Trwa budowa kolejnych mikroapartamentów przy lotnisku
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Przy wrocławskim lotnisku trwa realizacja drugiego etapu inwestycji Minimaxy, która cieszy się dużym zainteresowaniem nie tylko inwestorów. W budynkach hotelowych powstają uniwersalne lokale jedno- i dwupoziomowe z balkonami. Można już oglądać mikroapartament pokazowy.
Drugi etap inwestycji Minimaxy przy ul. Zarembowicza we Wrocławiu składa się z dwóch 4‑piętrowych budynków. Budowa jest już na etapie drugiego i trzeciego piętra. Prace przebiegają zgodnie z harmonogramem. Spółka Dzisiejszy Dom planuje zakończyć inwestycję w grudniu 2020 roku, a odbiór mikroapartamentów możliwy będzie w marcu 2021 roku. Generalnym wykonawcą jest przedsiębiorstwo Alfa-Dach.
W dwóch budynkach znajdzie się łącznie 136 lokali z balkonami. Większość z nich to wysokie na 4 metry mikroapartamenty z antresolą. – Dodatkowa przestrzeń to wielkie udogodnienie – uważa Krzysztof Jabłoński, prezes biura Iglica Nieruchomości. – Antresola pozwala na swobodne rozdzielenie funkcji pomieszczeń. Dzięki niej w tego typu mikroapartamentach mogą nocować nawet cztery osoby – zauważa.
Na ostatnich piętrach zaprojektowano mikroapartamenty jednopoziomowe o powierzchni 24 mkw. Ich lokatorzy będą mieli do dyspozycji pokój dzienny z aneksem kuchennym, łazienkę i przedpokój. Wszystkie lokale mają duże okna, klimatyzację oraz rekuperację w standardzie. Krzysztof Jabłoński zapewnia, że mikroapartamenty z powodzeniem mogą zostać wyposażone we wszystkie niezbędne elementy. – Dzięki przemyślanym układom pomieszczeń są one uniwersalne, choć funkcja hotelowa jest tu dominująca – podkreśla. – Właściciele mikroapartamentów hotelowych przeznaczają je na wynajem. Minimaxy to także odpowiednie lokum na czas studiów – dodaje.
Duże zainteresowanie inwestorów
Inwestorzy mogą zająć się wynajmem samodzielnie lub skorzystać z usług operatora. – Inwestycja w Minimaxy jest bezpieczna nie tylko z tego powodu. Budowa finansowana jest kredytem bankowym, a pieniądze klientów, wpłacane transzami zgodnie z harmonogramem budowy, zabezpiecza zablokowany rachunek wyodrębnionych wpływów – zaznacza Krzysztof Jabłoński.
Lokale tego typu przyciągają uwagę coraz większej liczby osób. Inwestorzy z Polski i zagranicy szukają w ten sposób alternatywy dla niskooprocentowanych lokat i obligacji, natomiast firmy upatrują w nich alternatywy dla hoteli, w których zatrzymują się pracownicy przebywający w mieście na delegacjach i kontraktach. – Inwestycja Minimaxy od pierwszego etapu cieszy się dużym zainteresowaniem osób prywatnych i firm, także ze względu na zachęcającą lokalizację – informuje Krzysztof Jabłoński. – Etap pierwszy charakteryzował się bardzo szybkim tempem sprzedaży. Już we wczesnej fazie budowy etapu drugiego widać, że będzie podobnie – dodaje.
Dwa etapy inwestycji to łącznie 264 mikroapartamenty w czterech budynkach hotelowych z lokalami usługowymi. Budowa dwóch pierwszych właśnie się kończy. Można oglądać lokal pokazowy, który wyposażono i zaaranżowano w zgodzie z najnowszymi trendami. Powstały także miejsca postojowe oraz ok. 300-metrowa droga dojazdowa od ul. Zarembowicza do Minimaxów. Ponadto trwa budowa chodników i montaż oświetlenia. Ceny w drugim etapie to: 178 000 zł netto za lokal z antresolą i 168 500 zł za lokal jednopoziomowy. Miejsce parkingowe kosztuje 25 000 zł netto.
http://minimaxy.pl/

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.