Beata Grott nowym Dyrektorem Balcia Insurance w Polsce
38 PR CONTENT COMMUNICATION
MODRA 92 C
02-661 WARSZAWA
aneta.szerszeniewska|38pr.pl| |aneta.szerszeniewska|38pr.pl
509 453 985
www.38contentcommunication.pl
Beata Grott objęła funkcję dyrektora polskiego oddziału Balcia Insurance, zastępując Jana Pijewskiego, który pełnił tę rolę przez ostatnie lata. Będzie odpowiadać za dalszy rozwój firmy w kontekście innowacyjności produktowych i nowych technologii.
Beata Grott to ekspert rynku ubezpieczeń z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży, w tym w roli Prezesa Zarządu oraz Dyrektora Generalnego w wiodących firmach międzynarodowych. Jako nowy lider polskiego oddziału wnosi bogatą wiedzę o dynamicznym rynku oraz zrozumienie zaawansowanych procesów biznesowych, które wpisują się w rosnące znaczenie technologii w branży ubezpieczeń.
Z wielką satysfakcją dołączam do zespołu Balcia. Przemysł ubezpieczeniowy jest w procesie transformacji cyfrowej. Moje doświadczenie w zarządzaniu innowacyjnymi projektami wpisuje się w zaawansowane merytorycznie i technologicznie produkty Balcia, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby klientów i rynek. – wskazuje Beata Grott.
Balcia przeszła ogromną transformację, ewoluując z firmy ubezpieczeniowej do insurtechu, dlatego Janis Lucaus, CEO Balcia Insurance podkreśla –Cieszymy się, że znaleźliśmy osobę z doświadczeniem zarówno w branży ubezpieczeniowej, jak i technologicznej.
Balcia Insurance to renomowany łotewski insurtech z wieloletnim doświadczeniem, który sukcesywnie zdobywa pozycję lidera na rynkach krajów bałtyckich, w tym w Polsce, dynamicznie rozwijając swój zespół. Kieruje swoje produkty do klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz podmiotów instytucjonalnych, wyróżniając się prostą i czytelną dla konsumenta ofertą.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.