Komunikaty PR

Trzy nowe sosy bez konserwantów w ofercie Fanex

2021-02-04  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził do swojej oferty trzy nowe sosy bez konserwantów. Vinaigrette, Czosnkowy oraz Czosnkowy z Ziołami Włoskimi to majonezowe wersje sosów w niewielkich opakowaniach jednorazowych, które w dzisiejszych czasach coraz częściej poszukiwane są przez klientów i idealnie sprawdzają się m.in. do dań serwowanych na wynos.

Nowe sosy bez konserwantów od Fanex to receptury oparte o starannie wyselekcjonowane składniki. Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa, a także dla klientów detalicznych, mogących dokonać zakupu online.

Vinaigrette bez konserwantów to zupełnie nowa odsłona jednego z najpopularniejszych dresingów na świecie. Kremowa konsystencja, mieszanka ziół oraz słodko-kwaśny smak, czynią go doskonałym dodatkiem do podkreślania charakteru wielu dań. Dressing doskonale nadaje się do polania zielonych sałat, ale nie tylko – pokrojone świeże warzywa skropione tymże dressingiem, wszelakie sałatki z mięsem, czy też z owocami morza równie dobrze razem się komponują i smakowo uzupełniają.

Sos Czosnkowy to również klasyczna kompozycja, dobrze znana wszystkim smakoszom. Nowa receptura bez konserwantów, charakteryzuje się gładką i jednolitą konsystencją z wyczuwalnymi cząstkami czosnku. Jasny, kremowy sos posiada przyjemny i naturalny aromat warzyw. W kuchni, sprawdzi się idealnie jako dodatek choćby do różnego rodzaju frytek, czy też jako dip do chrupiących warzywnych paluszków. Wiele z oryginalnych dań typu fast food - jak wrapy i burgery – równie często nie obędą się bez tego sosu.

Sos Czosnkowy z Ziołami Włoskimi bez konserwantów to z kolei nowa wariacja smakowa na temat klasycznej receptury. Jego gęsta, z widocznymi cząstkami ziół konsystencja oraz kremowa barwa z widocznymi przyprawami, czynią go estetycznym dodatkiem do potraw. Posiada wyjątkowy i charakterystyczny czosnkowo-ziołowy smak a to, jak go wykorzystamy zależy jedynie od naszej nieograniczonej kulinarnej inwencji twórczej – sos do sałatek, dip do chrupiących pałek z kurczaka, placków z różnego rodzaju kasz, czy też frytek z batatów - to tylko namiastka tego, co jeszcze możemy przygotować z tym sosem w roli głównej.

Nowe produkty bez konserwantów dostępne są w małych opakowaniach (cups - 25g oraz saszetka - 60g) i sprzedawane są w opakowaniach zbiorczych po 35 i 48 sztuk.

-Wprowadzenie sosów bez konserwantów to naturalna reakcja na zmieniające się trendy i oczekiwania Klientów. Produkty pakujemy w małe, jednorazowe opakowania, przez co idealnie sprawdzą się jako dodatek do dań na wynos, czy też na stołach hotelowych restauracji. Mamy nadzieję, że ich walory szybko dostrzegą także klienci detaliczni korzystający z naszej oferty sklepu online – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex Sp. z o.o.

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.