Komunikaty PR

Trzy nominacje dla TIM-u w konkursach Izby Gospodarki Elektronicznej

2020-09-18  |  10:35
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Do pobrania png ( 0.18 MB )

„Breaking the doubts” oraz „Best in e-commerce B2B” to dwie kategorie wśród średnich i dużych firm, w których TIM SA ma szansę na nagrodę w 8. edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. TIM-owski Wydział Rozwoju i Technologii zdobył z kolei nominację w kategorii „Najlepszy zespół e-commerce B2B” w pierwszym w Polsce konkursie wyróżniającym dyrektorów i zespoły e-commerce. Ogłoszenie wszystkich wyników już 24 września 2020 r.

E-commerce Polska awards to najważniejszy konkurs branży e-commerce w Polsce, którego laureatami są największe i najbardziej innowacyjne firmy sprzedające online lub świadczące usługi dla podmiotów prowadzących taką działalność. Zarówno nominowanych, jak i laureatów wybiera grono jurorów z wieloletnim doświadczeniem, którzy są uznanymi autorytetami oraz szanowanymi profesjonalistami w zakresie e-commerce. Od 2014 r. TIM obecny jest w konkursie niemal nieprzerwanie (z wyjątkiem roku 2017) – w charakterze nominowanego, laureata lub wyróżnionego.

Kategoria „Breaking the doubts” (przełamanie nieufności) przeznaczona jest dla najlepszych rozwiązań mających na celu przełamanie nieufności klienta w interakcji z produktem lub usługą oferowaną online, , zaś „Best in e-commerce B2B” dotyczy najlepszych wdrożeń w obszarze cyfrowego B2B. W pierwszej z nich konkurentami TIM-u są LaMillou.pl i Savicki.pl, zaś w drugiej – Conrad.pl i Lynka.

Rozwój i zwiększanie poziomu digitalizacji biznesu

Obie tegoroczne nominacje dla TIM-u dotyczą rozwiązania „Sprzedaj i zarabiaj z TIM.pl” – w modelu dropshippingu i/lub za sprawą integracji z e-sklepem TIM.pl poprzez API.

Dropshipping umożliwia umieszczenie produkowanych/sprzedawanych przez siebie produktów w ofercie platformy handlowej TIM.pl, bez konieczności dostarczania ich do centrum logistycznego, z którego korzysta TIM. Sprzedający w modelu dropshippingu dostarczają produkty bezpośrednio do klientów TIM.pl, jednak zgodnie ze standardami sprzedaży wyznaczonymi przez TIM (wysyłka max w 48-72 h od złożenia zamówienia). Dla sprzedających dropshipping stanowi łatwy i niedrogi sposób na szybkie przeskalowanie biznesu i dotarcie do 10.000 klientów odwiedzających codziennie TIM.pl. Dla TIM-u to możliwość uatrakcyjnienia oferty, także o asortyment niedostępny wcześniej na TIM.pl (np. armatura sanitarna, gaming).

API pozwala na komunikowanie się między sobą różnego rodzaju oprogramowania – w tym pobieranie czy wymianę danych. W przypadku integracji z bazą produktową TIM-u oznacza to możliwość włączenia do oferty (własnego e-sklepu czy np. wystawianej na portalu Allegro.pl) nawet kilkudziesięciu tysięcy produktów (ostateczny wybór należy do zintegrowanego klienta) sprzedawanych przez TIM. Korzystający z integracji otrzymują stale aktualizowany komplet informacji o produktach, a także możliwość wysyłki zamawianych w ten sposób towarów bezpośrednio do klienta końcowego.

Obie aktywności, które zostały dostrzeżone na rynku i nominowane w konkursie e-Commerce Polska awards 2020, oferowane partnerom biznesowym poprzez platformę TIM.pl, są ukierunkowane na rozwój i zwiększanie poziomu digitalizacji biznesu zarówno partnerów TIM-u, jak i samego TIM-u.

