Trwa ogólnopolska Wielka Recykloteria Pro Nature firmy Henkel!
Firma Henkel rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną produktów z linii Pro Nature, których opakowania pochodzą nawet w 100% z recyklingu. Od 1 października do 30 listopada będzie można wziąć udział w ogólnopolskiej Wielkiej Recykloterii z atrakcyjnymi nagrodami.
W 2017 r. Henkel wprowadził na rynek opakowania wykonane w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu, dzięki czemu dziś, kupując produkty tej firmy, np. tabletki do zmywarki Somat, płyn do naczyń Pur czy zawieszki do toalet Bref z linii Pro Nature, możemy cieszyć się, że troszczymy się o naszą planetę. Organizując konkurs konsumencki, Henkel wspiera komunikację na temat stosowanych przez firmę opakowań z recyklingu i utrwala w świadomości konsumenta informację o tym, jak ważne są codzienne wybory dla środowiska.
– Linia Pro Nature jest ukoronowaniem naszych wieloletnich starań, aby zarówno opakowanie produktu, jak i jego zawartość nie szkodziły naszej planecie. Aż do 99,9% składników produktów Pro Nature jest pochodzenia naturalnego. Opakowania nawet w 100% pochodzą z recyklingu. Ponadto do 50% wykorzystanego plastiku to tzw. social plastic, czyli plastik pochodzący ze społecznej zbiórki w najbardziej zanieczyszczonych i najbiedniejszych regionach świata, których mieszkańcy w zamian za zebrane plastikowe odpady otrzymują pieniądze, produkty lub usługi. W ten sposób poprawiając standard życia najbiedniejszych, firma Henkel przeciwdziała zanieczyszczaniu plastikiem oceanów – podkreśla Patricjus Zięcik, Dyrektor Marketingu Laundry & Home Care w Henkel Polska.
Aby wziąć udział w Recykloterii, wystarczy kupić jeden, dowolny, produkt z linii Pro Nature, wejść na stronę www.recykloteria.pl i zarejestrować paragon, a następnie odebrać wirtualną zdrapkę i sprawdzić, jakie nagrody wygraliśmy. W puli jest 60 nagród po 1000 zł, 240 – po 100 zł, 240 zestawy produktów Pro Nature oraz 100 maskotek mew, które przypominają, jak ważny dla środowiska jest dobrostan oceanów.
Recykloteria otrzyma pełne wsparcie digital: kampania będzie prowadzona na portalu VOD, na YouTubie oraz na Facebooku. Powstała też dedykowana strona internetowa www.pro-nature.pl z opisami produktów i artykułami na temat ekologii i zrównoważonego rozwoju. Akcji towarzyszyć będą również promocje na Allegro.
Za wsparcie w zakresie organizacji ogólnopolskiej loterii odpowiada agencja SMOLAR. Materiały POS, displaye i ulotki przygotowały firmy Altavia, Projekt Zgoda i Albedo. Kampanię PR i Influencer Marketing prowadzi Kuźnia Group, a kampanię Digital – dom mediowy Wavemaker.
![Dziś Dzień Awokado – myślisz, że to warzywo? Sprawdź te 10 zaskakujących faktów Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_2083558922,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Dziś Dzień Awokado – myślisz, że to warzywo? Sprawdź te 10 zaskakujących faktów
![Liczba upadłości konsumenckich bije rekordy, ale nastroje są coraz lepsze](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1856718935,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Liczba upadłości konsumenckich bije rekordy, ale nastroje są coraz lepsze
![Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1183820029,w_249,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/program-lojalnosciowy-avery-evans-rjqe64nmc-o-unsplash,w_274,_small.jpg)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/biometan-produkcja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bojec-budownictwo-foto,w_133,r_png,_small.png)
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.