Beata Grott nowym Dyrektorem Balcia Insurance w Polsce
38 PR CONTENT COMMUNICATION
MODRA 92 C
02-661 WARSZAWA
aneta.szerszeniewska|38pr.pl| |aneta.szerszeniewska|38pr.pl
509 453 985
www.38contentcommunication.pl
Beata Grott objęła funkcję dyrektora polskiego oddziału Balcia Insurance, zastępując Jana Pijewskiego, który pełnił tę rolę przez ostatnie lata. Będzie odpowiadać za dalszy rozwój firmy w kontekście innowacyjności produktowych i nowych technologii.
Beata Grott to ekspert rynku ubezpieczeń z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży, w tym w roli Prezesa Zarządu oraz Dyrektora Generalnego w wiodących firmach międzynarodowych. Jako nowy lider polskiego oddziału wnosi bogatą wiedzę o dynamicznym rynku oraz zrozumienie zaawansowanych procesów biznesowych, które wpisują się w rosnące znaczenie technologii w branży ubezpieczeń.
Z wielką satysfakcją dołączam do zespołu Balcia. Przemysł ubezpieczeniowy jest w procesie transformacji cyfrowej. Moje doświadczenie w zarządzaniu innowacyjnymi projektami wpisuje się w zaawansowane merytorycznie i technologicznie produkty Balcia, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby klientów i rynek. – wskazuje Beata Grott.
Balcia przeszła ogromną transformację, ewoluując z firmy ubezpieczeniowej do insurtechu, dlatego Janis Lucaus, CEO Balcia Insurance podkreśla –Cieszymy się, że znaleźliśmy osobę z doświadczeniem zarówno w branży ubezpieczeniowej, jak i technologicznej.
Balcia Insurance to renomowany łotewski insurtech z wieloletnim doświadczeniem, który sukcesywnie zdobywa pozycję lidera na rynkach krajów bałtyckich, w tym w Polsce, dynamicznie rozwijając swój zespół. Kieruje swoje produkty do klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz podmiotów instytucjonalnych, wyróżniając się prostą i czytelną dla konsumenta ofertą.
88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia
Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ślepe pozwy pomogą walczyć z hejtem w internecie. Spodziewana lawina wniosków może sparaliżować sądy
Wprowadzenie instytucji tzw. ślepego pozwu pozwoli skuteczniej ścigać za naruszenie dóbr osobistych popełnione przez anonimowych internautów. Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy poszkodowany nie zna danych identyfikujących hejtera. Krajowa Rada Sądownictwa i Sąd Najwyższy ostrzegają, że nowelizacja może doprowadzić do znacznego przeciążenia sądów, a krótkie terminy na identyfikację sprawcy mogą skutkować wzrostem odszkodowań za przewlekłość postępowania.
Ochrona środowiska
Nowy obowiązek segregowania odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Firmy mogą go jednak scedować na wyspecjalizowane przedsiębiorstwa
1 stycznia weszła w życie ustawa zmieniająca przepisy o odpadach, która nakłada na wytwórców odpadów budowlanych i rozbiórkowych obowiązek ich segregacji i zapewnienia dalszego ich zagospodarowania. To efekt implementacji unijnej dyrektywy. Ostateczną treść przepisów branża poznała w ostatnich tygodniach 2024 roku. Nie jest wciąż jasne, czy w przypadku budów dopuszczona będzie frakcja odpadów zmieszanych, których nie da się posegregować. Następnym krokiem będą prawdopodobnie poziomy recyklingu odpadów budowlanych, jakie przedsiębiorcy będą musieli zapewnić. Nowe obowiązki nie dotyczą osób fizycznych.
Handel
T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu
– Współpraca na linii Unia Europejska – USA w ciągu czterech najbliższych lat rządów Donalda Trumpa może być trudna – ocenia europoseł Tobiasz Bocheński. Polski Instytut Spraw Międzynarodowych ostrzega, że potencjalne zmiany w polityce USA, w tym zwiększenie ceł, mogą dotknąć wszystkich partnerów Stanów Zjednoczonych. Dużą niewiadomą jest również kwestia wsparcia dla Ukrainy i ewentualnego zakończenia wojny. Polityka nowego prezydenta może mieć kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa całej Europy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.