Zintegrowane rozwiązanie od Eurowag pomaga przewoźnikom redukować koszty
Made in PR
Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/
Zintegrowany system EVA oferowany przez Eurowag w ramach kompleksowej obsługi przewoźników to realne ułatwienie pracy. Zaledwie dwukrotnie większe od telefonu komórkowego urządzenie pokładowe może obsługiwać elektroniczne opłaty drogowe, ułatwiać zarządzanie pojazdami i flotą dzięki inteligentnej telematyce. Ponadto, system posiada zaawansowany system ochrony przed kradzieżą paliwa.
Co wyróżnia zintegrowane rozwiązanie EVA, to certyfikacja Europejskiej Usługi Opłat Elektronicznych (EETS) dla sześciu krajów europejskich. Za pośrednictwem jednego urządzenia pokładowego można uiszczać opłaty drogowe w Niemczech, Polsce, na Węgrzech, w Belgii, Austrii i Czechach, na wybranych mostach, a także na prywatnych polskich autostradach A1 i A4. W tym roku, dodatkowo do listy państw dołączą trzy kolejne: Słowacja, Hiszpania i Portugalia, ponieważ Eurowag wie, jak ważny dla firm transportowych jest zasięg opłat drogowych.
Łatwa obsługa i zarządzanie opłatami drogowymi
System EVA obejmuje jednostkę pokładową, zaawansowane oprogramowanie i zdalne zarządzanie za pośrednictwem konta użytkownika. Dzięki temu praca z nim jest niezwykle łatwa zarówno dla kierowców, dyspozytorów, jak i właścicieli flot. Samo urządzenie pokładowe jest bardzo łatwe do zainstalowania za pomocą technologii "plug and play". Wystarczy umieścić je na przedniej szybie pojazdu tak, aby nie utrudniała widoczności, podłączyć do gniazda 12V i potwierdzić dane pojazdu. Interfejs użytkownika samego urządzenia jest bardzo intuicyjny i łatwy do zrozumienia i może być obsługiwany na ten moment w sumie w 17 językach.
Klienci mogą sprawdzić swoje wykupione domeny (czyli kraje, w których aktywowali opłaty drogowe) na swoim koncie w portalu klienta Eurowag. W tym miejscu można również łatwo dodać domenę - wystarczy, edycja szczegółów dotyczących konkretnych pojazdów na swoim koncie użytkownika. Eurowag oferuje swoim klientom wygodę fakturowania post-pay dla opłat drogowych. Nie ma więc potrzeby zajmowania się przedpłatą za usługi i sprawdzania, czy na koncie klienta jest wystarczająca ilość pieniędzy.
"W tym roku planujemy dodać trzy kolejne kraje: Słowację, Hiszpanię i Portugalię. Co istotne, uruchomiliśmy już możliwość wstępnej rejestracji dla Słowacji." mówi Ivana Lang, Toll Product Manager w Eurowag.
Telematyka - oszczędność energii i pieniędzy
Zintegrowane rozwiązanie Eurowag EVA znacznie ułatwia klientom zarządzanie opłatami drogowymi, oszczędzając w ten sposób czas, moce przerobowe i bardzo często również nerwy pracowników. Eurowag działa jako kompleksowy dostawca usług dla swoich klientów, dlatego oferuje swoim klientom również: karty paliwowe, karty płatnicze dla kierowców, usługi finansowe (faktoring) i podatkowe (refundacja VAT i akcyz), a także wspomniane wcześniej zarządzanie flotą za pomocą narzędzi telematycznych.
Instalacja niektórych usług telematycznych wymaga wprawdzie fachowej pomocy pracownika firmy Eurowag, ale efekty są tego warte. System telematyczny EVA oferuje między innymi śledzenie lokalizacji pojazdu w czasie rzeczywistym, planowanie trasy, rejestrację czasu jazdy i czasu postoju, analizę zachowania kierowcy, dokładne dane z magistrali CAN, zdalne pobieranie danych z tachografu, sprawdzanie prawnych limitów czasu jazdy czy zaawansowany system ochrony przed kradzieżą paliwa FuelGuard.
Opatentowana technologia FuelGuard - bezpłatna część systemu EVA - porównuje, czy użycie karty paliwowej jest zgodne z rzeczywistą lokalizacją pojazdu. Jeśli miejsce płatności za paliwo i lokalizacja pojazdu są różne, system nie pozwoli na dokonanie płatności za paliwo. Dzięki temu właściciel floty może zaoszczędzić sporą sumę pieniędzy - średnia wielkość strat z tytułu kradzieży paliwa wynosi 1200 Euro.
Zintegrowane rozwiązanie EVA upraszcza więc i usprawnia pracę kierowców, dyspozytorów i właścicieli flot. Podczas gdy ci pierwsi docenią fakt, że EVA oszczędza im papierkowej roboty i automatycznie generuje raporty z podróży, dyspozytorzy skorzystają z planowania tras w czasie rzeczywistym i śledzenia floty. Właścicielom flot, EVA pozwoli zaoszczędzić na paliwie i kosztach utrzymania dzięki mniejszym przestojom, bardziej wydajnym trasom i innym inteligentnym funkcjom oferowanym przez system.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.