Komunikaty PR

Trzy nominacje dla TIM-u w konkursach Izby Gospodarki Elektronicznej

2020-09-18  |  10:35
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Do pobrania png ( 0.18 MB )

„Breaking the doubts” oraz „Best in e-commerce B2B” to dwie kategorie wśród średnich i dużych firm, w których TIM SA ma szansę na nagrodę w 8. edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. TIM-owski Wydział Rozwoju i Technologii zdobył z kolei nominację w kategorii „Najlepszy zespół e-commerce B2B” w pierwszym w Polsce konkursie wyróżniającym dyrektorów i zespoły e-commerce. Ogłoszenie wszystkich wyników już 24 września 2020 r.

E-commerce Polska awards to najważniejszy konkurs branży e-commerce w Polsce, którego laureatami są największe i najbardziej innowacyjne firmy sprzedające online lub świadczące usługi dla podmiotów prowadzących taką działalność. Zarówno nominowanych, jak i laureatów wybiera grono jurorów z wieloletnim doświadczeniem, którzy są uznanymi autorytetami oraz szanowanymi profesjonalistami w zakresie e-commerce. Od 2014 r. TIM obecny jest w konkursie niemal nieprzerwanie (z wyjątkiem roku 2017) – w charakterze nominowanego, laureata lub wyróżnionego.

Kategoria „Breaking the doubts” (przełamanie nieufności) przeznaczona jest dla najlepszych rozwiązań mających na celu przełamanie nieufności klienta w interakcji z produktem lub usługą oferowaną online, , zaś „Best in e-commerce B2B” dotyczy najlepszych wdrożeń w obszarze cyfrowego B2B. W pierwszej z nich konkurentami TIM-u są LaMillou.pl i Savicki.pl, zaś w drugiej – Conrad.pl i Lynka.

Rozwój i zwiększanie poziomu digitalizacji biznesu

Obie tegoroczne nominacje dla TIM-u dotyczą rozwiązania „Sprzedaj i zarabiaj z TIM.pl” – w modelu dropshippingu i/lub za sprawą integracji z e-sklepem TIM.pl poprzez API.

Dropshipping umożliwia umieszczenie produkowanych/sprzedawanych przez siebie produktów w ofercie platformy handlowej TIM.pl, bez konieczności dostarczania ich do centrum logistycznego, z którego korzysta TIM. Sprzedający w modelu dropshippingu dostarczają produkty bezpośrednio do klientów TIM.pl, jednak zgodnie ze standardami sprzedaży wyznaczonymi przez TIM (wysyłka max w 48-72 h od złożenia zamówienia). Dla sprzedających dropshipping stanowi łatwy i niedrogi sposób na szybkie przeskalowanie biznesu i dotarcie do 10.000 klientów odwiedzających codziennie TIM.pl. Dla TIM-u to możliwość uatrakcyjnienia oferty, także o asortyment niedostępny wcześniej na TIM.pl (np. armatura sanitarna, gaming).

API pozwala na komunikowanie się między sobą różnego rodzaju oprogramowania – w tym pobieranie czy wymianę danych. W przypadku integracji z bazą produktową TIM-u oznacza to możliwość włączenia do oferty (własnego e-sklepu czy np. wystawianej na portalu Allegro.pl) nawet kilkudziesięciu tysięcy produktów (ostateczny wybór należy do zintegrowanego klienta) sprzedawanych przez TIM. Korzystający z integracji otrzymują stale aktualizowany komplet informacji o produktach, a także możliwość wysyłki zamawianych w ten sposób towarów bezpośrednio do klienta końcowego.

Obie aktywności, które zostały dostrzeżone na rynku i nominowane w konkursie e-Commerce Polska awards 2020, oferowane partnerom biznesowym poprzez platformę TIM.pl, są ukierunkowane na rozwój i zwiększanie poziomu digitalizacji biznesu zarówno partnerów TIM-u, jak i samego TIM-u.

– To już szósta edycja e-Commerce Polska awards, w której otrzymaliśmy nominacje. Naszą przygodę z tym konkursem rozpoczęliśmy w 2014 roku od wyróżnienia w kategorii „Przełamanie nieufności” po pierwszym roku działalności TIM.pl. Wówczas wielu naszych klientów wprowadzaliśmy w świat e-commerce – to u nas dokonywali swoich pierwszych zakupów online – wspomina Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Od 2019 roku przełamujemy nieufność klientów raz jeszcze. Tym razem nie chodzi jednak o kupowanie w internecie, lecz o rozpoczęcie sprzedaży lub wyniesienie jej na zupełnie nowy poziom. Taka możliwość w polskim handlu B2B to wciąż rzadkość – tym bardziej cieszy mnie nominacja także w kategorii „Best in e-commerce B2B”. Dziękuję jury za docenienie naszych wysiłków – dodaje Piotr Nosal.

Jeden z dwóch najlepszych zespołów

W tym roku Izba Gospodarki Elektronicznej zainicjowała także konkurs „Dyrektor e-Commerce Roku”. Powstał on z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. Szansę na wyróżnienie mają nie tylko osoby zajmujące stanowiska szefów e-commerce, ale i całe zespoły. I właśnie w kategorii „Najlepszy zespół e-commerce B2B” szansę na laur ma zespół Wydziału Rozwoju i Technologii TIM SA (na zdjęciu), kierowany przez Krzysztofa Rogalnego (pierwszy z lewej). Już teraz można jednak powiedzieć, że jest jednym z dwóch najlepszych teamów w polskim e-commerce B2B, gdyż jedynym konkurentem TIM-u w tej kategorii jest OLX.pl.

Laureatów obu konkursów poznamy 24 września 2020 r. podczas uroczystej gali w Warszawie, która będzie także transmitowana online: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/transmisja-online-gali-e-commerce-polska-awards-2020-oraz-dyrektor-e-commerce-roku-2020.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.