Zachować to, co dobre i zwiększyć sprawność działania
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
1 stycznia Burkhard Eling przejął stery w DACHSER obejmując funkcję CEO. Zapoczątkował tym samym zmianę pokoleniową w Zarządzie firmy. W pierwszych dniach urzędowania mówi o silnym zespole i nadchodzących wyzwaniach.
Na początku tego roku na czele DACHSER stanęła nowa generacja liderów. Wspólnie z kolegami z Zarządu starannie się do tego przygotowaliśmy. Stanowimy silny zespół i uważamy, że jesteśmy gotowi na nadchodzące wyzwania.
W krótkiej perspektywie będzie to przede wszystkim kryzys związany z koronawirusem, który będzie nam towarzyszył co najmniej przez pierwszą połowę 2021 roku. Jak dotąd sieć logistyczna DACHSER radziła sobie na tym polu wyjątkowo dobrze, utrzymując globalne łańcuchy dostaw bez zakłóceń.
Kierunek cyfryzacja z zachowaniem bliskiej relacji z klientem i zrównoważony rozwój
Zrobimy wszystko, aby w tych trudnych czasach utrzymać niezawodność i wysoką jakość świadczonych usług. Będziemy pielęgnować wszystkie dobre strony DACHSER, które cenią klienci, partnerzy serwisowi oraz pracownicy. Jednocześnie zwiększymy sprawność działania i stawimy czoła największym wyzwaniom nadchodzącej dekady związanym z cyfryzacją, bez utraty bliskiej relacji z klientem, zrównoważonym rozwojem i deficytem wykwalifikowanych pracowników.
Naszym kompasem pozostanie misja DACHSER – chcemy nadal się rozwijać, by stać się najbardziej zintegrowanym dostawcą usług logistycznych na świecie i dzięki temu jeszcze lepiej optymalizować bilans logistyczny naszych klientów.
Z niecierpliwością czekamy na to, co przed nami.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.