Komunikaty PR

Trwa ogólnopolska Wielka Recykloteria Pro Nature firmy Henkel!

2020-11-26  |  13:00
Biuro prasowe

Firma Henkel rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną produktów z linii Pro Nature, których opakowania pochodzą nawet w 100% z recyklingu. Od 1 października do 30 listopada będzie można wziąć udział w ogólnopolskiej Wielkiej Recykloterii z atrakcyjnymi nagrodami.

W 2017 r. Henkel wprowadził na rynek opakowania wykonane w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu, dzięki czemu dziś, kupując produkty tej firmy, np. tabletki do zmywarki Somat, płyn do naczyń Pur czy zawieszki do toalet Bref z linii Pro Nature, możemy cieszyć się, że troszczymy się o naszą planetę. Organizując konkurs konsumencki, Henkel wspiera komunikację na temat stosowanych przez firmę opakowań z recyklingu i utrwala w świadomości konsumenta informację o tym, jak ważne są codzienne wybory dla środowiska.

Linia Pro Nature jest ukoronowaniem naszych wieloletnich starań, aby zarówno opakowanie produktu, jak i jego zawartość nie szkodziły naszej planecie. Aż do 99,9% składników produktów Pro Nature jest pochodzenia naturalnego. Opakowania nawet w 100% pochodzą z recyklingu. Ponadto do 50% wykorzystanego plastiku to tzw. social plastic, czyli plastik pochodzący ze społecznej zbiórki w najbardziej zanieczyszczonych i najbiedniejszych regionach świata, których mieszkańcy w zamian za zebrane plastikowe odpady otrzymują pieniądze, produkty lub usługi. W ten sposób poprawiając standard życia najbiedniejszych, firma Henkel przeciwdziała zanieczyszczaniu plastikiem oceanów – podkreśla Patricjus Zięcik, Dyrektor Marketingu Laundry & Home Care w Henkel Polska.

Aby wziąć udział w Recykloterii, wystarczy kupić jeden, dowolny, produkt z linii Pro Nature, wejść na stronę www.recykloteria.pl i zarejestrować paragon, a następnie odebrać wirtualną zdrapkę i sprawdzić, jakie nagrody wygraliśmy. W puli jest 60 nagród po 1000 zł, 240 – po 100 zł, 240 zestawy produktów Pro Nature oraz 100 maskotek mew, które przypominają, jak ważny dla środowiska jest dobrostan oceanów.

Recykloteria otrzyma pełne wsparcie digital: kampania będzie prowadzona na portalu VOD, na YouTubie oraz na Facebooku. Powstała też dedykowana strona internetowa www.pro-nature.pl z opisami produktów i artykułami na temat ekologii i zrównoważonego rozwoju. Akcji towarzyszyć będą również promocje na Allegro.

Za wsparcie w zakresie organizacji ogólnopolskiej loterii odpowiada agencja SMOLAR. Materiały POS, displaye i ulotki przygotowały firmy Altavia, Projekt Zgoda i Albedo. Kampanię PR i Influencer Marketing prowadzi Kuźnia Group, a kampanię Digital – dom mediowy Wavemaker.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Dziś Dzień Awokado – myślisz, że to warzywo? Sprawdź te 10 zaskakujących faktów Biuro prasowe
2024-07-31 | 10:00

Dziś Dzień Awokado – myślisz, że to warzywo? Sprawdź te 10 zaskakujących faktów

31 lipca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Awokado. To nietypowe święto jest idealną okazją do sięgnięcia po ten…no właśnie – owoc? Sprawdź ciekawostki o awokado i dowiedz
Konsument Liczba upadłości konsumenckich bije rekordy, ale nastroje są coraz lepsze
2024-07-31 | 08:00

Liczba upadłości konsumenckich bije rekordy, ale nastroje są coraz lepsze

W I półroczu 2024 roku sądy zatwierdziły upadłość 10,8 tys. konsumentów - wynika z danych COIG. Krajowy Rejestr Długów wskazuje, że wierzyciele dłużników
Konsument Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa?
2024-07-24 | 14:00

Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa?

Wybór odpowiedniej diety dla psa to ważny element dbania o jego zdrowie i dobre samopoczucie. Według badania grupy Fressnapf, do której należą specjalistyczne sklepy z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.