Leadenhall Insurance i CUK Ubezpieczenia we wspólnym projekcie B2B2C
- Leadenhall Insurance wraz z CUK Ubezpieczenia rusza z nową formułą sprzedaży polisy na życie LifeUp.
- Technologia Leadenhall pozwala klientom na samodzielne zawarcie umowy ubezpieczenia po podaniu wyłącznie daty urodzenia i weryfikacji tożsamości w systemie Veriff.
- W kolejnych krokach firmy planują rozszerzenie współpracy o dystrybucję w identycznym modelu ubezpieczeń NNW oraz odpowiedzialności cywilnej (OC) zawodowej.
Leadenhall współpracuje z CUK w zakresie dystrybucji ubezpieczenia na życie LifeUp od zeszłego roku. Jesienią 2023 r. firmy zaproponują klientom produkt w nowym modelu sprzedaży. Klienci multiagencji zostaną poinformowani o możliwości zakupu ubezpieczenia w zautomatyzowanej kampanii marketingowej. Będą mogli dokonać transakcji przy użyciu autorskich narzędzi przygotowanych przez Grupę Efinity, do której należy Leadenhall. Do dyspozycji mają system transakcyjny dostępny na stronie internetowej produktu, dopasowanej również do urządzeń mobilnych. Całość jest spersonalizowana zgodnie z identyfikacją wizualną CUK.
- Współpraca z CUK w modelu B2B2C to bardzo ważny krok w rozwoju naszych ubezpieczeń na życie. Dzięki temu partnerstwu zyskujemy dostęp do jednej z najlepiej rozpoznawanych sieci multiagencyjnych w kraju. Nasz partner rozszerza z kolei ofertę ubezpieczeń na życie o produkt oraz aplikacje stworzone z myślą o nieskomplikowanej i szybkiej sprzedaży zdalnej bez konieczności angażowania agenta. Element insurtech jest bez wątpienia jednym z kluczy naszej współpracy. I my, i CUK przykładamy olbrzymią wagę do rozwoju w oparciu o ubezpieczeniowe innowacje – mówi Rajmund Rusiecki z Leadenhall Insurance.
Wystarczy jedna informacja…
Zastosowana technologia umożliwia zawarcie umowy ubezpieczenia na życie w kilka minut bez konieczności wypełniania ankiety medycznej i dostarczania wyników badań. Oferta jest gotowa po 30 sekundach od podania daty urodzenia klienta – jedynej informacji wymaganej do kalkulacji składki. Po wyborze okresu ochrony, akceptacji ceny i wprowadzeniu niezbędnych danych osobowych i kontaktowych polisa jest wystawiana od ręki. Płatności pierwszej składki dokonuje się bezpośrednio na stronie lub wygodnie ustawia płatności cykliczne na cały okres obowiązywania umowy. Podobnie weryfikacja tożsamości odbywa się całkowicie online w powiązanym z platformą systemie Veriff.
- Jako multiagencja szukamy przewag konkurencyjnych m.in. w możliwie szerokim portfolio produktów oraz w rozwiązaniach technologicznych. Dzięki współpracy z Leadenhall odnosimy korzyści w obu tych obszarach. Włączamy do oferty atrakcyjne ubezpieczenie na życie, którego sprzedaż odbywa się w całkowicie zautomatyzowany sposób – komentuje Marcin Dyliński, Dyrektor Departamentu Marketingu i E-Commerce w CUK Ubezpieczenia.
Leadenhall LifeUp to terminowe ubezpieczenie na życie zapewniające ochronę na wypadek śmierci. Kierowane jest do osób w przedziale wiekowym 18-60 lat – ubezpieczeni korzystają z ochrony przez co najmniej 5 lat, maksymalnie do ukończenia 70. roku życia. Produkt wyróżnia prosta konstrukcja, elastyczność (z ochrony można zrezygnować w dowolnym momencie) i niska cena (od 17 zł miesięcznie).
- Uproszczony kształt tego produktu idealnie nadaje się do integracji z systemem zdalnej sprzedaży. Sama technologia ma jednak zastosowanie także w innych produktach. W planach mamy rozszerzenie współpracy z CUK o kolejne kategorie produktowe – ubezpieczenia NNW oraz specjalistyczne polisy OC zawodowej m.in. dla przedstawicieli wolnych zawodów i samozatrudnionych – dodaje Rajmund Rusiecki z Leadenhall.
***
Leadenhall Insurance działa jako coverholder rynku Lloyd’s, oferując specjalistyczne ubezpieczenia, takie jak utrata dochodu, OC zawodowe, D&O oraz cyber. Leadenhall jest również obecny na rynku ubezpieczeń na życie, na którym współpracuje z jednym z największych reasekuratorów na świecie, RGA. Leadenhall należy do Efinity Insurance Group, która od ponad 20 lat rozwija się na rynku insurtech i oferuje autorskie rozwiązania do dystrybucji ubezpieczeń.
CUK Ubezpieczenia działa od 2001 roku. Obecnie pod jej szyldem funkcjonuje ponad 500 placówek i blisko 4000 agentów w całej Polsce. Multigancja posiada pełną ofertę 30 towarzystw ubezpieczeniowych, a także nowoczesną porównywarkę ofert cenową oraz zakresową. Ubezpiecza od wszystkich możliwych ryzyk. Ma dostęp do niestandardowych polis. Jest liderem wśród multiagencji w Polsce i obsługuje blisko 800 000 klientów.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.
Prawo
Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.