Zintegrowane rozwiązanie od Eurowag pomaga przewoźnikom redukować koszty
Made in PR
Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/
Zintegrowany system EVA oferowany przez Eurowag w ramach kompleksowej obsługi przewoźników to realne ułatwienie pracy. Zaledwie dwukrotnie większe od telefonu komórkowego urządzenie pokładowe może obsługiwać elektroniczne opłaty drogowe, ułatwiać zarządzanie pojazdami i flotą dzięki inteligentnej telematyce. Ponadto, system posiada zaawansowany system ochrony przed kradzieżą paliwa.
Co wyróżnia zintegrowane rozwiązanie EVA, to certyfikacja Europejskiej Usługi Opłat Elektronicznych (EETS) dla sześciu krajów europejskich. Za pośrednictwem jednego urządzenia pokładowego można uiszczać opłaty drogowe w Niemczech, Polsce, na Węgrzech, w Belgii, Austrii i Czechach, na wybranych mostach, a także na prywatnych polskich autostradach A1 i A4. W tym roku, dodatkowo do listy państw dołączą trzy kolejne: Słowacja, Hiszpania i Portugalia, ponieważ Eurowag wie, jak ważny dla firm transportowych jest zasięg opłat drogowych.
Łatwa obsługa i zarządzanie opłatami drogowymi
System EVA obejmuje jednostkę pokładową, zaawansowane oprogramowanie i zdalne zarządzanie za pośrednictwem konta użytkownika. Dzięki temu praca z nim jest niezwykle łatwa zarówno dla kierowców, dyspozytorów, jak i właścicieli flot. Samo urządzenie pokładowe jest bardzo łatwe do zainstalowania za pomocą technologii "plug and play". Wystarczy umieścić je na przedniej szybie pojazdu tak, aby nie utrudniała widoczności, podłączyć do gniazda 12V i potwierdzić dane pojazdu. Interfejs użytkownika samego urządzenia jest bardzo intuicyjny i łatwy do zrozumienia i może być obsługiwany na ten moment w sumie w 17 językach.
Klienci mogą sprawdzić swoje wykupione domeny (czyli kraje, w których aktywowali opłaty drogowe) na swoim koncie w portalu klienta Eurowag. W tym miejscu można również łatwo dodać domenę - wystarczy, edycja szczegółów dotyczących konkretnych pojazdów na swoim koncie użytkownika. Eurowag oferuje swoim klientom wygodę fakturowania post-pay dla opłat drogowych. Nie ma więc potrzeby zajmowania się przedpłatą za usługi i sprawdzania, czy na koncie klienta jest wystarczająca ilość pieniędzy.
"W tym roku planujemy dodać trzy kolejne kraje: Słowację, Hiszpanię i Portugalię. Co istotne, uruchomiliśmy już możliwość wstępnej rejestracji dla Słowacji." mówi Ivana Lang, Toll Product Manager w Eurowag.
Telematyka - oszczędność energii i pieniędzy
Zintegrowane rozwiązanie Eurowag EVA znacznie ułatwia klientom zarządzanie opłatami drogowymi, oszczędzając w ten sposób czas, moce przerobowe i bardzo często również nerwy pracowników. Eurowag działa jako kompleksowy dostawca usług dla swoich klientów, dlatego oferuje swoim klientom również: karty paliwowe, karty płatnicze dla kierowców, usługi finansowe (faktoring) i podatkowe (refundacja VAT i akcyz), a także wspomniane wcześniej zarządzanie flotą za pomocą narzędzi telematycznych.
Instalacja niektórych usług telematycznych wymaga wprawdzie fachowej pomocy pracownika firmy Eurowag, ale efekty są tego warte. System telematyczny EVA oferuje między innymi śledzenie lokalizacji pojazdu w czasie rzeczywistym, planowanie trasy, rejestrację czasu jazdy i czasu postoju, analizę zachowania kierowcy, dokładne dane z magistrali CAN, zdalne pobieranie danych z tachografu, sprawdzanie prawnych limitów czasu jazdy czy zaawansowany system ochrony przed kradzieżą paliwa FuelGuard.
Opatentowana technologia FuelGuard - bezpłatna część systemu EVA - porównuje, czy użycie karty paliwowej jest zgodne z rzeczywistą lokalizacją pojazdu. Jeśli miejsce płatności za paliwo i lokalizacja pojazdu są różne, system nie pozwoli na dokonanie płatności za paliwo. Dzięki temu właściciel floty może zaoszczędzić sporą sumę pieniędzy - średnia wielkość strat z tytułu kradzieży paliwa wynosi 1200 Euro.
Zintegrowane rozwiązanie EVA upraszcza więc i usprawnia pracę kierowców, dyspozytorów i właścicieli flot. Podczas gdy ci pierwsi docenią fakt, że EVA oszczędza im papierkowej roboty i automatycznie generuje raporty z podróży, dyspozytorzy skorzystają z planowania tras w czasie rzeczywistym i śledzenia floty. Właścicielom flot, EVA pozwoli zaoszczędzić na paliwie i kosztach utrzymania dzięki mniejszym przestojom, bardziej wydajnym trasom i innym inteligentnym funkcjom oferowanym przez system.

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.