprawdzany, badany i weryfikowany przez firmę Société Générale de Surveillance (SGS). Ponadto, jest on zgodny z protokołem CarbonNeutral opracowanym przez firmę Natural Capital Partners.
Usługa UPS carbon neutral to tylko jeden ze sposobów w jaki firma zmniejsza wpływ przesyłek na środowisko. Klienci mogą również wybrać bardziej zrównoważone opcje dostaw oraz rozwiązania zaprojektowane z myślą o bardziej efektywnych zwrotach. Jedną z nich jest kierowanie paczek do lokalizacji alternatywnych punktów odbioru i nadania przesyłek UPS Access Point®.
Możliwość doręczenia przesyłek dla wielu konsumentów jednocześnie ogranicza próby dostawy dla jednego adresu. Klienci mogą również uczestniczyć w programie UPS Eco Responsible Packaging bądź też UPS może przeprowadzić analizę śladu węglowego ich wysyłek. W zakresie zwrotów UPS współpracuje z firmą Optoro, korzystając z jej platformy optymalizacji zwrotów, która pomaga nadawcom w Stanach Zjednoczonych zmaksymalizować wartość zwrotów i zmniejszyć ilość towarów trafiających na śmietniki.
Co więcej, klienci są beneficjentami działań UPS skoncentrowanych na redukcji emisji dwutlenku węgla. W ciągu ostatniej dekady firma zainwestowała ponad 1 miliard dolarów w pojazdy napędzane paliwem alternatywnym i zaawansowaną technologię, a także w infrastrukturę pomocniczą. Firma jest obecnie największym użytkownikiem odnawialnego gazu ziemnego w branży transportowej i dysponuje specjalistyczną, alternatywnie zasilaną i zaawansowaną technologicznie flotą ponad 10300 pojazdów. Ostatnio UPS ogłosił plany zakupu ponad 6000 ciężarówek na gaz ziemny do 2022 roku, a w styczniu bieżącego roku – inwestycję w brytyjską firmę technologiczną Arrival, w ramach której zobowiązał się do zakupu 10 000 pojazdów elektrycznych. Firma UPS jest ważną częścią łańcuchów dostaw swoich klientów i stale oferuje zrównoważone rozwiązania, które mają wpływ na ich łańcuchy wartości.
UPS automatycznie zrekompensuje wszystkie offsety w czerwcu. Aby rozpocząć bardziej zrównoważoną wysyłkę już dziś, wejdź tu. Więcej informacji na temat bieżących inicjatyw firmy UPS w zakresie zrównoważonego rozwoju można znaleźć na stroniewww.ups.com/sustainability, gdzie udostępniony zostanie 30 czerwca 2020 roku 18. doroczny raport firmy UPS dotyczącym zrównoważonego rozwoju.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.