Zintegrowane rozwiązanie od Eurowag pomaga przewoźnikom redukować koszty
Made in PR
Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/
Zintegrowany system EVA oferowany przez Eurowag w ramach kompleksowej obsługi przewoźników to realne ułatwienie pracy. Zaledwie dwukrotnie większe od telefonu komórkowego urządzenie pokładowe może obsługiwać elektroniczne opłaty drogowe, ułatwiać zarządzanie pojazdami i flotą dzięki inteligentnej telematyce. Ponadto, system posiada zaawansowany system ochrony przed kradzieżą paliwa.
Co wyróżnia zintegrowane rozwiązanie EVA, to certyfikacja Europejskiej Usługi Opłat Elektronicznych (EETS) dla sześciu krajów europejskich. Za pośrednictwem jednego urządzenia pokładowego można uiszczać opłaty drogowe w Niemczech, Polsce, na Węgrzech, w Belgii, Austrii i Czechach, na wybranych mostach, a także na prywatnych polskich autostradach A1 i A4. W tym roku, dodatkowo do listy państw dołączą trzy kolejne: Słowacja, Hiszpania i Portugalia, ponieważ Eurowag wie, jak ważny dla firm transportowych jest zasięg opłat drogowych.
Łatwa obsługa i zarządzanie opłatami drogowymi
System EVA obejmuje jednostkę pokładową, zaawansowane oprogramowanie i zdalne zarządzanie za pośrednictwem konta użytkownika. Dzięki temu praca z nim jest niezwykle łatwa zarówno dla kierowców, dyspozytorów, jak i właścicieli flot. Samo urządzenie pokładowe jest bardzo łatwe do zainstalowania za pomocą technologii "plug and play". Wystarczy umieścić je na przedniej szybie pojazdu tak, aby nie utrudniała widoczności, podłączyć do gniazda 12V i potwierdzić dane pojazdu. Interfejs użytkownika samego urządzenia jest bardzo intuicyjny i łatwy do zrozumienia i może być obsługiwany na ten moment w sumie w 17 językach.
Klienci mogą sprawdzić swoje wykupione domeny (czyli kraje, w których aktywowali opłaty drogowe) na swoim koncie w portalu klienta Eurowag. W tym miejscu można również łatwo dodać domenę - wystarczy, edycja szczegółów dotyczących konkretnych pojazdów na swoim koncie użytkownika. Eurowag oferuje swoim klientom wygodę fakturowania post-pay dla opłat drogowych. Nie ma więc potrzeby zajmowania się przedpłatą za usługi i sprawdzania, czy na koncie klienta jest wystarczająca ilość pieniędzy.
"W tym roku planujemy dodać trzy kolejne kraje: Słowację, Hiszpanię i Portugalię. Co istotne, uruchomiliśmy już możliwość wstępnej rejestracji dla Słowacji." mówi Ivana Lang, Toll Product Manager w Eurowag.
Telematyka - oszczędność energii i pieniędzy
Zintegrowane rozwiązanie Eurowag EVA znacznie ułatwia klientom zarządzanie opłatami drogowymi, oszczędzając w ten sposób czas, moce przerobowe i bardzo często również nerwy pracowników. Eurowag działa jako kompleksowy dostawca usług dla swoich klientów, dlatego oferuje swoim klientom również: karty paliwowe, karty płatnicze dla kierowców, usługi finansowe (faktoring) i podatkowe (refundacja VAT i akcyz), a także wspomniane wcześniej zarządzanie flotą za pomocą narzędzi telematycznych.
Instalacja niektórych usług telematycznych wymaga wprawdzie fachowej pomocy pracownika firmy Eurowag, ale efekty są tego warte. System telematyczny EVA oferuje między innymi śledzenie lokalizacji pojazdu w czasie rzeczywistym, planowanie trasy, rejestrację czasu jazdy i czasu postoju, analizę zachowania kierowcy, dokładne dane z magistrali CAN, zdalne pobieranie danych z tachografu, sprawdzanie prawnych limitów czasu jazdy czy zaawansowany system ochrony przed kradzieżą paliwa FuelGuard.
Opatentowana technologia FuelGuard - bezpłatna część systemu EVA - porównuje, czy użycie karty paliwowej jest zgodne z rzeczywistą lokalizacją pojazdu. Jeśli miejsce płatności za paliwo i lokalizacja pojazdu są różne, system nie pozwoli na dokonanie płatności za paliwo. Dzięki temu właściciel floty może zaoszczędzić sporą sumę pieniędzy - średnia wielkość strat z tytułu kradzieży paliwa wynosi 1200 Euro.
Zintegrowane rozwiązanie EVA upraszcza więc i usprawnia pracę kierowców, dyspozytorów i właścicieli flot. Podczas gdy ci pierwsi docenią fakt, że EVA oszczędza im papierkowej roboty i automatycznie generuje raporty z podróży, dyspozytorzy skorzystają z planowania tras w czasie rzeczywistym i śledzenia floty. Właścicielom flot, EVA pozwoli zaoszczędzić na paliwie i kosztach utrzymania dzięki mniejszym przestojom, bardziej wydajnym trasom i innym inteligentnym funkcjom oferowanym przez system.
Ciężarówki bezemisyjne rozwożą produkty PepsiCo w Warszawie
Jak obronić się przed mandatem za tachograf za granicą?
Ile zarabiają kierowcy zawodowi C+E? Co wpływa na ich wynagrodzenia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Postępowania sądowe w Polsce trwają coraz dłużej. Wydłuża się zwłaszcza czas w sprawach gospodarczych
Czas trwania postępowań sądowych, zamiast maleć, w ostatnich latach wzrósł. W przypadku spraw gospodarczych przewlekłość procesów może oznaczać paraliż działalności firmy, a w konsekwencji nawet jej upadłość. Zdaniem prezesa Naczelnej Rady Adwokackiej receptą na ten stan rzeczy powinna być informatyzacja systemu sądowego, zwiększenie jego finansowania oraz ograniczenia zakresu przypadających do rozstrzygnięcia spraw, w których orzeczenia nie wymagają kompetencji sądów. Niepotrzebna jest też procedura gospodarcza.
Transport
Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie
Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej.
Ochrona środowiska
Stworzenie cyfrowego bliźniaka Ziemi coraz bliżej. Pomoże precyzyjniej przewidywać klęski żywiołowe
Na początku czerwca mają zostać uruchomione dwa pierwsze komponenty cyfrowej repliki Ziemi. To inicjatywa Komisji Europejskiej, w ramach której powstaje superzaawansowana symulacja zjawisk, m.in. atmosferycznych i klimatycznych, do jakich dochodzi na Ziemi. Oparte na bogatych zbiorach danych, m.in. ze zdjęć satelitarnych, i ich zaawansowanej analizie narzędzia pozwolą z dwutygodniowym wyprzedzeniem przewidywać zdarzenia pogodowe, precyzując prognozę do obszarów podzielonych na kwadraty o boku zaledwie kilku kilometrów. Będą mogły być wykorzystywane także w planowaniu miast, farm wiatrowych czy w rolnictwie. W tworzeniu rozwiązania bierze udział polski dostawca rozwiązań chmurowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.