Wysyp letnich nowości na stacjach Circle K

Na nadchodzące ciepłe miesiące Circle K przygotowało prawdziwe letnie orzeźwienie. Spragnieni chwili relaksu klienci mogą schłodzić się, popijając kultowe napoje K-Freeze rodem z USA oraz Ice Latte o modnym, tropikalnym smaku marakui. Z kolei dla spragnionych… sycącej przekąski sieć proponuje smakowitego kebaba w kanapce albo w panini w połączeniu z mixem serów. Circle K przygotowało jeszcze więcej letnich nowości w ofercie gastronomicznej, których można spróbować do 6 lipca.
Lato i ciepłe dni coraz bliżej, więc w Circle K rozpoczyna się sezon na letnie orzeźwienie. Mrożone napoje K-Freeze to jeden z hitów ostatnich lat na stacjach Circle K, dlatego również w tym roku nie mogło ich zabraknąć w ofercie gastronomicznej sieci. Klienci mają do wyboru 4 różne smaki i kolory – malinową, jabłkową i truskawkową Fantę oraz klasyczną Coca-Colę, które mogą dowolnie łączyć. Napoje są oferowane na wybranych stacjach Circle K, a ich listę można sprawdzić na stronie https://www.circlek.pl/kfreeze. Z kolei dla smakoszy kawy sieć przygotowała jej letnie wydanie – Ice Latte Marakuja, czyli kawę z kostkami lodu i tropikalnym syropem, w sam raz na upalne dni.
Orzeźwiające napoje to tylko część nowości, których mogą spróbować klienci Circle K. Kebab w kanapce lub w panini z mixem serów, czerwoną cebulką, sosem amerykańskim i sałatką szwedzką to doskonała propozycja dla klientów poszukających ciepłej przekąski na trasie. Alternatywą może być ciabatta z jajkiem albo nowy wypiek na słodko – ślimak z serkiem i jagodami dostępny za 3,49zł jako dodatek do dowolnej kawy.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.