Komunikaty PR

Zintegrowane rozwiązanie od Eurowag pomaga przewoźnikom redukować koszty

2023-04-24  |  13:20
Biuro prasowe
Kontakt
Barbara Kurzejewska
Made in PR

Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/

Zintegrowany system EVA oferowany przez Eurowag w ramach kompleksowej obsługi przewoźników to realne ułatwienie pracy. Zaledwie dwukrotnie większe od telefonu komórkowego urządzenie pokładowe może obsługiwać elektroniczne opłaty drogowe, ułatwiać zarządzanie pojazdami i flotą dzięki inteligentnej telematyce. Ponadto, system posiada zaawansowany system ochrony przed kradzieżą paliwa.

Co wyróżnia zintegrowane rozwiązanie EVA, to certyfikacja Europejskiej Usługi Opłat Elektronicznych (EETS) dla sześciu krajów europejskich. Za pośrednictwem jednego urządzenia pokładowego można uiszczać opłaty drogowe w Niemczech, Polsce, na Węgrzech, w Belgii, Austrii i Czechach, na wybranych mostach, a także na prywatnych polskich autostradach A1 i A4. W tym roku, dodatkowo do listy państw dołączą trzy kolejne: Słowacja, Hiszpania i Portugalia, ponieważ Eurowag wie, jak ważny dla firm transportowych jest zasięg opłat drogowych.

Łatwa obsługa i zarządzanie opłatami drogowymi

System EVA obejmuje jednostkę pokładową, zaawansowane oprogramowanie i zdalne zarządzanie za pośrednictwem konta użytkownika. Dzięki temu praca z nim jest niezwykle łatwa zarówno dla kierowców, dyspozytorów, jak i właścicieli flot. Samo urządzenie pokładowe jest bardzo łatwe do zainstalowania za pomocą technologii "plug and play". Wystarczy umieścić je na przedniej szybie pojazdu tak, aby nie utrudniała widoczności, podłączyć do gniazda 12V i potwierdzić dane pojazdu. Interfejs użytkownika samego urządzenia jest bardzo intuicyjny i łatwy do zrozumienia i może być obsługiwany na ten moment w sumie w 17 językach.

Klienci mogą sprawdzić swoje wykupione domeny (czyli kraje, w których aktywowali opłaty drogowe) na swoim koncie w portalu klienta Eurowag. W tym miejscu można również łatwo dodać domenę - wystarczy, edycja szczegółów dotyczących konkretnych pojazdów na swoim koncie użytkownika. Eurowag oferuje swoim klientom wygodę fakturowania post-pay dla opłat drogowych. Nie ma więc potrzeby zajmowania się przedpłatą za usługi i sprawdzania, czy na koncie klienta jest wystarczająca ilość pieniędzy.

"W tym roku planujemy dodać trzy kolejne kraje: Słowację, Hiszpanię i Portugalię. Co istotne, uruchomiliśmy już możliwość wstępnej rejestracji dla Słowacji." mówi Ivana Lang, Toll Product Manager w Eurowag.

Telematyka - oszczędność energii i pieniędzy

Zintegrowane rozwiązanie Eurowag EVA znacznie ułatwia klientom zarządzanie opłatami drogowymi, oszczędzając w ten sposób czas, moce przerobowe i bardzo często również nerwy pracowników. Eurowag działa jako kompleksowy dostawca usług dla swoich klientów, dlatego oferuje swoim klientom również: karty paliwowe, karty płatnicze dla kierowców, usługi finansowe (faktoring) i podatkowe (refundacja VAT i akcyz), a także wspomniane wcześniej zarządzanie flotą za pomocą narzędzi telematycznych.

