Komunikaty PR

Trwa emisja akcji Iron VR S.A.

2020-11-25  |  08:45
Biuro prasowe

 

Iron VR S.A.  – spółka zależna od Carbon Studio S.A., której specjalizacją jest produkcja gier w wirtualnej rzeczywistości, rozpoczyna emisję akcji.  Iron VR S.A. chce pozyskać od inwestorów 2,5 mln zł. Większość kwoty –  do  2 mln zł – spółka przeznaczy na działania związane z produkcją gier VR, w oparciu o  własne lub zewnętrzne IP. Wśród nich będą dwa tytuły z portfolio  Movie Games: Lust for Darkness oraz Alaskan Truck Simulator. Firmą inwestycyjną świadczącą usługę oferowania akcji Iron VR S.A. jest Dom Maklerski INC S.A. W Q2 2021 roku Iron VR S.A. planuje debiut na NewConnect.

- Celem rozpoczynającej się emisji akcji naszej spółki jest pozyskanie od inwestorów kwoty 2,5 mln zł na rozwój naszego studia. W pierwszej transzy, która potrwa przez tydzień chcemy pozyskać 1,75 mln zł. Zapisy w ramach tej rundy kierujemy do większych inwestorów, którzy chcą wpisać się w historię powstawania naszego studia – informuje Karolina Koszuta, prezes zarządu Iron VR S.A. – Drugą transzę, dedykowaną wszystkim zainteresowanym, rozpoczniemy 1 grudnia br. w formule crowdinvestingu. Liczymy, że Iron VR S.A. przyciągnie uwagę inwestorów i przekona ich do inwestycji. Naszym planem jest zbudowanie stabilnej i solidnej pozycji spółki na rynku VR-owym, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Środki pozyskane z emisji akcji w dużym stopniu nam to umożliwią – dodaje Karolina Koszuta.  

2 mln zł z pozyskanej kwoty Iron VR S.A. przeznaczy na działania związane z produkcją gier w oparciu o IP własne lub zewnętrznych producentów. 0,3 mln zł, z łącznej kwoty którą spółka planuje pozyskać, zostanie przeznaczone  na rozwój zespołu oraz technologię wykorzystywaną w grach przez nią realizowanych. Pozostałą część kwoty, którą Iron VR SA zamierza pozyskać w wysokości 0,2 mln zł, Iron VR S.A. przeznaczy na finansowanie bieżącej działalności spółki. Firmą inwestycyjną świadczącą usługę oferowania akcji jest Dom Maklerski INC S.A. Informacje o akcjach i warunkach ich nabycia zostaną zaprezentowane – 1 grudnia br. – na platformie CrowdConnect.pl

W  drugim półroczu br. 10 proc. akcji Iron VR SA nabyło Movie Games S.A., notowany na NewConnect producent i wydawca gier wideo, autor sprzedażowego hitu Drug Dealer Simulator. Na mocy podpisanej 23 listopada br. umowy, Iron VR SA przeniesie do świata Virtual Reality dwa tytuły z portfolio swojego partnera: Lust for Darkness oraz Alaskan Truck Simulator. – Działania związane z adaptacją tych gier uruchomimy w 2021 roku. W naszej ocenie wydanie tych produkcji na większość popularnych platform VR, będzie miało istotny wpływ na przyszłe wyniki finansowe Iron VR SA – komentuje prezes zarządu  Iron VR SA.

Alaskan Truck Simulator to tytuł z gatunku symulatorów z elementami survivalu. Fabuła gry toczy się na terenach mroźnej Alaski, w tym North Slope. Za produkcję tytułu odpowiada Road Studio S.A., spółka zależna Movie Games S.A. Gra została stworzona na licencji Discovery Channel.  Lust for Darkness to gra typu horror, która pojawiła się na rynku w połowie 2018 r. Gracz wciela się w postać Jonathana Moona, który otrzymuje list od zaginionej rok temu żony. Kierując się informacjami zawartymi w wiadomości, mężczyzna udaje się do posiadłości na odludziu.

Główną działalnością Iron VR SA jest tworzenie mniejszych gier na własnych IP, które będą oparte o zaawansowany koncept rozgrywki VR. Studio zakłada produkcję kilku projektów rocznie, przy budżecie ok. 100-300 tys. zł na każdą z produkcji. 

Pierwszym tytułem z portfolio produkcyjnego studia jest niedawno zapowiedziany Holy Chick! an Escape Room Game. Głównym celem gry będzie podróż rakietą na Księżyc. Po drodze gracz spotka wiele pułapek oraz monstrualne kurczaki. Produkcja z gatunku Escape Room, zawierająca humorystyczne akcenty, zadebiutuje w Q1 2021 na platformach PC VR. Docelowo tytuł pojawi się na większości platform VR.

W Q2 2021 Iron VR SA planuje debiut na rynku NewConnect. W tym samym czasie notowane na NewConnect Carbon Studio SA  – autor serii popularnych gier fantasy The Wizards – planuje przeniesienie notowań akcji na główny parkiet GPW w Warszawie. Carbon Studio SA posiada 43,9 proc. akcji spółki, a jej udział w głosach na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy Iron VR SA wynosi 61 proc.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.