„Twój region – Twoja przyszłość. Jak wykorzystać fundusze europejskie?” – spotka

Wojewoda Podlaski Jacek Brzozowski, Minister Funduszy i Polityki Regionalnej Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz, Marszałek Województwa Podlaskiego Łukasz Prokorym oraz Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Katarzyna Duber-Stachurska zapraszają przedsiębiorców z województwa podlaskiego do udziału w wyjątkowym spotkaniu regionalnym pt. „Twój region – Twoja przyszłość. Jak wykorzystać fundusze europejskie?”.
Kiedy? 11 grudnia 2024 r., godz. 10:30 – 13:30
Gdzie? Podlaski Urząd Wojewódzki, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok
Spotkanie jest skierowane do wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą dowiedzieć się, jak skutecznie wykorzystać Fundusze Europejskie 2021-2027. Eksperci z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) oraz Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej (MFiPR) przedstawią aktualne możliwości finansowania dla firm, które pragną się rozwijać i korzystać z dofinansowań unijnych.
Podczas wydarzenia omawiane będą m.in.:
· warunki i możliwości udziału w wybranych konkursach i projektach w ramach Funduszy Europejskich na lata 2021-2027,
· wsparcie lokalnych przedsiębiorców w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027.
Spotkanie będzie również okazją do wymiany doświadczeń oraz nawiązania kontaktów biznesowych. W ramach wydarzenia przedsiębiorcy będą mogli porozmawiać z praktykami, którzy pomogą rozwiać wątpliwości i udzielą cennych wskazówek dotyczących aplikowania o fundusze.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, obowiązuje rejestracja. Zachęcamy do jak najszybszego zapisania się na spotkanie!
Zapraszamy do udziału – razem kształtujmy przyszłość regionu i biznesu!
Rejestracja na spotkanie: https://www.parp.gov.pl/component/parpevents/event/3556

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.