Trzy nowe sklepy Bricomarché w Polsce
Sieć supermarketów Bricomarché kontynuuje dynamiczną ekspansję. Na mapie Polski powstały trzy kolejne punkty sprzedaży wiodącej sieci supermarketów z kategorii „dom i ogród”. 22 marca Bricomarché otworzyło franczyzowe placówki w Łowiczu, Płońsku i Zdzieszowicach. Marka osiągnęła tym samym liczbę 189 sklepów w Polsce.
Dzięki otwarciom nowych punktów, powierzchnia handlowa sieci zwiększyła się łącznie o 7200 mkw. z czego prawie 4400 mkw. stanowią sale sprzedaży, a 2800 mkw. to przestrzeń przeznaczona pod zewnętrzne ogrody. Każdy ze sklepów oferuje ponad 20 000 artykułów w pięciu kategoriach: dekoracje, majsterkowanie, gospodarstwo, budowanie oraz ogród. Od pierwszych dni funkcjonowania klienci mogą także dokonywać zakupów drogą internetową. Zyskują także dostęp do promocji oraz akcji handlowych realizowanych cyklicznie przez centralę zakupową sieci we współpracy z właścicielami sklepów.
Sklep w Łowiczu poprowadzony jest przez nowego franczyzobiorcę, z kolei placówki w Płońsku i Zdzieszowicach to kolejne supermarkety przedsiębiorców, którzy dzięki temu mogą skalować swój biznes w ramach sieci Bricomarché.
– Dla sieci Bricomarché pierwszy kwartał tego roku to czas intensywnego rozwoju. Zgodnie z założeniami otwieramy kolejne punkty sprzedaży, wzmacniając tym samym pozycję na polskim rynku – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché. –W najbliższym czasie pod znakiem Bricomarché dołączą do sieci kolejne sklepy, które działały do tej pory jako placówki rodzinne, zrzeszone pod szyldem innych operatorów. Jest to przykład równolegle realizowanej ekspansji sieci w formule przyłączeń, w ramach której Bricomarché i Grupa Muszkieterów zapewniają swoim partnerem kompleksowy pakiet wsparcia, od szkoleń, marketing, IT, aż po zakupy czy logistykę – dodaje.
Praktyczne informacje na temat nowych sklepów:
Bricomarché w Łowiczu:
- adres sklepu: Łowicz, ul. Ułańska 12,
- powierzchnia sali sprzedaży: 1234 mkw.,
- powierzchnia ogrodu zewnętrznego: 1004 mkw.
Bricomarché w Płońsku:
- adres sklepu: Płońsk, ul. Rzemieślnicza 6,
- powierzchnia sali sprzedaży: 2136 mkw.,
- powierzchnia ogrodu zewnętrznego: 1050 mkw.
Bricomarché w Zdzieszowicach:
- Adres sklepu: Zdzieszowice, ul. Nowa 9,
- powierzchnia sali sprzedaży: 1000 mkw.,
- powierzchnia ogrodu zewnętrznego: 800 mkw.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.