Wysyp letnich nowości na stacjach Circle K
Na nadchodzące ciepłe miesiące Circle K przygotowało prawdziwe letnie orzeźwienie. Spragnieni chwili relaksu klienci mogą schłodzić się, popijając kultowe napoje K-Freeze rodem z USA oraz Ice Latte o modnym, tropikalnym smaku marakui. Z kolei dla spragnionych… sycącej przekąski sieć proponuje smakowitego kebaba w kanapce albo w panini w połączeniu z mixem serów. Circle K przygotowało jeszcze więcej letnich nowości w ofercie gastronomicznej, których można spróbować do 6 lipca.
Lato i ciepłe dni coraz bliżej, więc w Circle K rozpoczyna się sezon na letnie orzeźwienie. Mrożone napoje K-Freeze to jeden z hitów ostatnich lat na stacjach Circle K, dlatego również w tym roku nie mogło ich zabraknąć w ofercie gastronomicznej sieci. Klienci mają do wyboru 4 różne smaki i kolory – malinową, jabłkową i truskawkową Fantę oraz klasyczną Coca-Colę, które mogą dowolnie łączyć. Napoje są oferowane na wybranych stacjach Circle K, a ich listę można sprawdzić na stronie https://www.circlek.pl/kfreeze. Z kolei dla smakoszy kawy sieć przygotowała jej letnie wydanie – Ice Latte Marakuja, czyli kawę z kostkami lodu i tropikalnym syropem, w sam raz na upalne dni.
Orzeźwiające napoje to tylko część nowości, których mogą spróbować klienci Circle K. Kebab w kanapce lub w panini z mixem serów, czerwoną cebulką, sosem amerykańskim i sałatką szwedzką to doskonała propozycja dla klientów poszukających ciepłej przekąski na trasie. Alternatywą może być ciabatta z jajkiem albo nowy wypiek na słodko – ślimak z serkiem i jagodami dostępny za 3,49zł jako dodatek do dowolnej kawy.
Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.