Zmiany w kierownictwie DACHSER Air & Sea Logistics w regionie EMEA i obu Ameryk
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
W DACHSER Air & Sea Logistics (ASL) powołano nowych szefów regionów Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) oraz Ameryki Północnej i Południowej (Americas). Dr Tobias Burger stanął na czele ASL EMEA, a Ralph Riehl przejął ASL Americas.
Stanowisko Managing Director ASL EMEA objął dr Tobias Burger (43 lata). Awansował ze stanowiska zastępcy dyrektora Air & Sea Logistics, na którym odpowiadał za strategiczny rozwój tego obszaru biznesowego. Poprzednio był szefem działu Corporate Governance & CEO Office w DACHSER. Na nowo objętym stanowisku Dr Burger zastąpił Thomasa Krügera, który kierował ASL EMEA od 2016 roku.
Ponadto na czele DACHSER ASL Americas stanął Ralph Riehl (55 lat). Przed dołączeniem do DACHSER, przez ponad 30 lat pracował w grupie logistycznej Panalpina (obecnie DSV Panalpina), gdzie zajmował stanowiska kierownicze w oddziałach firmy we Francji, Singapurze i Stanach Zjednoczonych. Ostatnio, jako Senior Vice President of Sales, był odpowiedzialny za całą sprzedaż DSV Panalpina w Ameryce Północnej i Łacińskiej. Riehl na stanowisku Managing Director ASL Americas zastąpił Guido Griesie, który pełnił tę funkcję od 2012 roku.
Nowy impuls dla zrównoważonego rozwoju
„Dziękujemy Thomasowi Krügerowi i Guido Griesowi za ich wieloletnią, pełną poświęcenia pracę na rzecz rozwoju biznesu oraz integracji naszej sieci frachtu lotniczego i morskiego. Życzymy im wszystkiego co najlepsze, zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej” powiedział Edoardo Podestà, COO Air & Sea Logistics w DACHSER. „Dr Tobias Burger oraz Ralph Riehl dają nowy impuls do zrównoważonego i rentownego rozwoju DACHSER Air & Sea Logistics w zarządzanych regionach, dzięki optymalnemu połączeniu kompetencji i doświadczenia zdobytego zarówno w strukturach firmy, jak i poza nią. W rezultacie będą konsekwentnie napędzać rozwój globalnie zintegrowanych rozwiązań tworzących wartość dodaną dla naszych klientów” – dodał Podestà.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.