Wysyp letnich nowości na stacjach Circle K

Na nadchodzące ciepłe miesiące Circle K przygotowało prawdziwe letnie orzeźwienie. Spragnieni chwili relaksu klienci mogą schłodzić się, popijając kultowe napoje K-Freeze rodem z USA oraz Ice Latte o modnym, tropikalnym smaku marakui. Z kolei dla spragnionych… sycącej przekąski sieć proponuje smakowitego kebaba w kanapce albo w panini w połączeniu z mixem serów. Circle K przygotowało jeszcze więcej letnich nowości w ofercie gastronomicznej, których można spróbować do 6 lipca.
Lato i ciepłe dni coraz bliżej, więc w Circle K rozpoczyna się sezon na letnie orzeźwienie. Mrożone napoje K-Freeze to jeden z hitów ostatnich lat na stacjach Circle K, dlatego również w tym roku nie mogło ich zabraknąć w ofercie gastronomicznej sieci. Klienci mają do wyboru 4 różne smaki i kolory – malinową, jabłkową i truskawkową Fantę oraz klasyczną Coca-Colę, które mogą dowolnie łączyć. Napoje są oferowane na wybranych stacjach Circle K, a ich listę można sprawdzić na stronie https://www.circlek.pl/kfreeze. Z kolei dla smakoszy kawy sieć przygotowała jej letnie wydanie – Ice Latte Marakuja, czyli kawę z kostkami lodu i tropikalnym syropem, w sam raz na upalne dni.
Orzeźwiające napoje to tylko część nowości, których mogą spróbować klienci Circle K. Kebab w kanapce lub w panini z mixem serów, czerwoną cebulką, sosem amerykańskim i sałatką szwedzką to doskonała propozycja dla klientów poszukających ciepłej przekąski na trasie. Alternatywą może być ciabatta z jajkiem albo nowy wypiek na słodko – ślimak z serkiem i jagodami dostępny za 3,49zł jako dodatek do dowolnej kawy.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.