Komunikaty PR

Ostatni dzień promocji na zestawy LEGO w sklepach Lidl Polska!

2022-11-02  |  01:00
Biuro prasowe

Klocków LEGO nie trzeba nikomu przedstawiać. Są jednymi z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych zabawek na świecie, które mają swoich fanów zarówno wśród dzieci, jak i dorosłych. Od 31 października zestawy LEGO można kupić także w sklepach Lidl Polska – to doskonała okazja, aby zawczasu przygotować prezenty na mikołajki i święta!

Klockami można bawić się samemu albo z przyjaciółmi, rodzicami czy rodzeństwem. Zabawki tego typu stwarzają pole do współpracy, dzielenia się pomysłami, wymyślania angażujących historii, a także rozwijają zdolności manualne i uczą cierpliwości. Najmłodszym dużo radości sprawią klocki LEGO DUPLO, które można łączyć na nieograniczoną ilość sposobów. Swobodne dopasowywanie do siebie poszczególnych elementów pozytywnie wpływa na wyobraźnię dziecka i jego zapał do odkrywania świata. Klienci sklepów Lidl Polska mają do wyboru 5 zestawów z tej serii, różniących się tematyką, w tej samej cenie – 39,99  zł/  1  zestaw. Starsze dzieci ucieszą się natomiast z zestawów LEGO Batman (54,90  zł/  1  zestaw), LEGO Technic, LEGO Ninjago (109  zł/  1  zestaw) czy LEGO Friends w cenie 39,99 zł, 54,99 zł lub 109  zł/  1  zestaw (w zależności od rozmiaru). Mali miłośnicy zwierząt pokochają za to zestawy LEGO Creator 3 w 1, oferowane w cenie 39,99 zł lub 54,99 zł/ 1 zestaw.

Tylko od poniedziałku, 31  października, do środy, 2 listopada, w sklepach Lidl Polska obowiązuje specjalna akcja promocyjna: przy zakupie dwóch zestawów klocków LEGO, cena drugiego z nich (tańszego) zostanie obniżona o 30%[1]!


Przydatne akcesoria LEGO i zestawy Playmobil

Fani LEGO znajdą w sklepach Lidl Polska również przydatne akcesoria, takie jak pudełko do sortowania klocków ulubionej marki (49,99 zł/ 1 zestaw), pojemnik do ich przechowywania (29,99 zł/ zestaw) w kształcie głowy oraz gablotę na 8 minifigurek LEGO (59,90 zł/ 1 zestaw). W sklepach sieci dostępne są również książki LEGO Ninjago z figurką (19,99 zł/ 1 zestaw), a nawet skarpetki dziecięce z tej serii, sprzedawane w  3- pakach i rozmiarach 27-38 (7,99 zł/ 1 para).

Od poniedziałku 31 października klienci sklepów Lidl Polska mogą kupić również klocki innego producenta – firmy Playmobil. Oferta obejmuje 4 duże zestawy z  figurkami („budowa”, „piraci”, „księżniczka”, „wróżki”) za 89,90 zł/ 1 zestaw, oraz 4  małe („rycerze”, „piraci”, „na wsi”, „wróżki”) w cenie 49,99  zł/ 1 zestaw. Warto już teraz odwiedzić sklepy Lidl Polska, aby kupić wymarzone prezenty na mikołajki oraz święta: dla najmłodszych, jak i nieco starszych dzieci.

 


[1] W przypadku zakupu kilku zestawów klocków LEGO® (nie więcej niż 10), cena najtańszego z nich zostanie obniżona o 30%.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.