Komunikaty PR

Leadenhall Insurance i CUK Ubezpieczenia we wspólnym projekcie B2B2C

2023-11-23  |  09:33
  • Leadenhall Insurance wraz z CUK Ubezpieczenia rusza z nową formułą sprzedaży polisy na życie LifeUp.
  • Technologia Leadenhall pozwala klientom na samodzielne zawarcie umowy ubezpieczenia po podaniu wyłącznie daty urodzenia i weryfikacji tożsamości w systemie Veriff.
  • W kolejnych krokach firmy planują rozszerzenie współpracy o dystrybucję w identycznym modelu ubezpieczeń NNW oraz odpowiedzialności cywilnej (OC) zawodowej.

 

Leadenhall współpracuje z CUK w zakresie dystrybucji ubezpieczenia na życie LifeUp od zeszłego roku. Jesienią 2023 r. firmy zaproponują klientom produkt w nowym modelu sprzedaży. Klienci multiagencji zostaną poinformowani o możliwości zakupu ubezpieczenia w zautomatyzowanej kampanii marketingowej. Będą mogli dokonać transakcji przy użyciu autorskich narzędzi przygotowanych przez Grupę Efinity, do której należy Leadenhall. Do dyspozycji mają system transakcyjny dostępny na stronie internetowej produktu, dopasowanej również do urządzeń mobilnych. Całość jest spersonalizowana zgodnie z identyfikacją wizualną CUK.

- Współpraca z CUK w modelu B2B2C to bardzo ważny krok w rozwoju naszych ubezpieczeń na życie. Dzięki temu partnerstwu zyskujemy dostęp do jednej z najlepiej rozpoznawanych sieci multiagencyjnych w kraju. Nasz partner rozszerza z kolei ofertę ubezpieczeń na życie o produkt oraz aplikacje stworzone z myślą o nieskomplikowanej i szybkiej sprzedaży zdalnej bez konieczności angażowania agenta. Element insurtech jest bez wątpienia jednym z kluczy naszej współpracy. I my, i CUK przykładamy olbrzymią wagę do rozwoju w oparciu o ubezpieczeniowe innowacje – mówi Rajmund Rusiecki z Leadenhall Insurance.

Wystarczy jedna informacja…

Zastosowana technologia umożliwia zawarcie umowy ubezpieczenia na życie w kilka minut bez konieczności wypełniania ankiety medycznej i dostarczania wyników badań. Oferta jest gotowa po 30 sekundach od podania daty urodzenia klienta – jedynej informacji wymaganej do kalkulacji składki. Po wyborze okresu ochrony, akceptacji ceny i wprowadzeniu niezbędnych danych osobowych i kontaktowych polisa jest wystawiana od ręki. Płatności pierwszej składki dokonuje się bezpośrednio na stronie lub wygodnie ustawia płatności cykliczne na cały okres obowiązywania umowy. Podobnie weryfikacja tożsamości odbywa się całkowicie online w powiązanym z platformą systemie Veriff.

- Jako multiagencja szukamy przewag konkurencyjnych m.in. w możliwie szerokim portfolio produktów oraz w rozwiązaniach technologicznych. Dzięki współpracy z Leadenhall odnosimy korzyści w obu tych obszarach. Włączamy do oferty atrakcyjne ubezpieczenie na życie, którego sprzedaż odbywa się w całkowicie zautomatyzowany sposób – komentuje Marcin Dyliński, Dyrektor Departamentu Marketingu i E-Commerce w CUK Ubezpieczenia.

Leadenhall LifeUp to terminowe ubezpieczenie na życie zapewniające ochronę na wypadek śmierci. Kierowane jest do osób w przedziale wiekowym 18-60 lat – ubezpieczeni korzystają z ochrony przez co najmniej 5 lat, maksymalnie do ukończenia 70. roku życia. Produkt wyróżnia prosta konstrukcja, elastyczność (z ochrony można zrezygnować w dowolnym momencie) i niska cena (od 17 zł miesięcznie).

- Uproszczony kształt tego produktu idealnie nadaje się do integracji z systemem zdalnej sprzedaży. Sama technologia ma jednak zastosowanie także w innych produktach. W planach mamy rozszerzenie współpracy z CUK o kolejne kategorie produktowe – ubezpieczenia NNW oraz specjalistyczne polisy OC zawodowej m.in. dla przedstawicieli wolnych zawodów i samozatrudnionych – dodaje Rajmund Rusiecki z Leadenhall.

***

Leadenhall Insurance działa jako coverholder rynku Lloyd’s, oferując specjalistyczne ubezpieczenia, takie jak utrata dochodu, OC zawodowe, D&O oraz cyber. Leadenhall jest również obecny na rynku ubezpieczeń na życie, na którym współpracuje z jednym z największych reasekuratorów na świecie, RGA. Leadenhall należy do Efinity Insurance Group, która od ponad 20 lat rozwija się na rynku insurtech i oferuje autorskie rozwiązania do dystrybucji ubezpieczeń.

CUK Ubezpieczenia działa od 2001 roku. Obecnie pod jej szyldem funkcjonuje ponad 500 placówek i blisko 4000 agentów w całej Polsce. Multigancja posiada pełną ofertę 30 towarzystw ubezpieczeniowych, a także nowoczesną porównywarkę ofert cenową oraz zakresową. Ubezpiecza od wszystkich możliwych ryzyk. Ma dostęp do niestandardowych polis. Jest liderem wśród multiagencji w Polsce i obsługuje blisko 800 000 klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców

Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.

Konsument

Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich

W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciudziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.

Zdrowie

Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych

W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.