– To już szósta edycja e-Commerce Polska awards, w której otrzymaliśmy nominacje. Naszą przygodę z tym konkursem rozpoczęliśmy w 2014 roku od wyróżnienia w kategorii „Przełamanie nieufności” po pierwszym roku działalności TIM.pl. Wówczas wielu naszych klientów wprowadzaliśmy w świat e-commerce – to u nas dokonywali swoich pierwszych zakupów online – wspomina Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Od 2019 roku przełamujemy nieufność klientów raz jeszcze. Tym razem nie chodzi jednak o kupowanie w internecie, lecz o rozpoczęcie sprzedaży lub wyniesienie jej na zupełnie nowy poziom. Taka możliwość w polskim handlu B2B to wciąż rzadkość – tym bardziej cieszy mnie nominacja także w kategorii „Best in e-commerce B2B”. Dziękuję jury za docenienie naszych wysiłków – dodaje Piotr Nosal.

Jeden z dwóch najlepszych zespołów

W tym roku Izba Gospodarki Elektronicznej zainicjowała także konkurs „Dyrektor e-Commerce Roku”. Powstał on z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. Szansę na wyróżnienie mają nie tylko osoby zajmujące stanowiska szefów e-commerce, ale i całe zespoły. I właśnie w kategorii „Najlepszy zespół e-commerce B2B” szansę na laur ma zespół Wydziału Rozwoju i Technologii TIM SA (na zdjęciu), kierowany przez Krzysztofa Rogalnego (pierwszy z lewej). Już teraz można jednak powiedzieć, że jest jednym z dwóch najlepszych teamów w polskim e-commerce B2B, gdyż jedynym konkurentem TIM-u w tej kategorii jest OLX.pl.

Laureatów obu konkursów poznamy 24 września 2020 r. podczas uroczystej gali w Warszawie, która będzie także transmitowana online: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/transmisja-online-gali-e-commerce-polska-awards-2020-oraz-dyrektor-e-commerce-roku-2020.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Lidl Polska powraca z projektem „Ekomisja – Nie Marnuję”! Biuro prasowe
2024-07-29 | 14:22

Lidl Polska powraca z projektem „Ekomisja – Nie Marnuję”!

Sieć sklepów Lidl Polska wraz z Federacją Polskich Banków Żywności już po raz piąty będzie edukować dzieci i młodzież w ramach projektu “EkoMisja - Nie
Handel Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców
2024-07-26 | 09:00

Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców

Platforma IdoSell – należąca do firmy IAI, która jest liderem w dostarczaniu technologii dla branży e-commerce – wprowadziła do swojej oferty narzędzie
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-25 | 10:30

Popularność marek własnych rośnie - jak na tym nie stracić?

Marki własne mają się w Polsce świetnie, a perspektywy dla ich rozwoju są bardzo optymistyczne. Obecnie udział takich produktów w skali całego rynku spożywczego sięga ponad 22%[1], co przekłada się na 48 mld

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

Przemysł

Koszty instalacji robotów wciąż zbyt wysokie dla firm. Są one jednak świadome konieczności takich inwestycji

Koszty pracy ludzkiej są nadal niskie, a korzyść z instalacji robota na linii produkcyjnej nie jest jeszcze tak duża. To – według raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego – jedna z głównych barier w procesie robotyzacji w Polsce. Jednak dynamicznie rosnące średnie i minimalne wynagrodzenie, a także pogłębiający się niedobór pracowników mogą powoli tę tendencję zmieniać na korzyść robotów. Poza kwestią kosztową wadami, które widzą przedstawiciele firm przemysłowych, są m.in. zależność od stabilnych dostaw energii i technologii zagranicznych dostawców. Problemem nie są jednak kwestie obaw co do wpływu robotów na rynek pracy.

Zdrowie

Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego ćwiczą techniki zabiegowe ratujące życie pacjentów. W centrum szkoleniowym odwzorowywane są najcięższe przypadki

Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, które tylko w ubiegłym roku były wzywane do prawie 12 tys. wypadków i pilnych, trudnych przypadków, muszą się ciągle szkolić, żeby być w stanie jak najlepiej pomagać pacjentom m.in. po ciężkich urazach, poparzeniach czy nagłym zatrzymaniu akcji serca. – Szkolenia to podstawa naszego funkcjonowania – podkreśla prof. dr hab. n. med. Robert Gałązkowski, koordynator Mobilnej grupy zabezpieczenia medycznego i wieloletni dyrektor LPR. Lekarze, ratownicy medyczni i pielęgniarze rozpoczęli szkolenia w warszawskim Centrum Edukacji Medycznej – specjalistycznym ośrodku Grupy LUX MED, gdzie mogą ćwiczyć najtrudniejsze techniki zabiegowe, ratujące życie pacjentów, w warunkach jak najbardziej odwzorowujących realia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.