Trust Us zamyka rok siedmioma realizacjami w segmencie horeca
ZDJĘCIA: https://we.tl/t-Gp3EN8pc3N
Spółka Trust Us, działająca na rynku mebli kontraktowych, zamyka 2021 r. siedmioma udanymi realizacjami. Wśród nich znajdują się przede wszystkim rozpoznawalne obiekty hotelowe i gastronomiczne, ale też wnętrza sieciowych zakładów usługowych.
Rozwijająca się firma doświadczonego managera z największych polskich firm meblarskich może zaliczyć 2021 r. do wyjątkowo udanych. W przeciągu ostatnich 12 miesięcy spółka Trust Us zrealizowała kontrakty dla jednych z najgłośniejszych projektów w branży hotelarskiej, gastronomicznej i usługowej, dostarczając swoim klientom ponad 4300 sztuk mebli.
Jej realizacje obejmują Food Hall Browary w Warszawie, Hotel Sheraton Grand w Krakowie, Hotel Royal Tulip Sand oraz Radisson Resort w Kołobrzegu czy Hotel Anders w Starych Jabłonkach. Ponadto, oprócz realizacji hotelowych, Trust Us wyposażył w meble wszystkie obiekty należące do sieci piekarni – kawiarni Nowakowski (województwo mazowieckie). Firma zadebiutowała również w nowym segmencie rynku – branży beauty. Wśród jej klientów znalazły się m.in. warszawskie salony fryzur Ruby Blue.
Mijający rok zdecydowanie możemy zaliczyć do udanych – mówi Daniel Ochońko, prezes zarządu Trust Us sp. z o.o. Dzięki realizacjom wykonanym w tak prestiżowych obiektach hotelowych rozpoznawalność naszej marki wyraźnie wzrosła, co przekłada się na podpisywanie kolejnych bardzo ciekawych i wymagających kontraktów. Ubiegłoroczny zastój, spowodowany pandemią, dotknął niemal wszystkich branż, jednak aktualna sytuacja pozwala stwierdzić, że rynek powoli zaczyna się stabilizować, a jego potrzeby wciąż rosną – dodaje.
Największym problemem branży meblarskiej zaraz po pierwszym ogólnokrajowym lockdownie była bardzo ograniczona dostępność materiałów i znaczna destabilizacja ich cen. Krajowi dostawcy, przez liczne podwyżki, dość asekuracyjnie podchodzili zarówno do wstępnych wycen, jak i do ostatecznych terminów dostaw materiałów. Poluzowanie obostrzeń sprawiło, że sytuacja na rynku zaczęła stopniowo się poprawiać.
Ponowne otwarcie rynku horeca zrodziło ogromne zapotrzebowanie na oryginalne, dobrze zaprojektowane i wyposażone wnętrza, ponieważ klienci mieli większą niż kiedykolwiek ochotę na spędzanie w nich czasu wolnego – mówi Daniel Ochonko. Hotelarze zaczęli przywiązywać zdecydowanie większą niż dotychczas wagę do atrakcyjności części wspólnych w swoich obiektach. Obecnie w cenie jest przede wszystkim estetyka i wysoka jakość stosowanych materiałów. Współpracując z wieloma pracowniami architektonicznymi, często decydowaliśmy się na wykonanie mebli z dębiny, mosiądzu i miedzi - podsumowuje.
Przyszły rok dla Trust Us wygląda równie obiecująco. Spółka podpisała już kontrakty na realizacje wnętrz w obiektach użyteczności publicznej w Krakowie, Wrocławiu i Świnoujściu. W planach są również kolejne obiekty restauracyjne i lokale usługowe w największych polskich miastach.
____
Daniel Ochońko – ekonomista i manager, prezes zarządu i udziałowiec Trust Us Sp. z o.o. Wieloletni pracownik firm branży meblowej na szczeblach menadżerskich i zarządzających. Karierę meblową zaczynał w najsłynniejszej niegdyś polskiej firmie meblowej – Zakładach Wytwórczych Mebli Artystycznych Henryków – historii polskiego meblarstwa i spółce powołanej dla potrzeb odbudowy polskich zabytków. Realizował projekty dla instytucji budżetowych, wyposażał obiekty użyteczności publicznej, takie jak Kancelarię Prezydenta, ministerstwa, Hotel Bristol w Warszawie, Zamek w Nieborowie, Zamek Prezydencji w Wiśle, rezydencje ambasadorów, a także wiele hoteli sieciowych i indywidualnych obiektów noclegowych.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.