Zintegrowane rozwiązanie od Eurowag pomaga przewoźnikom redukować koszty
Made in PR
Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/
Zintegrowany system EVA oferowany przez Eurowag w ramach kompleksowej obsługi przewoźników to realne ułatwienie pracy. Zaledwie dwukrotnie większe od telefonu komórkowego urządzenie pokładowe może obsługiwać elektroniczne opłaty drogowe, ułatwiać zarządzanie pojazdami i flotą dzięki inteligentnej telematyce. Ponadto, system posiada zaawansowany system ochrony przed kradzieżą paliwa.
Co wyróżnia zintegrowane rozwiązanie EVA, to certyfikacja Europejskiej Usługi Opłat Elektronicznych (EETS) dla sześciu krajów europejskich. Za pośrednictwem jednego urządzenia pokładowego można uiszczać opłaty drogowe w Niemczech, Polsce, na Węgrzech, w Belgii, Austrii i Czechach, na wybranych mostach, a także na prywatnych polskich autostradach A1 i A4. W tym roku, dodatkowo do listy państw dołączą trzy kolejne: Słowacja, Hiszpania i Portugalia, ponieważ Eurowag wie, jak ważny dla firm transportowych jest zasięg opłat drogowych.
Łatwa obsługa i zarządzanie opłatami drogowymi
System EVA obejmuje jednostkę pokładową, zaawansowane oprogramowanie i zdalne zarządzanie za pośrednictwem konta użytkownika. Dzięki temu praca z nim jest niezwykle łatwa zarówno dla kierowców, dyspozytorów, jak i właścicieli flot. Samo urządzenie pokładowe jest bardzo łatwe do zainstalowania za pomocą technologii "plug and play". Wystarczy umieścić je na przedniej szybie pojazdu tak, aby nie utrudniała widoczności, podłączyć do gniazda 12V i potwierdzić dane pojazdu. Interfejs użytkownika samego urządzenia jest bardzo intuicyjny i łatwy do zrozumienia i może być obsługiwany na ten moment w sumie w 17 językach.
Klienci mogą sprawdzić swoje wykupione domeny (czyli kraje, w których aktywowali opłaty drogowe) na swoim koncie w portalu klienta Eurowag. W tym miejscu można również łatwo dodać domenę - wystarczy, edycja szczegółów dotyczących konkretnych pojazdów na swoim koncie użytkownika. Eurowag oferuje swoim klientom wygodę fakturowania post-pay dla opłat drogowych. Nie ma więc potrzeby zajmowania się przedpłatą za usługi i sprawdzania, czy na koncie klienta jest wystarczająca ilość pieniędzy.
"W tym roku planujemy dodać trzy kolejne kraje: Słowację, Hiszpanię i Portugalię. Co istotne, uruchomiliśmy już możliwość wstępnej rejestracji dla Słowacji." mówi Ivana Lang, Toll Product Manager w Eurowag.
Telematyka - oszczędność energii i pieniędzy
Zintegrowane rozwiązanie Eurowag EVA znacznie ułatwia klientom zarządzanie opłatami drogowymi, oszczędzając w ten sposób czas, moce przerobowe i bardzo często również nerwy pracowników. Eurowag działa jako kompleksowy dostawca usług dla swoich klientów, dlatego oferuje swoim klientom również: karty paliwowe, karty płatnicze dla kierowców, usługi finansowe (faktoring) i podatkowe (refundacja VAT i akcyz), a także wspomniane wcześniej zarządzanie flotą za pomocą narzędzi telematycznych.
Instalacja niektórych usług telematycznych wymaga wprawdzie fachowej pomocy pracownika firmy Eurowag, ale efekty są tego warte. System telematyczny EVA oferuje między innymi śledzenie lokalizacji pojazdu w czasie rzeczywistym, planowanie trasy, rejestrację czasu jazdy i czasu postoju, analizę zachowania kierowcy, dokładne dane z magistrali CAN, zdalne pobieranie danych z tachografu, sprawdzanie prawnych limitów czasu jazdy czy zaawansowany system ochrony przed kradzieżą paliwa FuelGuard.
Opatentowana technologia FuelGuard - bezpłatna część systemu EVA - porównuje, czy użycie karty paliwowej jest zgodne z rzeczywistą lokalizacją pojazdu. Jeśli miejsce płatności za paliwo i lokalizacja pojazdu są różne, system nie pozwoli na dokonanie płatności za paliwo. Dzięki temu właściciel floty może zaoszczędzić sporą sumę pieniędzy - średnia wielkość strat z tytułu kradzieży paliwa wynosi 1200 Euro.
Zintegrowane rozwiązanie EVA upraszcza więc i usprawnia pracę kierowców, dyspozytorów i właścicieli flot. Podczas gdy ci pierwsi docenią fakt, że EVA oszczędza im papierkowej roboty i automatycznie generuje raporty z podróży, dyspozytorzy skorzystają z planowania tras w czasie rzeczywistym i śledzenia floty. Właścicielom flot, EVA pozwoli zaoszczędzić na paliwie i kosztach utrzymania dzięki mniejszym przestojom, bardziej wydajnym trasom i innym inteligentnym funkcjom oferowanym przez system.
Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.