Wysyp letnich nowości na stacjach Circle K

Na nadchodzące ciepłe miesiące Circle K przygotowało prawdziwe letnie orzeźwienie. Spragnieni chwili relaksu klienci mogą schłodzić się, popijając kultowe napoje K-Freeze rodem z USA oraz Ice Latte o modnym, tropikalnym smaku marakui. Z kolei dla spragnionych… sycącej przekąski sieć proponuje smakowitego kebaba w kanapce albo w panini w połączeniu z mixem serów. Circle K przygotowało jeszcze więcej letnich nowości w ofercie gastronomicznej, których można spróbować do 6 lipca.
Lato i ciepłe dni coraz bliżej, więc w Circle K rozpoczyna się sezon na letnie orzeźwienie. Mrożone napoje K-Freeze to jeden z hitów ostatnich lat na stacjach Circle K, dlatego również w tym roku nie mogło ich zabraknąć w ofercie gastronomicznej sieci. Klienci mają do wyboru 4 różne smaki i kolory – malinową, jabłkową i truskawkową Fantę oraz klasyczną Coca-Colę, które mogą dowolnie łączyć. Napoje są oferowane na wybranych stacjach Circle K, a ich listę można sprawdzić na stronie https://www.circlek.pl/kfreeze. Z kolei dla smakoszy kawy sieć przygotowała jej letnie wydanie – Ice Latte Marakuja, czyli kawę z kostkami lodu i tropikalnym syropem, w sam raz na upalne dni.
Orzeźwiające napoje to tylko część nowości, których mogą spróbować klienci Circle K. Kebab w kanapce lub w panini z mixem serów, czerwoną cebulką, sosem amerykańskim i sałatką szwedzką to doskonała propozycja dla klientów poszukających ciepłej przekąski na trasie. Alternatywą może być ciabatta z jajkiem albo nowy wypiek na słodko – ślimak z serkiem i jagodami dostępny za 3,49zł jako dodatek do dowolnej kawy.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.