Komunikaty PR

Wnętrza Golden Tulip Międzyzdroje Residence w nowej odsłonie

2023-08-10  |  12:40
Biuro prasowe

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/e83caf58fe0578eccb8ed367a566f6d120230810100434/a16ae5c8e1e8405b7e4fa6d4357a36fd20230810100537/3818b0

 

Modernizacja wnętrz Golden Tulip Międzyzdroje Residence nadała jego wnętrzom zupełnie nowego charakteru. Głównym celem było stworzenie nowoczesnej, funkcjonalnej i komfortowej przestrzeni wpisującej się w DNA marki. Projekt przygotowany na zlecenie inwestora - Polskiego Holdingu Hotelowego, powstał przy współpracy pracowni R-Design i BOMA Architektura. Za jego realizację odpowiedzialna była firma Serwis Andrzej Łęgowski, zajmująca się od wielu lat modernizacjami powierzchni w hotelach turystycznych.

 

Golden Tulip Międzyzdroje Residence, zlokalizowany na terenie Wolińskiego Parku Narodowego, w bezpośrednim sąsiedztwie plaży, oferuje gościom 110 apartamentów, strefę SPA z basenem, bar oraz restaurację serwującą tradycyjne dania polskiej kuchni. Inwestor, chcąc zoptymalizować sposób wykorzystania hotelowej przestrzeni, zdecydował się na nadanie jej zupełnie nowego oblicza.

 

Modernizacja Restauracji Golden Tulip Międzyzdroje Residence to tylko część wszystkich naszych projektów. Jesteśmy na rynku już 10 lat i od zawsze komfort wypoczynku gości był dla nas najważniejszy, dlatego chcemy się rozwijać i udoskonalać nasze wnętrza. Międzyzdroje to jedna z najbardziej popularnych nadmorskich miejscowości, dlatego zachęcamy wszystkich do wypoczynku w naszym obiekcie - zaznacza Anna Rychłowska, Z-ca Dyrektora Golden Tulip Międzyzdroje Residence.

 

Projekt miał za zadanie zmianę układu funkcjonalno-przestrzennego w recepcji, lobby hotelowym, restauracji i barze. Przeniesienie baru do lobby uczyniło to miejsce bardziej dostępnym i zapewniło gościom łatwiejszy dostęp do napojów i przekąsek w czasie spotkań towarzyskich lub podczas oczekiwania na zameldowanie. W miejscu, gdzie wcześniej znajdował się bar, znalazły się teraz przytulne stoliki restauracyjne, tworzące bardziej kameralne i intymne miejsce do spożywania posiłków.

 

Kolorystyka wnętrz, nawiązująca do marki Golden Tulip, odzwierciedla charakterystyczny styl i elegancję – mówi Marcin Runowiecki z pracowni R-Design. Ciepłe odcienie bieli symbolizują czystość i nowoczesność, granat dodaje głębi i luksusu, podczas gdy żółty wnosi energię i radość. Kombinacja tych kolorów tworzy harmonijną atmosferę, która sprzyja relaksowi i wypoczynkowi. Pojawiły się również motywy roślinne utrzymane w klimacie boho. Grafiki z roślinnymi wzorami doskonale współgrają z kolorami, wprowadzając do przestrzeni nutkę dzikości.

 

Z koncepcją całego projektu znakomicie współgrają również podłogi w kolorze naturalnego dębu. W nowej aranżacji pojawiły się również rattanowe lampy, będące dodatkowym elementem, który nawiązuje do nadmorskiego charakteru wnętrz. Wszystko to sprawia, że są one teraz bardziej atrakcyjne dla gości, którzy chcą się oderwać od miejskiego zgiełku i wypocząć w harmonii z naturą.

 

Wykonanie zabudowy meblowej główny wykonawca powierzył warszawskiej spółce Trust Us, specjalizującej się w wykańczaniu wnętrz obiektów komercyjnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Mocny start wakacji i tłumy urlopowiczów. Są wolne miejsca? Biuro prasowe
2024-07-01 | 10:00

Mocny start wakacji i tłumy urlopowiczów. Są wolne miejsca?

Mocny start wakacji i tłumy urlopowiczów. Są wolne miejsca? Słońce i upał – pierwsze dni wakacji przyniosły prawdziwie letnią aurę i zachęciły
Turystyka 1/3 Polaków nie pojedzie na wakacje w tym roku
2024-06-25 | 15:00

1/3 Polaków nie pojedzie na wakacje w tym roku

W tym roku, podczas letnich wyjazdów, Polacy kierować się będą oszczędnościami – wynika z badania rankomat.pl. 27% polskich urlopowiczów planuje na swoje wakacje wydać
Turystyka Join UP! - 5 najważniejszych wniosków po dwóch latach działalności w UE.
2024-06-25 | 13:30

Join UP! - 5 najważniejszych wniosków po dwóch latach działalności w UE.

W ciągu ostatnich kilku lat europejska branża turystyczna odzyskała równowagę po pandemii COVID-19, osiągając według UNWTO 94% poziomu przyjazdów z 2019 roku. Oczekuje się,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.