Trust Us zamyka rok siedmioma realizacjami w segmencie horeca
ZDJĘCIA: https://we.tl/t-Gp3EN8pc3N
Spółka Trust Us, działająca na rynku mebli kontraktowych, zamyka 2021 r. siedmioma udanymi realizacjami. Wśród nich znajdują się przede wszystkim rozpoznawalne obiekty hotelowe i gastronomiczne, ale też wnętrza sieciowych zakładów usługowych.
Rozwijająca się firma doświadczonego managera z największych polskich firm meblarskich może zaliczyć 2021 r. do wyjątkowo udanych. W przeciągu ostatnich 12 miesięcy spółka Trust Us zrealizowała kontrakty dla jednych z najgłośniejszych projektów w branży hotelarskiej, gastronomicznej i usługowej, dostarczając swoim klientom ponad 4300 sztuk mebli.
Jej realizacje obejmują Food Hall Browary w Warszawie, Hotel Sheraton Grand w Krakowie, Hotel Royal Tulip Sand oraz Radisson Resort w Kołobrzegu czy Hotel Anders w Starych Jabłonkach. Ponadto, oprócz realizacji hotelowych, Trust Us wyposażył w meble wszystkie obiekty należące do sieci piekarni – kawiarni Nowakowski (województwo mazowieckie). Firma zadebiutowała również w nowym segmencie rynku – branży beauty. Wśród jej klientów znalazły się m.in. warszawskie salony fryzur Ruby Blue.
Mijający rok zdecydowanie możemy zaliczyć do udanych – mówi Daniel Ochońko, prezes zarządu Trust Us sp. z o.o. Dzięki realizacjom wykonanym w tak prestiżowych obiektach hotelowych rozpoznawalność naszej marki wyraźnie wzrosła, co przekłada się na podpisywanie kolejnych bardzo ciekawych i wymagających kontraktów. Ubiegłoroczny zastój, spowodowany pandemią, dotknął niemal wszystkich branż, jednak aktualna sytuacja pozwala stwierdzić, że rynek powoli zaczyna się stabilizować, a jego potrzeby wciąż rosną – dodaje.
Największym problemem branży meblarskiej zaraz po pierwszym ogólnokrajowym lockdownie była bardzo ograniczona dostępność materiałów i znaczna destabilizacja ich cen. Krajowi dostawcy, przez liczne podwyżki, dość asekuracyjnie podchodzili zarówno do wstępnych wycen, jak i do ostatecznych terminów dostaw materiałów. Poluzowanie obostrzeń sprawiło, że sytuacja na rynku zaczęła stopniowo się poprawiać.
Ponowne otwarcie rynku horeca zrodziło ogromne zapotrzebowanie na oryginalne, dobrze zaprojektowane i wyposażone wnętrza, ponieważ klienci mieli większą niż kiedykolwiek ochotę na spędzanie w nich czasu wolnego – mówi Daniel Ochonko. Hotelarze zaczęli przywiązywać zdecydowanie większą niż dotychczas wagę do atrakcyjności części wspólnych w swoich obiektach. Obecnie w cenie jest przede wszystkim estetyka i wysoka jakość stosowanych materiałów. Współpracując z wieloma pracowniami architektonicznymi, często decydowaliśmy się na wykonanie mebli z dębiny, mosiądzu i miedzi - podsumowuje.
Przyszły rok dla Trust Us wygląda równie obiecująco. Spółka podpisała już kontrakty na realizacje wnętrz w obiektach użyteczności publicznej w Krakowie, Wrocławiu i Świnoujściu. W planach są również kolejne obiekty restauracyjne i lokale usługowe w największych polskich miastach.
____
Daniel Ochońko – ekonomista i manager, prezes zarządu i udziałowiec Trust Us Sp. z o.o. Wieloletni pracownik firm branży meblowej na szczeblach menadżerskich i zarządzających. Karierę meblową zaczynał w najsłynniejszej niegdyś polskiej firmie meblowej – Zakładach Wytwórczych Mebli Artystycznych Henryków – historii polskiego meblarstwa i spółce powołanej dla potrzeb odbudowy polskich zabytków. Realizował projekty dla instytucji budżetowych, wyposażał obiekty użyteczności publicznej, takie jak Kancelarię Prezydenta, ministerstwa, Hotel Bristol w Warszawie, Zamek w Nieborowie, Zamek Prezydencji w Wiśle, rezydencje ambasadorów, a także wiele hoteli sieciowych i indywidualnych obiektów noclegowych.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.