Komunikaty PR

W GLS przesyłki w Black Friday dostarczał kurier-ninja

2022-11-29  |  12:16
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Do pobrania docx ( 0.12 MB )

W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała wyjątkową kampanię budującą świadomość swojej marki wśród konsumentów e-commerce. W jej ramach, kurier zyskał nowe oblicze i stał się kurierem-ninja. Niezawodnie, szybko i zwinnie dostarczającym zakupy upolowane w ten doskonale wszystkim znany czarny piątek.

Na co dzień kurier, w Black Friday ninja – takie hasło towarzyszy kampanii. Jej głównym elementem jest specjalnie przygotowany spot, w którym obserwujemy jak kurier ninja dostarcza paczkę małemu chłopcu. Zgodnie ze swoją misją GLS dostarcza coś więcej niż przesyłki, dlatego dzięki przesyłce z zabawkowym mieczem chłopiec również staje się ninja, a na jego twarzy pojawia się szczery uśmiech.

Kampania została zrealizowana przy współpracy z agencją reklamową Rebell Studio, która odpowiedzialna była za scenariusz i produkcję spotu oraz zakup mediów. Działania zostały również wsparte poprzez publikacje na profilach GLS Poland na Facebooku, Instagramie oraz platformie LinkedIn.

W GLS wiemy, że paczki, które dostarczamy, niosą za sobą emocje. To właśnie chcieliśmy pokazać w naszym spocie. Każdego dnia staramy się jeszcze efektywniej i szybciej dostarczać przesyłki naszych klientów. Nasi kurierzy niczym ninja robią co w ich mocy, by niezawodnie doręczyć wszystkie paczki. Szczególnie w tak gorącym okresie, jakim jest Black Friday. Praca przy produkcji spotu dostarczyła nam dużo satysfakcji, co mamy nadzieję, udało się Państwu w tych kilku sekundach przekazać – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager GLS Poland.

Praca kurierów potrafi być wymagająca. Nieraz towarzyszy jej wiele logistycznych wyzwań, ale jest też źródłem ogromnej satysfakcji. Kurierzy dostarczają oczekiwane, wymarzone, wyczekane przesyłki. Czasem poekscytowani odbiorcy zapominają się i już przy nich z pasją otwierają paczki, sprawiając, że są oni częścią tej chwili. I tak, w naszej historii, mały chłopiec z ekscytacją wyjmuje zamówiony miecz z tuby i robi pokaz ninja ruchów. Ku jego zaskoczeniu kurier wyciąga z kieszeni opaskę i w mgnieniu oka zamienia się w kuriera-ninję. Chłopiec z zachwytu nieruchomieje. Ma swojego nowego bohatera! Praca przy tym projekcie była dla nas też niezłym wyzwaniem czasowym, ale tak jak dla kurierów GLS, tak i dla Rebell Studio nie ma rzeczy niemożliwych. Efekt sami oceńcie –  mówi Ela Martin, strategy director & partner Rebell Studio.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw Biuro prasowe
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.