Instalacja niektórych usług telematycznych wymaga wprawdzie fachowej pomocy pracownika firmy Eurowag, ale efekty są tego warte. System telematyczny EVA oferuje między innymi śledzenie lokalizacji pojazdu w czasie rzeczywistym, planowanie trasy, rejestrację czasu jazdy i czasu postoju, analizę zachowania kierowcy, dokładne dane z magistrali CAN, zdalne pobieranie danych z tachografu, sprawdzanie prawnych limitów czasu jazdy czy zaawansowany system ochrony przed kradzieżą paliwa FuelGuard.

Opatentowana technologia FuelGuard - bezpłatna część systemu EVA - porównuje, czy użycie karty paliwowej jest zgodne z rzeczywistą lokalizacją pojazdu. Jeśli miejsce płatności za paliwo i lokalizacja pojazdu są różne, system nie pozwoli na dokonanie płatności za paliwo. Dzięki temu właściciel floty może zaoszczędzić sporą sumę pieniędzy - średnia wielkość strat z tytułu kradzieży paliwa wynosi 1200 Euro.

Zintegrowane rozwiązanie EVA upraszcza więc i usprawnia pracę kierowców, dyspozytorów i właścicieli flot. Podczas gdy ci pierwsi docenią fakt, że EVA oszczędza im papierkowej roboty i automatycznie generuje raporty z podróży, dyspozytorzy skorzystają z planowania tras w czasie rzeczywistym i śledzenia floty. Właścicielom flot, EVA pozwoli zaoszczędzić na paliwie i kosztach utrzymania dzięki mniejszym przestojom, bardziej wydajnym trasom i innym inteligentnym funkcjom oferowanym przez system.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw Biuro prasowe
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Niepewna sytuacja zwracanych do Skarbu Państwa gruntów dzierżawnych. To może się wiązać z likwidacją infrastruktury rolniczej i miejsc pracy

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa wciąż nie przedstawił spójnego planu zagospodarowania gruntów zwracanych do Zasobów Skarbu Państwa. W efekcie setki hektarów gruntów leżą odłogiem, a strategiczna infrastruktura rolnicza jest demontowana. Spółka Top Farms od dawna wnioskowała do KOWR-u o utworzenie ośrodków produkcji rolniczej (OPR) lub podjęcie jakichkolwiek decyzji, które umożliwiłyby dalsze funkcjonowanie wielu takich obiektów rolniczych. Brak decyzji skutkuje trwałą utratą potencjału produkcyjnego, a tym samym może osłabić pozycję konkurencyjną polskiego rolnictwa.

Transport

Europejskie miasta planują wzrost inwestycji w infrastrukturę społeczną. Wydatki na niskoemisyjny transport wciąż są niewystarczające [DEPESZA]

W ciągu najbliższych trzech lat 56 proc. gmin miejskich w UE planuje zwiększyć nakłady na redukcję emisji gazów cieplarnianych, a 53 proc. – na infrastrukturę społeczną – wynika z badania EBI. Dotacje krajowe i unijne pozostają głównym źródłem finansowania inwestycji, choć samorządy szukają także innych form finansowania. O potrzebach w tym obszarze eksperci i samorządowcy rozmawiali w trakcie panelu „Fundusze unijne w rozwoju miast i regionów”, który odbył się w ramach EKG w Katowicach.

Farmacja

Właściciele psów i kotów szczególnie narażeni na choroby odkleszczowe. Nie decydują się jednak na profilaktyczne szczepienia

Eksperci ostrzegają, że Polska znajduje się w czołówce krajów Europy Środkowej pod względem liczby zachorowań na kleszczowe zapalenie mózgu, a mimo to poziom zaszczepienia przeciwko tej chorobie pozostaje dramatycznie niski. Tymczasem zmiany klimatyczne, coraz wyższe temperatury, migracje kleszczy i zanik sezonowości ich aktywności powodują, że ryzyko zakażenia jest coraz większe – nie tylko w lesie, ale i w mieście, parku czy ogrodzie, a nawet w domu, szczególnie tam, gdzie mieszkają zwierzęta.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.