W GLS przesyłki w Black Friday dostarczał kurier-ninja
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała wyjątkową kampanię budującą świadomość swojej marki wśród konsumentów e-commerce. W jej ramach, kurier zyskał nowe oblicze i stał się kurierem-ninja. Niezawodnie, szybko i zwinnie dostarczającym zakupy upolowane w ten doskonale wszystkim znany czarny piątek.
Na co dzień kurier, w Black Friday ninja – takie hasło towarzyszy kampanii. Jej głównym elementem jest specjalnie przygotowany spot, w którym obserwujemy jak kurier ninja dostarcza paczkę małemu chłopcu. Zgodnie ze swoją misją GLS dostarcza coś więcej niż przesyłki, dlatego dzięki przesyłce z zabawkowym mieczem chłopiec również staje się ninja, a na jego twarzy pojawia się szczery uśmiech.
Kampania została zrealizowana przy współpracy z agencją reklamową Rebell Studio, która odpowiedzialna była za scenariusz i produkcję spotu oraz zakup mediów. Działania zostały również wsparte poprzez publikacje na profilach GLS Poland na Facebooku, Instagramie oraz platformie LinkedIn.
– W GLS wiemy, że paczki, które dostarczamy, niosą za sobą emocje. To właśnie chcieliśmy pokazać w naszym spocie. Każdego dnia staramy się jeszcze efektywniej i szybciej dostarczać przesyłki naszych klientów. Nasi kurierzy niczym ninja robią co w ich mocy, by niezawodnie doręczyć wszystkie paczki. Szczególnie w tak gorącym okresie, jakim jest Black Friday. Praca przy produkcji spotu dostarczyła nam dużo satysfakcji, co mamy nadzieję, udało się Państwu w tych kilku sekundach przekazać – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager GLS Poland.
– Praca kurierów potrafi być wymagająca. Nieraz towarzyszy jej wiele logistycznych wyzwań, ale jest też źródłem ogromnej satysfakcji. Kurierzy dostarczają oczekiwane, wymarzone, wyczekane przesyłki. Czasem poekscytowani odbiorcy zapominają się i już przy nich z pasją otwierają paczki, sprawiając, że są oni częścią tej chwili. I tak, w naszej historii, mały chłopiec z ekscytacją wyjmuje zamówiony miecz z tuby i robi pokaz ninja ruchów. Ku jego zaskoczeniu kurier wyciąga z kieszeni opaskę i w mgnieniu oka zamienia się w kuriera-ninję. Chłopiec z zachwytu nieruchomieje. Ma swojego nowego bohatera! Praca przy tym projekcie była dla nas też niezłym wyzwaniem czasowym, ale tak jak dla kurierów GLS, tak i dla Rebell Studio nie ma rzeczy niemożliwych. Efekt sami oceńcie – mówi Ela Martin, strategy director & partner Rebell Studio.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Wiceprzewodniczący PE: Polska prezydencja zapewniła UE stabilność w niepewnych czasach. Wiele inicjatyw dotyczyło obronności
Polska prezydencja zapewniła Unii Europejskiej stabilną pozycję polityczną i ekonomiczną – podkreśla wiceprzewodniczący Parlamentu Europejskiego, który przyjechał do Warszawy na Konferencję Komisji do Spraw Unijnych Parlamentów Unii Europejskiej (COSAC). W trakcie sesji plenarnej podkreślono, że do tej pory udało się przyjąć szereg inicjatyw, z których najważniejsze są te z obszaru obronności. Niebawem stery w Radzie UE przejmie Dania, która zdaniem polityków powinna wśród priorytetów postawić ponownie na kwestie bezpieczeństwa, ale też szukanie nowych partnerów handlowych w związku z polityką gospodarczą Stanów Zjednoczonych.
Konsument
ZUS zatwierdził standardy dofinansowania posiłków dla pracowników. To nowy rozdział w firmowych benefitach

W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków zawodowych ZUS oficjalnie zatwierdził katalog standardów dotyczących dofinansowania posiłków pracowniczych. Po stronie pracodawcy ogranicza to formalności do minimum – świadczenia żywieniowe mogą być wyłączone z ZUS do kwoty 450 zł miesięcznie pod warunkiem, że firma wdroży określone rozwiązania. Z kolei dla pracowników oznacza to odczuwalne wsparcie domowego budżetu.
Transport
Bolt rozpoczyna szkolenia z bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Będzie wprowadzać także nowe funkcje bezpieczeństwa

W I kwartale br. na polskich drogach było bezpieczniej niż rok wcześniej, ale wciąż jest jeszcze wiele do poprawy – wynika z danych Policji. W poprawę bezpieczeństwa na drogach angażuje się Bolt, organizując szkolenia dla partnerów flotowych firmy, z których finalnie skorzystają kierowcy taksówek. Cykl zajęć poprowadzą eksperci Centrum Inicjatyw Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Bolt podkreśla, że działania na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym to element wartego 100 mln euro globalnego programu inicjatyw na rzecz poprawy bezpieczeństwa przejazdów zamawianych przez aplikację firmy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.